Pitäisköhän tästä palstasta tehdä joku kantelu/valitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LaMamanMorbid
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tää ole mikään "pelkkä" Jeesus-kortti. Jumalan ja pahan taistelua tämä pohjimmillaan on.

Mutta mun ruohonleikkuu on viivästynyt n.3 tunnilla, sitä ennen teen ruuan.
Kiitos kaikille.
Sun jumala on joko julma sadisti tai helvetin heikko, kun ei saa tai halua saada yhtä terroristijärjestöä kuriin. Ja tuollaisen jumalan varaan sinä perustat elämäsi. Onnea.

Mutta jottei Lamamanmorbid jo ihan meihin kyllästy niin en puhu hengellisiä enää tässä ketjussa (puhuttavaa kyllä olisi, siitä ei ole kyse). Mainitsin vaan parhaan keinon mamu- ja muslimiongelmaan. Jos joku haluaa jutella siitä jossain uudessa ketjussa niin voin jutella.

Etkös sä itse keksinyt ton evankeliointi-idean? Sanoit vaan että pitää lähteä kauas, ettei tarvii itse tehdä mitään, vaikka muslimeita olis ihan nurkilla.

Kyse oli Isisin evankelioimisesta. Isis ei ole kaikki muslimit.
Ja sä et ymmärrä huumoria jos viittaat siihen mun mieleiseen turvapaikanhakuprosessiin. Tai sit mulla on huono huumori. Tai sit sä olet vähän hyökkäävä.
Tai sit mulla on jo kiire.

Mutta jottei Lamamanmorbid jo ihan meihin kyllästy niin en puhu hengellisiä enää tässä ketjussa (puhuttavaa kyllä olisi, siitä ei ole kyse). Mainitsin vaan parhaan keinon mamu- ja muslimiongelmaan. Jos joku haluaa jutella siitä jossain uudessa ketjussa niin voin jutella.
Kovasti olet aina tuota rukousta tarjoamassa ratkaisuksi jokaisen ongelman poistamiseen, mutta et edes jaksa itse sitä tehdä. Ja jos jaksat, niin tuloksia ei kyllä näy missään. Eli se siitä "ratkaisusta".

Kovasti olet aina tuota rukousta tarjoamassa ratkaisuksi jokaisen ongelman poistamiseen, mutta et edes jaksa itse sitä tehdä. Ja jos jaksat, niin tuloksia ei kyllä näy missään. Eli se siitä "ratkaisusta".
Mistä sä tiedät mun rukouselämästä?
Jos mä kertoisin tuloksia, niin et uskoisi tai väittäisit suuruudenhulluksi. Tai että se tilanne tasaantui muutoin.

Mutta puhuin rukousarmeijasta. Näissä jutuissa tarvitaan monta.

Mistä sä tiedät mun rukouselämästä?
Jos mä kertoisin tuloksia, niin et uskoisi tai väittäisit suuruudenhulluksi. Tai että se tilanne tasaantui muutoin.

Mutta puhuin rukousarmeijasta. Näissä jutuissa tarvitaan monta.
Sen tiedän mitä itse olet täällä kertonut. Et ehdi ja mitä milloinkin.

Siitä sitten vaan kasaamaan sitä armeijaa. Vai etkö ehdi? Ei kiinnosta niin paljoa?

Tietysti ne "tulokset" on salaisia, kuinkas muutenkaan.

Sen tiedän mitä itse olet täällä kertonut. Et ehdi ja mitä milloinkin.

Siitä sitten vaan kasaamaan sitä armeijaa. Vai etkö ehdi? Ei kiinnosta niin paljoa?

Tietysti ne "tulokset" on salaisia, kuinkas muutenkaan.
Aijai. :) Nyt ulkoistetaan ongelmien ratkaiseminen ja sälytetään koko maailmanrauha Echon harteille.

