Mies sanoi rumasti pyllystäni kesken esileikin. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rikkinäinen ilmapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rikkinäinen ilmapallo;30649956:
Se ei valitettavasti onnistu kun lapsia ei voi jättää yksin kotiin, eikä tuo tunnu liikunnasta innostuvan muutenkaan. Miehellä sitä paitsi itsellään on sellainen vanhan papan sisään imaistu pylly, enkä mäkään silti ikinä sitä ääneen sano.

Ehkä sietäisi sanoa se ääneen tämän jälkeen.

[QUOTE="hmm";30650051]Ehkä sietäisi sanoa se ääneen tämän jälkeen.[/QUOTE]

Mitä hyötyä siitä sit olisi? Sit ois kummallakin tuplasti paha mieli. Itsensä ja toisen vuoksi!

Onko etupyllysi väljä?

thumb_d7ead37f541219ffdf845d96d4b60ff5.gif
Tästä kuvasta löydät etupyllyn. Hoikilla ihmisillä ei ole etupyllyjä. Etupylly ei ole sama asia kuin pimppi, eihän takapyllykään ole sama kuin peräaukko, vaan pyllyllä tarkoitetaan niitä pakaroita.

[QUOTE="hmm";30650051]Ehkä sietäisi sanoa se ääneen tämän jälkeen.[/QUOTE]

Meinaat että tilanne korjaantuu sillä että loukkaan miestäni takaisin, ja vielä tarkoituksella? Pystytkö selittämään mulle esim. psykologian kannalta millä tavalla tämä parantaa tilannetta?

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Ainahan tuommoisen kuuleminen sattuu. Ei ole reilua sanoa tuota varsinkaan kesken aktin ihmisen ollessa muutenkin herkkänä. Sun kannataa kumminkin ottaa huomioon sekin, että ehkä mies tarkoittikin tuota. Sanoi sen vain väärässä paikassa ja väärään aikaan. Ehkä sun peppu ei ole enää ihan kunnossa. Nyt, kun sä olet tosi vihainen, ei mies ehkä uskalla sanoa tarkoittaneensa sanojaan. Miehelle saattaa olla ns. helpompi vain pyydellä anteeksi ja perua muka sanojaa, kun liian vihainen nainen olisi toinen vaihtoehto. Sun kannattaa miettii, että haluutko sä elää tämän episodin jälkeen valheessa vai haluatko tietää kipeänkin totuuden. Päätös on sun.

Alkuperäinen kirjoittaja rikkinäinen ilmapallo;30650070:
Meinaat että tilanne korjaantuu sillä että loukkaan miestäni takaisin, ja vielä tarkoituksella? Pystytkö selittämään mulle esim. psykologian kannalta millä tavalla tämä parantaa tilannetta?

Toinen ehkä ymmärtää sitten kun asia osuu omaan nilkaan, kuinka paljon tuommoisen kuuleminen sattuu ja älyää jatkossa olla hienovaraisempi puheissaan.

[QUOTE="hhh";30650071]Ainahan tuommoisen kuuleminen sattuu. Ei ole reilua sanoa tuota varsinkaan kesken aktin ihmisen ollessa muutenkin herkkänä. Sun kannataa kumminkin ottaa huomioon sekin, että ehkä mies tarkoittikin tuota. Sanoi sen vain väärässä paikassa ja väärään aikaan. Ehkä sun peppu ei ole enää ihan kunnossa. Nyt, kun sä olet tosi vihainen, ei mies ehkä uskalla sanoa tarkoittaneensa sanojaan. Miehelle saattaa olla ns. helpompi vain pyydellä anteeksi ja perua muka sanojaa, kun liian vihainen nainen olisi toinen vaihtoehto. Sun kannattaa miettii, että haluutko sä elää tämän episodin jälkeen valheessa vai haluatko tietää kipeänkin totuuden. Päätös on sun.[/QUOTE]

Ehkä mun miehellä on sitten näkö huonontunut merkittävästi, koska mä TIEDÄN että pyllyni näyttää paremmalta kuin koskaan ennen. Mulla on ollut tapana dokumentoida kehitystäni valokuvien perusteella, joten näen ihan omin silmin niiden avulla että parannusta on tullut, merkittävästi. Näytin myös miehelle ihan ekan sekä viimeisimmän kuvan, jolloin hän rajusi itsekin mitä oli tullut sanoneeksi.

Miehet nyt on tyhmiä ja ne laukoo mitä sattuu sen enempää ajattelematta. Älä jää kovin pitkäksi aikaa tuota märehtimään varsinkin jos miehes on jo pyytänyt anteeksi. ;D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30650086:
jos miehesi olisi kehunut peräpäätä niin olisit alotuksessa vinkunut että mies valehteli.
:headwall:

Mistä päättelet että niin olisin tehnyt? Olisin kuule ollut ikionnellinen, tuo mies ei nimittäin ihan liikaa kehuja jakele mitä tulee ulkonäköön.

