Isorintaiset: mistä hankittu rintaliiv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aarretta etsimässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aarretta etsimässä

Vieras
On niin vaikeaa löytää sopivia, että ihan kiukuttaa"
Sopivan kokoisia liivejä ei ole löytynyt enää aikoihin, joten joudun päivittäin turvautumaan "melkein hyviin", liian pieniin liiveihin. Pelkät liivit eivät riitä arjen pukeutumiseen, vaan tarvitsen niiden päälle aina tueksi tukevan topin tai bodyn. Ei kovin kivaa etenkään näin lämpimillä keleillä.

Ympärysmittani on 75-80. Kuppikoko todennäköisesti saisi olla K.
Liiveissä saisi olla kunnon olkaimet ja tuki, hinta ja ulkonäkö ei näissä mitoissa ole enää tärkeitä (kohtuuhintaisia tai kauniita kun ei löydy kuitenkaan).

Oletteko löytäneet jotain vastaavaa verkkokaupoista?
Entä suurien kaupunkien alusvaateliikkeistä?
Osaako joku suositella esimerkiksi Helsingistä hyvää liiviliikettä isoruntaiselle?

No kyllähän niitä liivejä löytyy helpostikin erikoisliikkeistä. Ei isorintaiset mistään marketeista sopivia liivejä löydä. Erikoisliikkeiden liivit toki maksaa 60-120€, mutta on ne sitten kyllä hyvät ja kestävät sekä tukevat kunnolla.

Ei isorintaiset voi ostaa nettikaupasta sovittamatta jonkun laskurin perusteella lasketulla koolla!
Itse olen vain E-kuppi, mutta Funky Ladysta olen löytänyt ja saanut palvelua. Tykkään erityisesti Freyan liiveistä, joista löytyy isoja kuppeja ja tarpeeksi pieniä ympärysmittoja. Olen myös käynyt vain sovittamassa, ja kun hyvä malli ja koko löytynyt, tilannut sitten englantilaisista nettikaupoista. Esim Figleaves myy huomattavasti edullisemmin.

Bravissimo.com ja figleaves.com, molempia käytän paljon. Itsellä koko 65k, jota ei Suomesta tahdo löytyä. Hyviä tarjouksia ja ale-tuotteita, jolloin esim. 100€:lla on mahdollista tilata useammat kappaleet

Yhteistyössä