Ulkonäöltään mitättömän naisen vahvuudet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyöreä ja tavis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyöreä ja tavis

Vieras
Jos nainen on ulkonäöltään kovin vaatimaton, pyöreä, rotevaluinen, isoreitinen ja naamakin on kulmikas eivätkä kasvot ole kauniit niin kertokaapa miten sitä voisi olla viehättävä? Jossain oli, että itsevarma, kiltti ja aito nainen on seksikäs. Ihan en jaksa uskoa tuohon.
Laihduttamista, kuntoilua, terveellistä ruokavaliota harrastetaan koko ajan. Nätti pukeutuminen, kiva meikki sekä hiukset kuosissa.
Miksi kaikki eivät ulkonäkönsä takia voi olla viehättäviä ja seksikkäitä vaikka kuinka haluaisivat? Miksi joidenkin pitää tyytyä olemaan tylsän tavallisia (rumia ilman ehostusta)?

Se, miten sä itse viihdyt itsessäsi, kropassasi, ja miten kannat itseäsi näkyy ulospäin kyllä :). Silmien tuike, iloinen katse ja hymy- ne ovat jo yksistään aseista riisuvia puhumattakaan siitä millaisena sydämesi näyttäytyy :).

Ulkokuori on aina ulkokuorta kuitenkin, ajatukset ja sydämen sivistys ovat isoja merkityksellisiä juttuja :heart:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kai sä sen tiedät, että miellyttävä luonne on se, mikä yleensä viehättää. Ja mukavalle ihmiselle haluaa tehdä hyvää. Siis vaikka orgasmin muodossa.

Mä nyt olen vain nainen, mutta en ikinä sotkeutuisi seksuaalisesti kehenkään kusipäähän vaikka ois muka maailman kaunein.

Keskiverto mies/nainen voi olla viehättävä persoonallaan ja flirtillään. Mutta mitättömän näköinen ihminen ei voi tehdä sitäkään. Ihan sama sukupuolesta riippumatta.

Keskiverto mies/nainen voi olla viehättävä persoonallaan ja flirtillään. Mutta mitättömän näköinen ihminen ei voi tehdä sitäkään. Ihan sama sukupuolesta riippumatta.

Voipa. Vaatimaton, epävarma, ujohko nainen tai mies niin mulle tulee vastustamaton halu saada toinen hymyilemään. Ja siinä onnistuminen on miljoonasti parempaa kuin flirtti joltakulta mielestään taivaanlahjalta ihmiskunnalle.

Mistä te revitte nuo ulkonäköstandardinne? Kaunis - tavis - mitätön - ruma vai miten se meni?

Missä on kauniin prototyyppi? Voisin käydä vertaamassa itseäni. Nyt en osaa arvioida varmaksi, vaan häilyn jossakin ruman ja mitättömän välillä...

Oikeasti en voisi vähän vähempää välittää. Ehkä jotain piirteitä voi pitää rumanakin, mutta lisääntymismielessä uroiden kiinnostus riippuu yksilöstä. Varmaankin kunkin lempinaaras on geenien ja kokemusten kombinaation tulos.

Miehelleni olen mieluinen kumppani, vaikka olen lyhyt, pyöreähkö ja hörökorvainen. Ehkä muistutan hänen mielestään jotakin hyvään muistoon liittyvää, ja hän pitää siksi?

Eli: Näyttäkää joku yleispätevä ulkonäköstandardi tai keskittykää siihen elämämme perussisältöön. Tääkin palstalla notkuminen vei sinulta minuutteja, joita et saa takaisin.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Kaunis on hoikka, kaunisvartaloinen, kasvoiltaan kaunis nainen. Hän tietää olevansa kaunis, koska hänelle se on useasti sanottu.
Mitätön, kukaan mies ei katso perään, kukaan ei kehu sinun ulkonäköäsi (jos joku kehuu, niin vaatteita, huulipunan sävyä, hiusten leikkausta tms tms) ja kehut ovat tällaisia: näytätpä tyylikkäältä, näytät huolitellulta, näytät reippaalta... mutta ei koskaan, että huh kun näytät kauniilta tai seksikkäältä.
Ruma, moni mitätön ilman laittautumista olisi ruma.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30816617:
Kaunis on hoikka, kaunisvartaloinen, kasvoiltaan kaunis nainen. Hän tietää olevansa kaunis, koska hänelle se on useasti sanottu.
Mitätön, kukaan mies ei katso perään, kukaan ei kehu sinun ulkonäköäsi (jos joku kehuu, niin vaatteita, huulipunan sävyä, hiusten leikkausta tms tms) ja kehut ovat tällaisia: näytätpä tyylikkäältä, näytät huolitellulta, näytät reippaalta... mutta ei koskaan, että huh kun näytät kauniilta tai seksikkäältä.
Ruma, moni mitätön ilman laittautumista olisi ruma.

