Joko oot päättäny kelle persulle annat äänesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perusS arvot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luin persujen säästölistan: 2 miljardia säästöjä,joista 25% saadaan sillä, että pienennetään Suomen EU-jäsenmaksuja. Tämä varmasti onnistuu ihan vain tekstiviestillä ilmoittamalla Brysseliin, että Suomi jättää tuollaiset 500 miljoonaa maksamatta sinne suuntaan.

Ei ole populismilla rajoja, mutta ilmeisesti tämä tuulipukuun uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

4l9wl83ze2p.png

En äänestä persuja, kun ne on suomalaisia suosiva puolue. Musta on järkevämpää antaa rahaa Nigeriaan kehitysapuna, ottaa somaleja tänne ja rakentaa guggenheimi helsinkiin. Sitä paitti kannatan muutenkin pakkoruotsia ja mun mielestä autoilun pitääkin olla Suomessa törkykallista. Niih!

En äänestä persuja, kun ne on suomalaisia suosiva puolue. Musta on järkevämpää antaa rahaa Nigeriaan kehitysapuna, ottaa somaleja tänne ja rakentaa guggenheimi helsinkiin. Sitä paitti kannatan muutenkin pakkoruotsia ja mun mielestä autoilun pitääkin olla Suomessa törkykallista. Niih!

Olet varmasti myös ehdottoman hetero, lihaa syövä tosimies, joka on käynyt vain yhden koulun, mutta niistä kaikista kovimman, eli elämänkoulun?

Olen päättänyt. Kaikki muut puolueet on jo näyttönsä antaneet ja ollaankin kohta kaulaa myöten kusessa. Kun on valittavana joko takuuvarmasti paska vaihtoehto tai mahdollisuus parempaan niin valitsen jälkimmäisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi;30761405:
Luin persujen säästölistan: 2 miljardia säästöjä,joista 25% saadaan sillä, että pienennetään Suomen EU-jäsenmaksuja. Tämä varmasti onnistuu ihan vain tekstiviestillä ilmoittamalla Brysseliin, että Suomi jättää tuollaiset 500 miljoonaa maksamatta sinne suuntaan.

Ei ole populismilla rajoja, mutta ilmeisesti tämä tuulipukuun uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

Pötyä. Sata kertaa mieluummin EU pienentää Suomen maksuja kuin antaa sen erota unionista... Kreikkaan on syydetty kymmeniä miljardeja...

[QUOTE="jopi";30761916]Pötyä. Sata kertaa mieluummin EU pienentää Suomen maksuja kuin antaa sen erota unionista... Kreikkaan on syydetty kymmeniä miljardeja...[/QUOTE]

Tämähän ei millään muotoa häiritse muita maita, että Suomi yksipuolisesti ilmoittaisi jäsenmaksun pienentämisestä?

Pikku uhkaus päälle, jäsenmaksut Suomelta alas, kaikille jäsenvaltioille ok ja homma jatkuu niin kuin ei mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30761451:
Itse asiassa ihan oikeasti olen harkinnut antavani ääneni persuille että loppuisi se uhoaminen ja nähtäisiin miten he hommat hoitavat.

samat ajatukset, mut luulenpa et käsi ei suostu persunumeroa äänestyslappuun laittamaan.

Jokos vaalit kuumottaa? Ootko päättäny jo kenelle persulle äänesi annat? Anna viisaasti, niin minäkin teen :)

Vai että ihan perSSfinneille pitäisi ääni antaa? Taulapäitä alkaen TurhaTeuvo Hakkaraisesta alkaen on ihan riittävästi ehdokkaina. TurhaTeuvo uskaltaa sanoa "neekeri" ääneen. Nyt kaikki perSSfinnit vaan äänestämään tähä turhaketta eduskuntaan.

"Olen suoraviivainen kansanmies. Sanon, mitä muut vain ajattelevat, mutta eivät uskalla sanoa ääneen. Siksi minunlaistani kansanmiestä tarvitaan eduskunnassa."
Näin siis perSSfinni TurhaTeuvo Hakkarainen

[QUOTE="jopi";30761916]Pötyä. Sata kertaa mieluummin EU pienentää Suomen maksuja kuin antaa sen erota unionista... Kreikkaan on syydetty kymmeniä miljardeja...[/QUOTE]

Hei tässä on vastaus kansantaloudellisiin ongelmiin! Ilmoitetaan vaan EU:lle et hei juttu on nyt silleen ettei meitä nyt kyl enää huvita maksaa tätä koko summaa ni meiltä tulee nyt tästä lähtien 500 miltsii vähemmän!

Toimii varmasti muidenkin menojen kanssa! Ei vaan makseta!

Hei tässä on vastaus kansantaloudellisiin ongelmiin! Ilmoitetaan vaan EU:lle et hei juttu on nyt silleen ettei meitä nyt kyl enää huvita maksaa tätä koko summaa ni meiltä tulee nyt tästä lähtien 500 miltsii vähemmän!

Toimii varmasti muidenkin menojen kanssa! Ei vaan makseta!

Jos vaikka aloitettaisiin siitä, ettemme enää suostu maksamaan Britannian ja Ruotsin alennettuja EU-jäsenmaksuja.

Tai sitten voisimme erota EU:sta ja olla vain ETA:n jäseniä: rahallinen säästö olisi iso.

Yhteistyössä