Auttakaa lasten isät niitä lasten äitejä enemmän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyttä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi kirjoitusvirheet..Vaipanvaihdosta puhun tuossa lopussa. Lisäksi mies alkoi räyhätä siitä, että eikö hän minun mielestä vai keinuta vauvaa päiväunille uneen yhtä usein, kuin hän. (Ennen keinutimme kyllä vauvan koppaan uneen yhtä usein, miehen ollessa kotona) Minä siihen, et en minä kommentillani semmoista sanonut saati ei edes tullut mieleen moinen, koska olen hyvin tietoinen, että kenutimme kumpikin kotona ollessa yhtä usein. Silti mies jatkaa räyhäämistä, että hän tietää kyllä mitä minä tarkoitin ja tarkoitin nimenomaan, et hän ei keinuttanut tyyliin ikinä melkein. Siinä sitten yritin vänkää tuloksetta, et ei käynyt moinen pienessä mielessäkään saati, että olisin semmoista tarkoittanut.

Mä niin muistan tuon ajan. Pahin mitä mies sanoi, kun olin aivan loppu yö/aamuheräilyistä, että kun hän ei vain pysty siihen. Minä siihen, että HÄH! Hänellä siis on oikeus vain todeta, ettei tee sitä. Äidillä tätä vaihtoehtoa ei ole. Meillä siis ei koskaan mies herännyt esim. viikonloppuna aikaisemmin, vaikka jo olimme molemmat töissä. Meillä oli tosi raskasta vuosissa 1-3, kun lapsen yöelämä oli tosi vilkasta.

Muuta en voi sanoa kuin tsemppiä! Nyt kun vauva- ja taaperovuodet ovat takana, miehellä ja pojalla on tosi paljon yhteisiä juttuja ja minä saan silloin omaa aikaa.

Anteeksi kirjoitusvirheet..Vaipanvaihdosta puhun tuossa lopussa. Lisäksi mies alkoi räyhätä siitä, että eikö hän minun mielestä vai keinuta vauvaa päiväunille uneen yhtä usein, kuin hän. (Ennen keinutimme kyllä vauvan koppaan uneen yhtä usein, miehen ollessa kotona) Minä siihen, et en minä kommentillani semmoista sanonut saati ei edes tullut mieleen moinen, koska olen hyvin tietoinen, että kenutimme kumpikin kotona ollessa yhtä usein. Silti mies jatkaa räyhäämistä, että hän tietää kyllä mitä minä tarkoitin ja tarkoitin nimenomaan, et hän ei keinuttanut tyyliin ikinä melkein. Siinä sitten yritin vänkää tuloksetta, et ei käynyt moinen pienessä mielessäkään saati, että olisin semmoista tarkoittanut.

Kuvailemasi perusteella sanoisin, että asiasta pitää jutella neuvolassa tm. missä on kolmas "puolueeton" osapuoli joka voisi vähän pitää sinun puoliasi. Ukkosi vaikuttaa niin jäärältä, että en usko että saat yksin puhuttua hänelle järkeä.

Yhteistyössä