Mieheni logiikka on ihan ihmeellinen: V*ttuilusta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huiputettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huiputettu

Vieras
Mieheni ei omasta mielestään koskaan v*ttuile muille. Hän jopa soitti kaveripiirin läpi ja kysyi, että onko hänellä tapana v*ttuilla heille. Sieltä tuli hämmästyksekseni vastauksena, että EI v*ttuile.

Noh, minua on alkanut niin tympiä mieheni kommentit erilaisissa tilanteissa, että päätin testata, mitä hän tykkää samanlaisesta tyylistä, mitä hän itse harrastaa. Eli kun hän aamulla etsi yhtä työjuttuaan ja kysyi multa, onko sitä näkynyt, vastasin "Enpäs tiedä, että mihinkä laitoin sen sen jälkeen, kun lainasin sitä!" (työkalenteri, mitä mä sillä tekisin?)
Sitten hän etsi lakkiaan, ja valitteli, että kun on romua lattialla, totesin "Syytön mä niihin olen, en mä niitä ole sinne laittanut!".
Sitten oli avainten vuoro, hän etsi niitä kuumeisesti ja minun kommentti oli "No mikset pidä niitä tuolla avaintelineessä, kun se on sitä varten?".

Siinä vaiheessa mies tuskastui, että "Onko ihan pakko v*ttuilla?".
Kysyin, että "ai, onko tuo sinun mielestäsi v*ttuilua?". Mies myönsi. Noh, sitten sanoin, että "Ahaa, vai että sinun sanomana tuollainen EI olisi v*ttuilua???" Mies sanoi, että "EI, kun se olisi neuvomista!" Voi kiesus mikä valopää tuo mies osaa välillä olla :D

Pahoittelen tuon V-sanan käyttöä! Meillä sitä käytetään vaan keljuilusta/naljailusta jne.

Ja mikä hitto tässä nyt oikein oli pointtina, vai onko tämä sitä vakiokamaa palstalla eli miehen käytöksen mollaamista jotta aloittaja voisi edes hetken tuntea itsensä paremmaksi kuin joku muu? Voi jumaliste, että vaikutat rasittavalta. Jos olisin miehesi, olisin kaasuttanut kohti auringonlaskua jo kauan sitten taakseni katsomatta.

Ja mikä hitto tässä nyt oikein oli pointtina, vai onko tämä sitä vakiokamaa palstalla eli miehen käytöksen mollaamista jotta aloittaja voisi edes hetken tuntea itsensä paremmaksi kuin joku muu? Voi jumaliste, että vaikutat rasittavalta. Jos olisin miehesi, olisin kaasuttanut kohti auringonlaskua jo kauan sitten taakseni katsomatta.
Ite oot rasittava, mutta käytöksesi perusteella arvelen, että et tajua sitä.

No lyhykäisyydessään juttu meni näin. Mies kun sanoo, se ei ole v*ttuilua, mutta samanlainen puhe toisten suusta onkin v*ttuilua

näin naisena täytyy sanoa, että vastauksesi olivat naljailua, piilo veetuilua

miehet on uupeloita, ne kysyy joskus missä joku asia on.
se on rasittavaa, mutta kauniistikin voi vastata.

joskus kyllä menee hermo itelläkin ja tulee tuollatavalla pahasti sanottua kuin sinäkin ap,
mutta täytyy vain sitten sovitella

näin naisena täytyy sanoa, että vastauksesi olivat naljailua, piilo veetuilua

miehet on uupeloita, ne kysyy joskus missä joku asia on.
se on rasittavaa, mutta kauniistikin voi vastata.

joskus kyllä menee hermo itelläkin ja tulee tuollatavalla pahasti sanottua kuin sinäkin ap,
mutta täytyy vain sitten sovitella

Et sitten tajunnut ap:n pointtia. Mistä teitä lukutaidottomia oikein riittää. Uskomatonta.

• Tykkää
Reactions: Boobabe ja HippuTAR
Voi ap, niin tuttua :D Mie en jaksa ennää ko nauraa. Ilmeisesti sen verran paksuksi kasvanu jo nahka näissä asioissa. Alkuun se tuntu välillä pahaltaki, mutta ajan kanssa olen oppinut ettei se pahalla sano. Ne on vaan tommosia nuo miehet.