Miksi puolustelet mamuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksi puolustelet?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miksi puolustelet?

Vieras
Aina löytyy " ymmärtäjiä" mamuja kohtaan ja haluaisinkin tietää että miksi sinä puolustelet mamuja?

TOTUUS on se että Suomi ei kaipaa yhtäkään mamua ja että mamut ovat suuri taakka taloudellisesti Suomelle ja vaarantavat monellakin tapaa turvallisuuttamme ja tuollaisia Sinä ja jotkut muut puolustelette!

Peukku aloitukselle, hyvä kysymys. Odotan innolla maailmojasyleileviä vastauksia, kuten "ihmisiä mamutkin vain ovat" jne. Ikään kuin niitä siksi pitäisi suomalaisten elättää ja sietää, kun he ovat ihmisiä!

Kaikkein eniten aina hykerryttää tää työtön paskasakki, jota joudun elättämään, jotka on ihan suomalaisia. Ne sitten jaksaa mouhottaa esim. ystävästäni, joka on opettaja, kaveripariskunta joka on töissä nokialla ja vaikkapa kouluni siivoojat, jotka tekee enemmän töitä kun nää elämäntapatyöttömät suomalaiset koskaan.

Mitäs jos keskityttäs siihen, että työttömät pitää saada töihin. Ja siihen, että rikolliset pois. Kun niitä on ihan kaiken värisissä ihmisissä. Mulle suomalainen on aina ihminen, joka asuu täällä ja maksaa veroja. Ennemmin karkotan sen kainuulaisen valkonaaman, jolle sossussa käynti on työ.

Kaikkein eniten aina hykerryttää tää työtön paskasakki, jota joudun elättämään, jotka on ihan suomalaisia. Ne sitten jaksaa mouhottaa esim. ystävästäni, joka on opettaja, kaveripariskunta joka on töissä nokialla ja vaikkapa kouluni siivoojat, jotka tekee enemmän töitä kun nää elämäntapatyöttömät suomalaiset koskaan.

Mitäs jos keskityttäs siihen, että työttömät pitää saada töihin. Ja siihen, että rikolliset pois. Kun niitä on ihan kaiken värisissä ihmisissä. Mulle suomalainen on aina ihminen, joka asuu täällä ja maksaa veroja. Ennemmin karkotan sen kainuulaisen valkonaaman, jolle sossussa käynti on työ.

Löytyykö maata joka ottaa vastaan ulkomaalaisia rikollisia ja elämäntapatyöttömiä? Jos löytyy niin sitten sinne vaan suomalaiset tulonsiirtojen varassa elävät luuserit.

Sinähän saatana yrität nyt kääntää asiaa ihan muualle kun juuri oli kyse siitä että " Miksi puolustelet mamuja?" Sinä siis lukeudut mamujen puolustajiin!!!!

Minä taas olisin valmis myötämään toimeentulotuen tuplana vaikkapa jollekin Joensuun skinhedille siitä hyvästä että pitää mamuja " jännityksen vallassa"

Tuo työttömien töihin saaminen taas on eri juttu kun mamut ja miten työttömiä voisi töihin saada kun ahneet kapitalistit ovat siirtäneet työt ulkomaille ja haalineet tänne muka töihin väkeä täysin ala-arvoisin työehdoin?

Sinähän saatana yrität nyt kääntää asiaa ihan muualle kun juuri oli kyse siitä että " Miksi puolustelet mamuja?" Sinä siis lukeudut mamujen puolustajiin!!!!

Minä taas olisin valmis myötämään toimeentulotuen tuplana vaikkapa jollekin Joensuun skinhedille siitä hyvästä että pitää mamuja " jännityksen vallassa"

Tuo työttömien töihin saaminen taas on eri juttu kun mamut ja miten työttömiä voisi töihin saada kun ahneet kapitalistit ovat siirtäneet työt ulkomaille ja haalineet tänne muka töihin väkeä täysin ala-arvoisin työehdoin?

Rauhoitu, tai katkeaa vielä verisuoni päästä. Totuus sattuu?

No, meillä koululla oli työpaikka siivoojalle auki vaikka kuinka kauan, koska suomalaiset on niin hienohelmaisia, että eivät suostu tekemään siivoojan työtä. Ala-arvoiset työehdot? Asutaanko me nyt samassa maassa, jossa AY-liike on saanut käytännössä sellaiset työehdot tähän maahan, että ne yksistään voi viedä tämän maan konkurssiin?

Juttujen perusteella taidan keskustella juurikin tällaisen elämäntapatyöttömän kanssa, joka löytää syyn vallitsevaan tilaan kaikkialta muualta, kuin itsestään.

Mä en tiedä puolustelenko tai ymmärränkö mä mamuja. Herätän ärsyynnystä molemmissa leireissä kun yhden mielestä olen mamu-hyysäri ja toisen mielestä taas täysi rasisti.

Mä olen asunut pariin otteeseen ulkomailla ja saanut kokea itse olevani se mamu. Olen saanut kokea mitä on olla jonkinlaisen rasismin kohde. Mulle noi on kuitenkin olleet opettavaisia kokemuksia ja tänäkin päivänä multa löytyy ystäväpiiristä niin mamuja kuin ulkomaalaisia suomalaisten lisäksi.

