E
entajuatätä
Vieras
Tästä on jo vähän aikaa ja alan vasta tajuta miten mua on kusetettu. En jaksa koko juttua kertoa mutta lyhyesti. Kaveri näki mun miehen huoltikalla juomassa kahvia jonku naisen kans. Soitin siinä samassa miehelle että mitä ihmettä tapahtuu! Miehen piti olla kaverinsa luona kahvilla siihen aikaan. No mies huusi mulle puhelimeen, haukkui ja raivosi ja jättikin kun epäilin likaista peliä. Hän yritti eka valehdella jopa siis että näki omaa kaveriaan sielä ja kaverin vaimo oli juuri siinä.No muutaman tunnin päästä tapahtuneesta mies tunnusti että kävi bensaa huoltsikalta kun oli menossa kaverillee mutta tapasi samalla vanhan koulukaverinsa lapsuuden ajoilta eli tän naisen ja ajattelivat juoda kahvit siinä. Ok. Mutta miksi valehdella? Ja aloin nyt miettiä ei tuo voi olla totta. Miksi valehdella ja mies oikeesti raivos mulle että oon ihan hullu akka ku epäilen jotain. Mies ei tunnusta jos ei oo todisteita. Mies kertoi tän naisen etunimen ja vanhan sukunimen mutta mennyt kuulemma naimisiin eikä öhöm muistanut uutta sukunimeä. Ajattelin vaan josko saisin tän naisen käsiisi haluaisin kysyä että kannattaako tähän paskaan hukata enää aikaa.