Ällötääkö muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuhippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Puuhippa

Aktiivinen jäsen
01.04.2014
6 923
7
38
Mun yks ällötyksen kohde on miehet joka ovat 30-kuolleita, ja he iskevät 20+ naisia. En vaan voi sietää miehiä jotka valikoivat naisia iän perusteella panokumppaniksi. Vaikka vaan panis niin kyllä siinä pitää olla osallisena ihminen joka on samassa maailmssa. Onneksi on olemassa myös miehiä jotka ajattelevat samoin, "ikä ei ole se juttu".

Juttelin tässä asiasta mieheni kanssa. Hän sanoi ettei seksi kiinnosta ihmisen kanssa joka on "aivoton" eli pitää olla elämänkokemusta.

"juttelin tästä mieheni kanssa".

Niin? Entä sitten. Kyllä se sama mies lykkisi 17 vuotiasta jos tulee tilaisuus. Miehet on elimensä orjia.

Joskus olen ajatellut että naisena on omituista elää kun kroppa toimii tarkan kellon mukaan ja sieltä tulee ulos kaikkea mönjää. Mutta sitten huokaisen, kun tajuan miten hirveää olisi olla pippelin orja, jonka elämää halitsisisvat seksihimot jatkuvasti, se ois mulle ihan hirveä ajatus. Muna sanelisi ajatukset.. tai oikeammin naisen himoitseminen. Ei tuollasesta elämästä mitään hyvää voisi seurata, pitäisi kokoajan hallita halujaan, varmasti stressaavaa. Siksi miehet ovat niin väkivaltaisia.

Ai että 20v on AIVOTON? Meinaan että aika helevetin moni ainakin pikkuisen päälle kaks'kymppinen on sua fiksumpi. On koulutetumpi ja paremmassa ammatissa. Sun kirjoituksestasi valitettavasti näkee, että et kyllä ole mikään "lääkäri". Ja tyhmyytesi huomioiden, tarkistahan mitä nuo lainausmerkit tässä kontekstissa tarkoittavat. :D

Mua kyllä harvemmin toisten halua ällöttävät.

Joku tykkää nuoremmista, toinen vanhemmista, kolmas kengistä ja neljäs kumihupuista...

Vaikkei toi edes mene fetissien piikkiin. Ehkä ne kolmekymppiset miehet haluavat vielä elää nuoruutta ja siis todella vain seksiä ja kaveruutta, samanikäiset naiset lie jo haaveilevat perheestä ja lapsista ja omakotitalosta...

No enemmän mua ällöttää täysi-ikäiset miehet jotka iskevät vain alaikäisiä. Ja ylipäätään kaikki jotka käyttävät sanaa "sakkoliha". Puistatus. Siinä ei ole mun mielestä mitään pahaa jos joku on parikymppisistä kiinnostunut. Ne teinipillun perässä sen sijaan juoksevat... :sick:

Juttelin tässä asiasta mieheni kanssa. Hän sanoi ettei seksi kiinnosta ihmisen kanssa joka on "aivoton" eli pitää olla elämänkokemusta.

Mitä ihmettä horiset?! Mikseivät voi olla samassa maailmassa ja miksei voi olla elämänkokemusta myös nuoremmalla? Ja nelikymppinen voi olla hyvin lapsellinen.
Ja pikkupilluista puhuminen...emäöttimen kokokaan ei katso ikää, varmaan synnyttäneellä parikymppisellä voi olla avarammat paikat kuin viisikymppisellä synnyttämättömällä. Tyhmää tekstiä teillä.

Miksi täällä puhutaan kuolleista miehistä?

Enkä kyllä ihan tajua mitä ällöä on jos 30v mies iskee vaikka 25 vuotiaan. Normaali ikäero. Mutta jos tarkoitat että 50 vuotias heilastelee 20 vuotiaan kanssa, niin se tietty on jo vähän erikoisempi juttu. Lähinnä siinä tulee mieleen hyväksikäyttö, naisen tai miehen (rahojen).

Mitä tulee Georgeen, niin se on niin hot että moni 20 v kelpuuttais :P

Ai että 20v on AIVOTON? Meinaan että aika helevetin moni ainakin pikkuisen päälle kaks'kymppinen on sua fiksumpi. On koulutetumpi ja paremmassa ammatissa. Sun kirjoituksestasi valitettavasti näkee, että et kyllä ole mikään "lääkäri". Ja tyhmyytesi huomioiden, tarkistahan mitä nuo lainausmerkit tässä kontekstissa tarkoittavat. :D
Peikumppiset on hauskoja katseltavia, koska ne on kyllä hyvin tehokkaita ja esittävät jotain aikuisen roolia. Ovat sellasia että pitävät itseään vakavasti otettavina aikuisina. Se niistä tekee niin huvittavia kun katselee nelikymppisen silmin. Siis aikuiset ei nyt oikeasti (ainakaan mun ikäset) esitä mitään aikuisroolia, eivätkä ole niin tiukkapipoja, mitä kaksikymppiset kai yrittävät esittää.

Tarkoitin että kakskymppiset on huvittavia siinä tiukkapipoilussaan ja roolissaan jonka ottavat "mä olen aikuinen". Nuoriahan he ovat ja hyvin kypsymättömiä vielä. Ovat kyllä loistavia palveluammateissa, pikku tätejä ja setiä. :D

Yhteistyössä