Sain ajokortin takas - oli 3 kk hyllyllä : DDDDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt taas mennään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sua vaan naurattaa?

Tiäks mulle on ihan sama vaikka kaahaisit ittes henbgiltä, mutta tee se jossain muualla kuin liikenteessä muiden seassa! Sulle ihan sama, mutta kurjaa niiden viattomien kanssakulkijoiden kannalta, jos joutuvat sun törttöilysi takia kärsimään. Esim. lapsi, joka sattuu ylittään tietä. Sillä on silloin todellakin merkitystä, onko sulla vauhtia se 80 vai 120.

Jos vauhti kiihottaa nii ala ajaan rallia, drag racea tai jotain semmoista, jossa et ole vaaraksi muille. Vai eikö kantti enää kestäkään?

Mä luovuin ajokortistani, oli mulle tarpeeton. Tuli aikoinaan 18-v. hankittua, kun faija lupasi kustantaa, mut ei se sit maksanutkaan sitä, kun olin itse saanut kesätöistä ite rahaa. En oo koskaan ees omistanut autoa.

Mun lapsi jäi auton alle,kun joku ääliö ajatteli omaa persettään kaahatessaan mun lapseni kumoon. Ei naurata. Tuollaisesta ylinopeudesta pitäisi lähteä kortti kokonaan pois!!

Mä luovuin ajokortistani, oli mulle tarpeeton. Tuli aikoinaan 18-v. hankittua, kun faija lupasi kustantaa, mut ei se sit maksanutkaan sitä, kun olin itse saanut kesätöistä ite rahaa. En oo koskaan ees omistanut autoa.

Mä taas eron myötä kaupunkiin muuttaessani luovuin autosta. Siitä tuli mulle tarpeeton. Kortistani en ole luopunut, enkä luovu ennenkuin näkö pakottaa. Mut ajaminen vaan on jäänyt olemattomiin.

Mut nois liikennerangaistuksissa toivois olevan enempi sitä harkinnanvaltaa. Ottaen huomioon vuodenaika, kellonaika, tieolosuhteet ja näkyvyys. Mut ne menee taulukoiden mukaan helpoimman kautta.

On se vähän eri asia ajaa valoisana kesäyönä tyhjällä kuivalla tiellä kuin paahtaa pimeänä talviaamuna ylinopeutta koulun tms ohi.

Mullapas onkin pettämätön niksi siihen, että miten välttyy saamasta ylinopeussakot ;) Se konsti todellakin tepsii, olen ajanut autolla vuodesta 1999 lähtien, enkä ole kertaakaan saanut sakkoja liikenteessä. :)

Yhteistyössä