Pettikö mies, valettako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entajuatätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entajuatätä

Vieras
Tästä on jo vähän aikaa ja alan vasta tajuta miten mua on kusetettu. En jaksa koko juttua kertoa mutta lyhyesti. Kaveri näki mun miehen huoltikalla juomassa kahvia jonku naisen kans. Soitin siinä samassa miehelle että mitä ihmettä tapahtuu! Miehen piti olla kaverinsa luona kahvilla siihen aikaan. No mies huusi mulle puhelimeen, haukkui ja raivosi ja jättikin kun epäilin likaista peliä. Hän yritti eka valehdella jopa siis että näki omaa kaveriaan sielä ja kaverin vaimo oli juuri siinä.No muutaman tunnin päästä tapahtuneesta mies tunnusti että kävi bensaa huoltsikalta kun oli menossa kaverillee mutta tapasi samalla vanhan koulukaverinsa lapsuuden ajoilta eli tän naisen ja ajattelivat juoda kahvit siinä. Ok. Mutta miksi valehdella? Ja aloin nyt miettiä ei tuo voi olla totta. Miksi valehdella ja mies oikeesti raivos mulle että oon ihan hullu akka ku epäilen jotain. Mies ei tunnusta jos ei oo todisteita. Mies kertoi tän naisen etunimen ja vanhan sukunimen mutta mennyt kuulemma naimisiin eikä öhöm muistanut uutta sukunimeä. Ajattelin vaan josko saisin tän naisen käsiisi haluaisin kysyä että kannattaako tähän paskaan hukata enää aikaa.

No, eipä tuosta voi vielä tietää mitä on tapahtunut. Mutta kahvinjuominen toisen naisen kanssa huoltoasemalla ei varmaankaan ole pettämistä. Outoa käytöstä jotenkin teiltä molemmilta. Varmaan ois ollut parempi kertoo se pitempi versio, ellei halua vaan tulla haukutuksi täällä (tosin se tapahtuu aina muutenki).

Tottakai soitan miehelle kun kuulen hänen juovan kahvia jonkun naisen kanssa vaikka miehen piti olla muualla. No ja miksi mies valehteli ja haukkui minut puhelimessa? Kiven kovaan väitti että onkin kaverinsa kanssa ja hänen vaimonsa kanssa huoltoasemalla. Ööö miksei suoraa sanonut että törmäsi vanhaan koulukaveriin ja on hänen kanssaan. Sitä en tajua. Se olisi ok paitsi jos kyseinen nainen olisikin ollut entinen heila. Mies sanoo että valehteli koska pelkäsi reagointia mutta mitäs jos kaikki oli ihan ok niin mitä pelättävää olisi ollut.

No, jollakin tasolla mä ymmärrän miksi sun miehes ois voinu valehdella, joskin en voi hänen motiiveistaan tietää. Sen verran aggressiivinen oli tuo sun vastaus mun tekstiin, että siihen ymmärrykseni perustan. Koittakaapa puhua keskenään. Ei täällä kukaan tiedä mitä sun miehes ajattelee tai touhuaa, eikä se ketään edes varsinaisesti kiinnosta.

Tyypillistä pettäjän käytöstä. Mitään ei myönnetä, valehdellaan ja saadaan raivokohtaus, jotta huomio kääntyy itsestä pois.

Jos tilanne olisi ollut ok, niin mies olisi varmasti heti puhelimessa kertonut sinulle innoissaan ja rauhallisesti, että tapasi juuri vanhan koulukaverinsa sattumalta ja kahvittelee hänen kanssaan. Raivokohtaus ja tarinan muuttuminen kertoo, ettei ole puhtaat jauhot pussissa.

No, jollakin tasolla mä ymmärrän miksi sun miehes ois voinu valehdella, joskin en voi hänen motiiveistaan tietää. Sen verran aggressiivinen oli tuo sun vastaus mun tekstiin, että siihen ymmärrykseni perustan. Koittakaapa puhua keskenään. Ei täällä kukaan tiedä mitä sun miehes ajattelee tai touhuaa, eikä se ketään edes varsinaisesti kiinnosta.

Tyhmä ei kannata olla. Kyllä ap:n ukko pettää. On Tinderissäkin.

Minäkin valehtelisin normimenemisistäkin jos minulla olisi harhainen eukko joka tekee johtopäätökset perseestä revityllä intuitiolla ja hakee vahvistukset päätelmilleen pösilöitä ja mt/moniongelmaisia täynnä olevalta nettipalstalta.

Miten lähtisitte selvittämään asiaa ja puhumaan tämä tilanne uudestaan läpi miehen kanssa? Haluaisin kysyä juuri ne oikeat kysymykset. Mietin pitäisikö minun esittää että jos sanoisin miehelle tyyliin niin mitäs silloin tapahtui, haluatko muuttaa tarinaasi...
Hän ehkä säikähtäisi että minulle olisi paljastunut lisää jotain.

Ensinnäkään en soittais miehelle. Odottaisin, että tulee kotiin ja sopiva hetki jutella. Miksi mies vastasi puhelimeen, jos oli ns. pahan tiellä? Onko kaveri, joka asiasta kertoi miten luotettava vai haluaako pahaa teille? Onko miehellesi tyypillistä saada tuollaisia raivokohtauksia vai onko normaalistikin kuumakalle?
Minä kysyisin ennen syyttämistä ja antaisin toisen selittää. Sen jälkeen vasta johtopäätökset.

Yhteistyössä