Tämä ketju on jotenkin ihan absurdi. Ymmärrän, ettei tuollainen kivalta kuulosta, mutta että tämäntasoinen tragedia, jonka kauhisteluun kaikki yhtyy? Onko kaikki tosiaan niin ulkonäkökeskeisiä, että ulkonäön arvostelu on pahinta mitä voi sanoa?

Kaiken kruunaa se, että aloittaja kuitenkin itse ajattelee ja kirjoittaa miehen takalistosta vielä rumemmin. Luulisi, että sitä sitten tajuaisi, ettei toinenkaan välttämättä pidä ulkoisesti täydellisenä ja silti voi rakastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30650086:
jos miehesi olisi kehunut peräpäätä niin olisit alotuksessa vinkunut että mies valehteli.
:headwall:

Kerroppa sä noin miehen näkökulmasta että mitä mies mahto ajaa takaa tolla lausahduksella? Mitä kuvitteli sillä saavuttavansa, varsinkin tilanne huomioiden? Mä en mitenkään pysty kuvittelemaan tolle mitään syytä, paitsi ehkä halun lopettaa suhde. Josta ei nyt kuitenkaan tainnu olla kyse.

Kerroppa sä noin miehen näkökulmasta että mitä mies mahto ajaa takaa tolla lausahduksella? Mitä kuvitteli sillä saavuttavansa, varsinkin tilanne huomioiden? Mä en mitenkään pysty kuvittelemaan tolle mitään syytä, paitsi ehkä halun lopettaa suhde. Josta ei nyt kuitenkaan tainnu olla kyse.

Samaa mieltä. Tuollaisen lauseen vois odottaa kuulevansa jonkun yltiö-kusipää-vähä-älyisen-ääliön turvasta mutta että pitkän suhteen mieheltä? Omalle puolisolleen ja vielä kesken esileikin.. Ei hajuakaan mitä tuolla voi hakea ja edes ajatella näin naisestaan. Kertoo paljon tästä aloittajan miehestä..

miehet on yksilöitä. mulla ei ole aavistustakaan jonkun toisen sanomisista.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30650130:

sullon kuitenkin aavistus ap:n ajatusmaailmasta kuten aiemmin mainitsit jos mies olis haukkumsien sijaan kehunut persettä?

Tämä ketju on jotenkin ihan absurdi. Ymmärrän, ettei tuollainen kivalta kuulosta, mutta että tämäntasoinen tragedia, jonka kauhisteluun kaikki yhtyy? Onko kaikki tosiaan niin ulkonäkökeskeisiä, että ulkonäön arvostelu on pahinta mitä voi sanoa?

Kaiken kruunaa se, että aloittaja kuitenkin itse ajattelee ja kirjoittaa miehen takalistosta vielä rumemmin. Luulisi, että sitä sitten tajuaisi, ettei toinenkaan välttämättä pidä ulkoisesti täydellisenä ja silti voi rakastaa.

On vähän eri asia ajatella tai kirjoittaa anonyyminä nettiin kuin paukauttaa kesken esileikin päin naamaa. Ja luuletko mun oikeasti kuvittelevan että mies ajattelis mun olevan täydellinen. Turha luulo, ja aika varmasti tiedänkin mihin osiin minussa hän on epätyytyväinen, ei vaan kohteliaana ihmisenä sano niitä ajatuksiaan ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30650130:

Ap:n sanomiset väitit kuitenkin osaavas ennustaa, mikäli mies ois pyllyä erehtyny kehumaan.

Ai niin, mutta miehethän vain on yksilöitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30650143:
aavistus oli naisen tavasta hoitaa asiaa.

Ootko koskaan kuullut että vaikeista asioista on helpompi puhua muille kuin ystävilleen? Mikä osuus tästä nyt oli susta huono tapa hoitaa asiaa? Olen jutellut miehen kanssa asiasta eilen heti tapahtuneen jälkeen, tänään aamulla, ja äskettäin vielä puhelimessa. Jos mä sen lisäksi puran mielipahaani tänne että mies ei sais ihan pahinta mahdollista ryöpytystä niskaansa, niin mikä siinä on niin hirveän väärin? Jollain taitaa nyt vaan olla vähän patoutunutta katkeruutta naisia kohtaan...

Alkuperäinen kirjoittaja rikkinäinen ilmapallo;30650151:
Ootko koskaan kuullut että vaikeista asioista on helpompi puhua muille kuin ystävilleen? Mikä osuus tästä nyt oli susta huono tapa hoitaa asiaa? Olen jutellut miehen kanssa asiasta eilen heti tapahtuneen jälkeen, tänään aamulla, ja äskettäin vielä puhelimessa. Jos mä sen lisäksi puran mielipahaani tänne että mies ei sais ihan pahinta mahdollista ryöpytystä niskaansa, niin mikä siinä on niin hirveän väärin? Jollain taitaa nyt vaan olla vähän patoutunutta katkeruutta naisia kohtaan...

sun perä on huono niin mä olen naisille katkera. :laugh:

Yhteistyössä