Aina vaan paranee. Pitääks mun vielä ratkaista energiakriisi ja se miks ruotsalaisilla on Ikea ja H&M mut meillä Nokialla menee huonosti? Millä renkutuksella Suomi voisi voittaa Euroviisut?

Kyllä nyt mä voisin jo sanoa että kiitos luottamuksesta. Yritän tehdä parhaani. :love:

Aijai. :) Nyt ulkoistetaan ongelmien ratkaiseminen ja sälytetään koko maailmanrauha Echon harteille.

Aina vaan paranee. Pitääks mun vielä ratkaista energiakriisi ja se miks ruotsalaisilla on Ikea ja H&M mut meillä Nokialla menee huonosti? Millä renkutuksella Suomi voisi voittaa Euroviisut?

Kyllä nyt mä voisin jo sanoa että kiitos luottamuksesta. Yritän tehdä parhaani. :love:
Sinä itse kerrot, että sinulla on toimiva ratkaisu about jokaiseen ongelmaan, joka maailmaa riivaa. Joten on aika hassua ja jopa julmaa, että et käytä sitä taitoasi.

banghead.gif

Haaste: mä meen ruohoa leikkaamaan. Rukoilen sinä aikana Isiksen puolesta.

Mutta tarvitsen siihen teitä muitakin. Eli rukoilkaa myös (varokaa ettei rukoukset mene väärään osoitteeseen kuten buddhalle, silloin ne tulee bumerangina takaisin).

Haaste: mä meen ruohoa leikkaamaan. Rukoilen sinä aikana Isiksen puolesta.

Mutta tarvitsen siihen teitä muitakin. Eli rukoilkaa myös (varokaa ettei rukoukset mene väärään osoitteeseen kuten buddhalle, silloin ne tulee bumerangina takaisin).
No odotellaan tuloksia. Ja tarkennuksena, onko tuo puolesta rukoilu siis lisää voimaa isikselle vai miten tää toimii? Koska voi odottaa uutisia siitä, että isis on hävitetty? Jos siis rukoilet isistä vastaan.

No odotellaan tuloksia. Ja tarkennuksena, onko tuo puolesta rukoilu siis lisää voimaa isikselle vai miten tää toimii? Koska voi odottaa uutisia siitä, että isis on hävitetty? Jos siis rukoilet isistä vastaan.
"Puolesta"-> tässä tapauksessa Jumala hoitelee Isiksen parhaalla näkemällään tavalla.

Ja taas kirjoitat että tarkoituksena on että mä vain yksin rukoilen. Hö.

Palstavuosieni aikana olen huomannut ettei kannata mainita sanaa Jeesus kun sit ei pääse ketjusta pois.
Tästä ketjusta puuttuu enää vain yksi kyssäri.

"Entäs homot?"

Sitä sotaa terroristeja vastaan on käyty jo pitkään ja käydään edelleen. Siellä mm. koulutetaan joukkoja länsimaisin voimin taistelemaan terroristeja vastaan.

Liittoutuneet kävivät sotaa natsisaksaa vastaan muutenkin. Leirejä löydettiin siinä samalla.

Isis julkaisee itse ja kiittää jokaisesta lisälevityksestä. Se on heidän tarkoituksensa ja yksi keinonsa sotia sitä sotaa. Jokainen kuvien levittäjä on isikset pikkusoturi, joka auttaa isistä levittämään sanomaansa. Se sanoma on viha, pelko, kaaos, vihollisen nöyryytys. Sinä haluaisit nähdä läheisesi silvotun ruumiin jonkun virnistelevän roskajoukon pilkattavana? Mitäpä luulet, haluavatko noiden uhrien oikeat omaiset? Isis kyllä haluaa.

Varmasti uhrit kuin omaisetkin haluavat, että koko maailma saa tietää isisin raakuuksista, jotta vastaavat teot pystyttäisiin jatkossa estämään. Pitäisikö sinun mielestäsi siis myös kieltää isisin vankileireiltä paenneita kieltää kertomasta niistä julmuuksista, mitä heille tehtiin ja mitä he näkivät siellä muille tapahtuvan?

