O
Oonaivanloppu
Vieras
Ei kai ystävyys sillä lailla ikää katso? Meitä yhdisti eläimet ja yhdessä käytiin baareissa ja muitakin yhteisiä kavereita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse en todellakaan menisi tanssimaan miehen kanssa joka on pahoinpidellyt ystäväni. Ja jos joku ystävistäni alkaisi seurustella minua pahoinpidelleen miehen kanssa niin kaveruus loppuisi siihen paikkaan. Kaveruus loppuisi kyllä pelkästään siihenkin jos kaveri alkaisi seurustella ex:n kanssa vaikka tuo ex olisi kuinka kiltti ja mukava tahansa. Kavereiden exiin ei puututa! Todella törkeä temppu ja kertoo että nainen ei ole oikea ystävä.
No tätä mä vähän lähdin hakemaan tolla lojaaliudella että itse ajattelen asian just näin![]()
Ei olekaan kovin pitkä ystävyys sillai, jotain 3vuotta ollaan liikuskeltu samoissa piireissä ja joku vuosi oltu enemmän tiiviisti tekemisissä.
Pidin silti häntä ystävänäni. Ja pitäisikö tuon pentuuden olla joku selitys mikä tekisi teosta hyväksyttävän?
15 v. pyöri samoissa piireissä yli 22 v. kanssa?
Miksi ihmeessä?
Alkuperäinen kirjoittaja siispä;30702972:Oot siis oikeesti lapsia hyväksikäyttävä ja alaikäisille viinaa välittävä white trash?