P
perusS arvot
Vieras
Jokos vaalit kuumottaa? Ootko päättäny jo kenelle persulle äänesi annat? Anna viisaasti, niin minäkin teen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En äänestä persuja, kun ne on suomalaisia suosiva puolue. Musta on järkevämpää antaa rahaa Nigeriaan kehitysapuna, ottaa somaleja tänne ja rakentaa guggenheimi helsinkiin. Sitä paitti kannatan muutenkin pakkoruotsia ja mun mielestä autoilun pitääkin olla Suomessa törkykallista. Niih!
Jokos vaalit kuumottaa? Ootko päättäny jo kenelle persulle äänesi annat? Anna viisaasti, niin minäkin teen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi;30761405:Luin persujen säästölistan: 2 miljardia säästöjä,joista 25% saadaan sillä, että pienennetään Suomen EU-jäsenmaksuja. Tämä varmasti onnistuu ihan vain tekstiviestillä ilmoittamalla Brysseliin, että Suomi jättää tuollaiset 500 miljoonaa maksamatta sinne suuntaan.
Ei ole populismilla rajoja, mutta ilmeisesti tämä tuulipukuun uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
Mä äänestän persuja näissä vaaleissa ihan sen takia että he ovat tuota järjetöntä maahanmuuttoa vastaan.
Suvaitsevaisuus on mennyt jo överiksi monilla.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30761451:Itse asiassa ihan oikeasti olen harkinnut antavani ääneni persuille että loppuisi se uhoaminen ja nähtäisiin miten he hommat hoitavat.
Jokos vaalit kuumottaa? Ootko päättäny jo kenelle persulle äänesi annat? Anna viisaasti, niin minäkin teen![]()
Hei tässä on vastaus kansantaloudellisiin ongelmiin! Ilmoitetaan vaan EU:lle et hei juttu on nyt silleen ettei meitä nyt kyl enää huvita maksaa tätä koko summaa ni meiltä tulee nyt tästä lähtien 500 miltsii vähemmän!
Toimii varmasti muidenkin menojen kanssa! Ei vaan makseta!
Miks just rkp:lle?Sama täällä. Johtuen nettipersujen aivopieruista.
Miks just rkp:lle?