Mikä on paras konsti "saada mies takaisin"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halusin kirjoittaa tähän, vaikka tiedä lukee kukaan tätä enää...
Itse erosin 8 vuoden suhteesta 5 kk sitten. Mies lähti, väärinymmärryksen johdosta! Ei tullut enää kotiin ja oli minulle todella vihainen. Meillä on kolme pientä lasta, jotka ikävöivät isäänsä joka ilta! Minä olin niin masentunut että jouduin olemaan 1,5 kk sairauslomalla töistä. En tällä hetkellä edes muista miten olemme lasteni kanssa pärjänneet. Minulla oli koko ajan hyvä ystäväni luonani joka auttoi minua. 3 viikkoa erosta meni kun sain uuden asunnon. Tämän jälkeen aloin elämään. Tosin vieläkin vinguin mieheni perään. Sain joka toinen viikonloppu lapsivapaata kun isä oli heidän kanssaan. Tästä meni noin kuukausi, niin aloin jo tottumaan ajatukseen että olen yksin. Tutustuin uusiin ihmisiin ja nautin. En enää laittanut exälle viestejä enkä soitellut. Ja kun ihmeen kaupalla hän otti yhteyttä ja halusi palata kotiin. (Kun näytin ettei enää kiinnosta) minulla olikin jo sellainen tunne että en välttämättä halua häntä takaisin, olimme hiljalleen 3 viikkoa yhdessä, kunnes päätimme jatkaa yhdessä eloa! Rakastan häntä todella paljon ja hän minua. Olemme kuin vastarakastuneet. Olemme nyt olleen 2kk tässä ja molemmat ovat onnellisempia kuin koskaan!! Myös meidän ihanat lapset :)

Halusin kirjoittaa tähän, vaikka tiedä lukee kukaan tätä enää...
Itse erosin 8 vuoden suhteesta 5 kk sitten. Mies lähti, väärinymmärryksen johdosta! Ei tullut enää kotiin ja oli minulle todella vihainen. Meillä on kolme pientä lasta, jotka ikävöivät isäänsä joka ilta! Minä olin niin masentunut että jouduin olemaan 1,5 kk sairauslomalla töistä. En tällä hetkellä edes muista miten olemme lasteni kanssa pärjänneet. Minulla oli koko ajan hyvä ystäväni luonani joka auttoi minua. 3 viikkoa erosta meni kun sain uuden asunnon. Tämän jälkeen aloin elämään. Tosin vieläkin vinguin mieheni perään. Sain joka toinen viikonloppu lapsivapaata kun isä oli heidän kanssaan. Tästä meni noin kuukausi, niin aloin jo tottumaan ajatukseen että olen yksin. Tutustuin uusiin ihmisiin ja nautin. En enää laittanut exälle viestejä enkä soitellut. Ja kun ihmeen kaupalla hän otti yhteyttä ja halusi palata kotiin. (Kun näytin ettei enää kiinnosta) minulla olikin jo sellainen tunne että en välttämättä halua häntä takaisin, olimme hiljalleen 3 viikkoa yhdessä, kunnes päätimme jatkaa yhdessä eloa! Rakastan häntä todella paljon ja hän minua. Olemme kuin vastarakastuneet. Olemme nyt olleen 2kk tässä ja molemmat ovat onnellisempia kuin koskaan!! Myös meidän ihanat lapset :)

Joo, kyllä tätä vielä luetaan!itsellä sama tilanne.. Kauanko teillä meni kun palasitte yhteen?

Tiedän, ettei toista voi pakottaa rakastamaan ja haluamaan, mutta uskon, että keinoja siihen on, että toinen huomaa asioita.
Olemme olleet pitkän yhdessä ja naimisissakin useamman vuoden, perhekin on.

Nyt eron harkinta- vaihe meneillään ja syyksi mies sanoo, että ettei kestänyt enää ainaista riitelyä ja kireää ilmapiiriä kotona. Eroa haki siis mies ja muutti samantien pois.

Ole itse mennyt terapiaan ja ainakin osasyy kireyteen johtuu minusta; todettiin vakava uupumus, johon saan psykologin apua ja pitkä sairausloma on ja lääkityksin aloitettiin.
Mies on aivan turhautunut eikä näe meille mitään mahdollisuutta jatkaa vaikka olen mennyt ns. hoitoon. Luulen että hän on aivan hukassa itsekin.

Miten saisin miehen tajuamaan että avioliittoa kannattaa jatkaa tai edes mennä pariterapiaan? Olen tajunnut, että jos olen ollut riitaisia (ja olenkin uupumuksesta johtuen), minun täytyy nyt olla mahdollisimman sovitteleva ja rakentava.
Enkä saa painostaa liikaa?

Älkää sanoko, että jätä se sika, joka ei tue sinua hermoromahduksessa. Minä olen avioon mennyt sekä luvannut rakastaa niin myötä kuin vastamäessä ja rakastan edelleen miestäni ja teen kaikkeni omalta osaltani, että avioliitto pelastusi.

Älä mäkätä + ota useammin suihin.

Yhteistyössä