Sä kuulostat kamalan ulkonäkökeskeiseltä. Ja lisäksi sanot ihmisiä ulkonäön perusteella rumiksi. Ja jankkaat ja valitat lisää. Ei kuulosta miellyttävältä!

Entä jos se on sittenkin luonteestasi kiinni?

Minkä Betlehemin (autocorrect teki tuon, tarkoitus oli kirjoittaa vähän rujommin, mutta olkoon) takia käytät aikaasi tuohon? Valtaosa ulkonäkökehuista tulee aina naisilta. Miehet taas saattaa kytätä perää kuin perää! Väkisinkin hiipii mieleen, että ulkonäköstandardit ovat naisten keskinäistä vallankäyttöä. Nytkin sä käytät aikaasi tähän, vaikka voisit vaikka sivistää itseäsi.

Ylipaino nyt on rumaa, joo, mutta siitä pääsee eroon. Mä olen luustoni puolesta kaikkea muuta kuin siro, mutta en ajattele koko ajan, että rumarumatavishyi, kun kukaan NAINEN ei tuu kehumaan.

Ryhti kuntoon ja itsetuntoa rakentamaan. Siinä ois jo paljon monelle! Ryhti on muuten yksi aika tärkeä. Saattaa vaatia ihan hitosti harjoituksia, mutta vaikuttaa valtavasti olemukseen. Mutta rakkaudessa tulee vastaan tilanteita, joissa sun oletettu ulkonäkösijoituksesi on ihan helkkarin sama. Jollekulle oot just se kaunein!

Työelämässä ulkonäkö ei saa ratkaista ja muualla elämässä pärjää sosiaalisilla taidoilla. En siis edes näe, että tietyn, tyrkytetyn ulkonäköihanteen kantamisesta on hyötyä muualla kuin missiydessä tai muussa vastaavassa.

Eli mikä ongelmana?

No ehkä tämä asia painaa niin kovasti mieltä ja sen vuoksi siitä pitää kirjoittaa. Olen erittäin kriittinen itseni suhteen ja erittäin tyytymätön ulkonäkööni. Ja olen todella tehnyt paljon ja teen paljon sen eteen, mutta valitettavasti ei kyllä tuota tuloksia.
Olen omaan luonteeseeni aivan tyytyväinen, olen iloinen, hauska ja huumorintajuinen. Olen puhelias, sympaattinen ja toiset huomioon ottava. Tyhjänpäivänen varmastikin kun tällaisesta jauhan, mutta kaikilla meillä on ne huonotkin puolemme.
Minä nyt vaan haluaisin olla hoikka ja hyvännäköinen. Siinä en ole nuoruuden jälkeen koskaan onnistunut ja se sapettaa. En pääse sapetuksestani yli. So simple.

Eli oot nuorena ollut hoikka ja hyvännäköinen? No mitä se tuosta sitten! Toivottavasti itselläni on kylliksi sisältöä elämässä vanhempana, etten moista murehdi. Ja jos nyt pyöreys haittaa, niin panostan laihduttamiseen tosissani.

Mua vaan kroonisesti ärsyttää ulkonäköstandardit, kun maailmassa olisi NIIN PALJON tähdellisempääkin!

Mä en oo pyöreä mutta en kaunis. Mikä tärkeintä olen aikuinen, älykäs ja huumorintajuinen. Onneksi oma arvostus itseä kohtaan ei enää riipu siitä pitääkö vieraat äijät mua viehättävänä vai ei. Jos ne pitäis mua tyhmänä niin se jo kolahti ehkä ..

