kananpersetukka tuntuu pitävän pintansa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
junttien kotkojen päässä.
Tyypillinen kananpersetukkainen = puhuu liian äänekkäästi, kutsuu miestään isännäksi ja tää "isäntä" kutsuu kananpersettä emännäksi.
Ajelevat yleensä jollain farmariautolla, puhuvat kännykkään tärkeän näkösenä. Usein kädet puuskassa motkottavat jotain paskaa josta kukaan ei tajua mitään.
Ootteko huomanneet että kananpersetukkaiset on usein tuollasia?
Miten sattuukin että ihmiset vain jakaantuu tietynlaisiin tyyppeihin, nuo kananpersetukkaiset on yhdenlainen ihmistyyppi.
 
Aika monen suomalaisen hiuslaatu on sen verran ohut ja harva, että pitkä liuru letti on myös kamala, sitten kun sitä aika moni äiti-ihminen ei viitsi edes pestä.
 
Joo ja pitkää tukkaa pidetään väen vängällä kun kuvitellaan että se on hyvännäköinen vaikka se olisi harva kuin spurgun hammasrivistö ja kuiva kuin anopin vitsit. Tätä lajia näkee huomattavasti useammin, valitettavasti.
 
Joo ja pitkää tukkaa pidetään väen vängällä kun kuvitellaan että se on hyvännäköinen vaikka se olisi harva kuin spurgun hammasrivistö ja kuiva kuin anopin vitsit. Tätä lajia näkee huomattavasti useammin, valitettavasti.


joooooo, eihän maailmassa oo muita vaihtoehtoja kuin olla kananpersetukkainen idioottijunttiämmä jota kutsutaan emännäksi, tai sitten luirulettinen pissis.

:ROFLMAO:
 
Mulle tulee mieleen hoikasta kananpersetukkaisesta joku uranainen, sellainen kiireinen, ahkera ja älykäs. Puhuu kovin asiallisesti ja vakuuttavasti, selkä aina suorassa ja puhuu paljon, mutta sanojaan selkeästi harkiten.
Jos se persetukka on joku "hurja väri" ja nainen vähän pyylevä, tulee ehkä enemmän jotain tuohon suuntaan mieleen.

Hoikkaperseilijällä on aina puolisiisti asu päällään oli tilaisuus kuinka rento hyvänsä ja jaloissa kopsuu matalakorkoiset asuun kuin asuun sopivat mustat mattapintaiset avokkaat. Meikkiä on laitettu nätisti vain vähän ja korvissa hillityt nappikorvikset, yleensä helmet.
 
Aika monen suomalaisen hiuslaatu on sen verran ohut ja harva, että pitkä liuru letti on myös kamala, sitten kun sitä aika moni äiti-ihminen ei viitsi edes pestä.
Ei mikään tukka näytä likaisena hyvältä. Ja pitää olla TODELLA ohut tukka jos sitä ei pysty edes puolipitkänä pitää.

Sen puoleen mulle on ihan se ja sama mimmoisia hiuksia ihmisillä on.
 

Yhteistyössä