Mä olen oppinut varomaan tiettyjä kansalaisuuksia ja kun luen tuollaisesta raiskauksesta ei käy pienessä mielessäkään että tekijät olisivat syntyperäisiä Svenssoneita. Mä näen pakoilaisuudessa ja maahanmuutossa isojakin ongelmia ihan ilmiönä enkä todellakaan kannata mitään avoimia rajoja, nytkin ollaan jo kusessa. Mä en ole ymmärtämässä tai hyysäämässä mamurikollisia yhtään sen enempää kuin suomalaisiakaan, mun puolesta nämä voisi varsin löyhinkin perustein karkottaa maasta. Muutenkin voisi olla huomattavasti enemmän painostusta siinä että maassa asuvat mamut saataisiin opiskelemaan ja töihin. Yleisesti en osaa sanoa miten maahanmuutto-ongelman voisi ratkaista mutta ainakin seula maahanpääsyssä pitäisi olla tiukempi.

Mä en ole kuitenkaan heittämässä kaikkia maahanmuuttajia ulos maasta tai kokoamassa saunan taa. Kun mulle tulee maahanmuuttaja työkaveriksi, suhtaudun häneen yhtä avoimesti kuin syntyperäiseen suomalaiseenkin. En toisaalta myöskään anna mamu-taustan tai ihonvärin vaikuttaa siihen että salliminen hänelle eri vapauksia kuin muille työyhteisössä.

Rauhoitu, tai katkeaa vielä verisuoni päästä. Totuus sattuu?

No, meillä koululla oli työpaikka siivoojalle auki vaikka kuinka kauan, koska suomalaiset on niin hienohelmaisia, että eivät suostu tekemään siivoojan työtä. Ala-arvoiset työehdot? Asutaanko me nyt samassa maassa, jossa AY-liike on saanut käytännössä sellaiset työehdot tähän maahan, että ne yksistään voi viedä tämän maan konkurssiin?

Juttujen perusteella taidan keskustella juurikin tällaisen elämäntapatyöttömän kanssa, joka löytää syyn vallitsevaan tilaan kaikkialta muualta, kuin itsestään.

Sinä olet juurikin sellainen mamuhyysäri ja mahdollisesti mamupatja joiden kirjoituksia on nämä mamu myönteiset kommentit.

Eikö olisikin kiva jos skinheadeja olisi enemmän ?

Alkuperäinen kirjoittaja Älä houri;30633069:
Sinä olet juurikin sellainen mamuhyysäri ja mahdollisesti mamupatja joiden kirjoituksia on nämä mamu myönteiset kommentit.

Eikö olisikin kiva jos skinheadeja olisi enemmän ?

Nyt on Jere-Peten aika lähteä vaikkapa hiihtämään. Olen aina sanonut, että saat liian vähän raitista ilmaa ja sen ikävä kyllä huomaa.

Meillä on suvussa mamujuuria. Kaikki kuitenkin käyvät töissä ja ovat ihan normaaleja ihmisiä. En näe yhtään syytä miksi emme saisi asua toisessa maassa kuin kotimaassamme. Miksi emme saisi valita asuinmaatamme vapaasti kuten kaikki muutkin saavat valita? (tähän saa vastata jos joltain vastaus löytyy) Tämän takia puolustan mamuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Skinejä lisää:
Vain niin on on aika tehdä? Onko mamu tulossa tänään(kin) astumaan sinut?

Tää mamupatja on vähän luokkaa samanlainen haukkumasana, kun viisvuotiaan "töleppipöleppi". Ihan hirveen vaikea päästä sen ihmisen tasolle, ja ymmärtää, mikä siinä pitäisi loukata?

Muhun koskee vaan sivistyneet ja yleensä hyvätuloiset ja kouluttautuneet miehet. Historiasta löytyy myös maahanmuuttajia ja upeeta on ollut. Olen ilolla "mamupatja".

Ilolla en olisi idioottipatja, joka titteli saavutettaisiin ilmeisesti tämän ja muiden vastaavien ketjujen miesten kanssa. Hyi hitto.

Alkuperäinen kirjoittaja no tässä yksi vastaus;30633114:
Meillä on suvussa mamujuuria. Kaikki kuitenkin käyvät töissä ja ovat ihan normaaleja ihmisiä. En näe yhtään syytä miksi emme saisi asua toisessa maassa kuin kotimaassamme. Miksi emme saisi valita asuinmaatamme vapaasti kuten kaikki muutkin saavat valita? (tähän saa vastata jos joltain vastaus löytyy) Tämän takia puolustan mamuja.

Mitkäs olikaan ne valtiot joihin voi asettua asumaan mielensä mukaan?

Siihen kysymykseen unohtui vastata, eli puolustan mamuja silloin kun he mun oikeustajuni mukaan puolustamistani kaipaavat. Samalla tavalla puolusta myös suomalaisia, miehiä, naisia, lapsia, vammaisia jne. Riippuu siis tilanteesta ja ihmisestä.

[QUOTE="jaahas";30633157]Mitkäs olikaan ne valtiot joihin voi asettua asumaan mielensä mukaan?[/QUOTE]

Ja jotka alkavat muuttaa omaa kulttuuriaan siksi, etteivät maahanmuuttajat pahoita mieltään?

[QUOTE="jaahas";30633157]Mitkäs olikaan ne valtiot joihin voi asettua asumaan mielensä mukaan?[/QUOTE]

Lähes kaikkiin maailman maihin jos on tarpeeksi rahaa.

Yhteistyössä