Iloinen, nauravainen, nauttii elämästään joka solulla. Sellainen nainen huomataan, oli ulkonäkö mikä tahansa.

No kyllä mulla ystäviä riittää eikä ole vapaa-ajan ongelmiakaan. Mutta miehet eivät mua kyllä huomioi muuta kuin ystävällisesti. Ja usein saan kuulla kuinka upeita jotkut muut naiset ovat. Minulle ei tällaisia kommentteja tipu laisinkaan. Minä olen vaan se hauska ja hassu. Olen nainen, haluaisin olla viehättävä ja kuuma.

Se pitää vielä mainita, että ne ihmiset, jotka ovat luonnostaan kauniita (kasvot, sirot luut ja kiva vartalo) eivät voi ymmärtää miltä tuntuu kun vuosikaudet kärsii siitä, että vaikka kuinka laihduttaisi tai parantaisi ulkonäköään niin ei koskaan kelpaa itselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30816744:
No kyllä mulla ystäviä riittää eikä ole vapaa-ajan ongelmiakaan. Mutta miehet eivät mua kyllä huomioi muuta kuin ystävällisesti. Ja usein saan kuulla kuinka upeita jotkut muut naiset ovat. Minulle ei tällaisia kommentteja tipu laisinkaan. Minä olen vaan se hauska ja hassu. Olen nainen, haluaisin olla viehättävä ja kuuma.

Sen näkee kauas jos ihminen viihtyy itsensä kanssa. Sellaisia ne miehetkin katselee.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30816758:
Se pitää vielä mainita, että ne ihmiset, jotka ovat luonnostaan kauniita (kasvot, sirot luut ja kiva vartalo) eivät voi ymmärtää miltä tuntuu kun vuosikaudet kärsii siitä, että vaikka kuinka laihduttaisi tai parantaisi ulkonäköään niin ei koskaan kelpaa itselle.

Ai ei? :O

Mä luulen että pääsääntöisesti tällä pallolla on niitä ihmisiä jotka eivät ikinä tule olemaan täysin tyytyväisiä ulkomuotoonsa. Siis nimenomaan omasta mielestään.

Paras esimerkki tästä lienee taannoinen miss Suomi joka otti ja laitatti itselleen silikonit sen jälkeen kun oli jo melkein maailman kaunein :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30816758:

Me ollaan kaikki niin erilaisia :) - ja hyvä niin. Koska se tuo niin paljon rikkautta, mitä siitä tulisi jos me kaikki olisimme samasta muotista tehtyjä? Aika....perusteellisen tylsää se olisi, mun mielestä.

Mutta - meissä kaikissa on sitä kauneutta ja hottiutta :). Se, miten näkee itsensä oikeasti sydämessään heijastuu kyllä ulospäinkin - ja vahvasti. Se sisäinen riemu ja onnellisuus siitä, että heii, mä oon mä, just hyvä ja täydellinen tällaisenaan, pompsahtaa esiin eli - rakasta itseäsi sellaisena kuin olet :). Älä vertaa itseäsi muihin äläkä ainakaan ulkokuoreen, koska se on vain pintaa.

Vain pintaa. :hug: :kiss:

Alkuperäinen kirjoittaja Pyöreä ja tavis (ap);30816744:

Minä ymmärrän sinua tosi hyvin. Mielestäni en edes ole mitenkään keskimääräistä epäviehättävämpi vaan ihan perusnätti tavis, mutta silti ole miehille ihan ilmaa. On naiivia väittää "jos hymyilet ja olet iloinen niin ulkonäöllä ei ole väliä". Niin monta kertaa olen "korjannut" sun vaikka mitä sekä luonteessa että ulkonäössä että käytöksessä, ajatellen no niin, tämä on just se juttu mistä kiikasti, nyt minutkin huomataan. Vain pettyäkseni jälleen kerran. Ei auta iloisuus eikä sosiaalisuus eikä silmäpeli eikä naiselliset vaatteet eikä meikkaaminen vähän tai paljon tai lasit päähän tai ilman tai korkeat korot tai tavalliset vaatteet tai tai tai. Aina yhtä näkymätön. Ja ihan oikeasti, se MASENTAA!