Tää ketju ON kyllä aika kamala. Siksi poistun. :D

Olen samaa mieltä. Järkyttävin huomio on huomata että uskovaisena pitämäni ihminen on niin penseä ja hyökkäävä niitä kohtaan jotka vastustaa Isisiä. Käyttää kaiken tarmonsa vastustajien vastustamiseen. En tod. ymmärrä! Jos noin järkyttää ja kyllästyttää niin luulisi edes pysyvän pois ketjusta mutta ei, on hyökkäämässä muiden uskovien kimppuun.

Herää jo Peyote sieltä unestasi vai onko elämästä tullut liian miellyttävää?! Sua ei varmaan kiinnosta sekään (ilman kuvia) että kristittyjä vainotaan järjestelmällisesti nyt tuolla Lähi-Idässä ja missä ikinä Isis riehuu? Irakissa mm. etsitään kristityt, merkitään niiden kodit. Lapsilta katkottiin päitä päivä toisensa jälkeen ja päät laitettiin esille. Ja tämä tapahtui jo vuosi sitten???? Miksi en tästä(kään) ole aiemmin kuullut MIKSI? Siksi että lässynlässyn-media ja tyypit kuten sinä ette halua edes tietää, teitä ei kiinnosta!!! Isis on saanut jo riehua ihan tarpeeksi kauan, kristittyjen parissa on menossa holokausti mut VITTU tää länsimedia ja varsinkin Suomen media ei sitä edes kerro!!!!

Joten kyllä tässä vähän itse joutuu tonkimaan yököttävää materiaalia jotta saisi selville koko hirveyden ja totuuden. Mut samalla tulee paha olo et miksi kukaan ei tee mitään?! Täältä käsin on vähän paha tavallisen perheenäidin tehdä mitään ns. konkreettista. Mutta ei tilanne sillä parane että toiset perheenäidit ei edes halua tietää ja media on vaiti.

Mut toisaalta uskovana ei muuta voi kuin rukoilla että tuo demonien joukko pysähtyy ja Jumala armahtais ihmisparkoja ympäri maailman! Ja onneksi me voidaan tietää että niin tulee käymäänkin, mut se ei tarkota sitä että saadaan olla omassa hyvässä olossa tuudittautuen että meidän ei tarvi mitään tehdä eikä korvaa lotkauttaa!

http://www.christianpost.com/news/i...ristian-they-see-says-chaldean-leader-124594/

Esim. minä en ainakaan muista nähneeni, lukeneeni tai kuulleeni tuosta mitä jo vuosi sitten on tapahtunut.

Joku puhu sarjamurhaajista. Joo, no nyt olisi joukko niitä riehumassa ja ne pitäisi pysäyttää! On vähän eri asia et joku yks ja kaks hullua sarjamurhaajaa jossain riehuu kuin että on järjestäytynyt sarjamurhaajajengi joka haluaa levittäytyä joka puolelle maailmaa ja järjestelmällisesti vallottaa maailman. Jos tääkään ei näille joillekin kovapäisille mene jakeluun niin sit ei voi mitään.

"Nettotulot 1300€/kk ja asumistuki 400€/kk, vuokra 950€/kk (Espoo jos joku ihmettelee korkeaa hintaa). Kaksi lasta elätettävänä."

TYÖTÄ tekevä suomalainen lapsiperhe.
Oletko vitun tyhmä? Sanoit (sinä?) että nuo pakolaistyypit saavat X määrää rahaa, mikä ei pitänyt edes paikkaansa ja että suomalainen vastaava perhe saa puolet siitä määrästä rahaa. Kysyin vastaavan suomalaisperheen saamat tuet - 2 TYÖTÖNTÄ aikuista ja 3 lasta. Mikä vitun vastaus tämä on?

Yhteistyössä