Seuraavaksi tietysti väitätte että sen näkee päällepäin kun joku yrittää ja se karkottaa miehet, mutta paskat, väitän että ihan oikeasti olen ollut ja olen aito, eikä mikään muutos ole ollut vain päälle liimattu. Esim. sosiaalisuutta opettelin käytännössä tekemällä asiakaspalvelutyötä jossa opin juttelemaan vieraille ja olemaan välitön - esim. se ei ole vain esittämistä.

Ihmisen seksuaalisuus ja sukupuolisuus on kuitenkin iso osa ihmistä, ja kun kokee olevansa niissä asioissa täysin arvoton/näkymätön, niin se ON iso juttu. Se ei ole vain pinnallista, vaan se osuu ihmiseläimen sisimpiin vaistoihin jossa vastakkaisen sukupuolen huomio on taannut geenien jatkumisen ja usein naisen tapauksessa myös elossa pysymisen (kun on tarvittu miesten suojelua ammoisina aikoina). Kun näitä ilman jää, se on iso puute ja iskee eloonjäämisvietteihin asti.

Ikääntymisen myötä suurin osa ihmisistä alkaa olemaan samoilla kalkkiviivoilla olipa nuorena ollut kuinka upea tahansa. Ikääntyminen ei katso kuinka paljon pitää itsestään huolta ja ramppaako kauneusleikkauksissa, sillä rypistyvä iho ja terveys ovat myös ihmisen perimää. Joten pyöreä ja tavallinen ihminen voi olla elämänsä vireessä keski-iässä, kun se kylän ruusu alkaa potemaan lonkkaansa ja naama rypistymään niin että huulipuna risteilee nenän alle eksyneenä. Ja koska ihminen ei vielä keski-iässä tee välttämättä kuolemaa ;), niin paljon vaikuttaa silloin elämänasennekin. Monet naiset, taviksetkin, alkavat kukoistamaan saatuaan pennut maailmalle, erottuaan elämänsä rakkaudesta (nykyisestä tylsimyksestä) ja tajuavat, että nyt nautitaan viidenkympin villityksestä. Kysyntää riittää siinäkinikäluokassa, minkä vuoksi en ap:n ajatusjuoksia lähde tosissani edes miettimään. Ap:lla on edessään monta kivaa juttua, joten hus pois märisemästä peilin äärestä.

No niin kauan kun te ulkonäköänne/huomioimattomuutta märehtijät vellotte siellä mielenne surkeissa syvyyksissä niin muutosta ei tule vaikka ulkopuolisesti olisitte kuinka hottiksia. Se vaan huokuu teistä ja harva nyt (paitsi se joku räkälän einari) viitsii kehuja selvästi hakevalle niitä antaa. Koska se lisää vain sitä kehujen vaatimista. Oikeasti jos kuulet jonkun kehuvan jotakin niin harvat nyt vuolaasti suoraan päin naamaa himoittelee ja kehuu ketään kauniiksi. Aika kovat on toiveet rouvalla.

Sitä vain ihmettelen kun ap taidat olla suhteessa kuitenkin niin miksi ihmeessä muiden vieraiden miesten huomio olisi niin tärkeää? Ehkä haet sitä vääriltä tyypeiltä. Jos se oletettu tasosi ei riitä niiden kuumimpien (sinun mielestäsi) miesten huomion keräämiseen niin se ei sitten riitä. Ok. VIUHAHDA työpaikalla niin saat sitä huomiota.. :D varmasti miehet katsoo silloin ja olet puheenaihe pitkään! Onhan noita keinoja jos niikseen tulee.

Mitäpä minä olen sanomaan. Lyhyenläntä. Lauta. Ruipelo ymymym. Kaljukin vielä niin käytän peruukkia nyt. Huivi päässäkin tuota huomiota tulee yli tarpeiden. En ole mikään kaunis edes kasvoiltani omasta mielestäni. Mutta sen olen huomannut että jotkut tykkää ja toiset ei. :) Asenne kai se kuitenkin merkkaa paljonkin vaikkette märehtijät sitä halua uskoa..

Yhteistyössä