abortti vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 20 vuotias vajaa vuoden vanhan tytön yh äiti, lapsen isä on kuvioissa mukana mutta harvoin. Saan siis pärjätä pääsääntöisesti lapsen kanssa yksin, koska suurinosa omasta suvusta ja ystävistä asuu monen sadan km:n päässä.
Muutamia kertoja olen nähnyt erästä miestä jolle nyt olen siis raskaana ja en tiedä mitä teen! Mies sanoo että abortti, minäkin kun järjellä ajattelee, mutta pystynkö siihen todella YKSIN. Yhdenkin lapsen kanssa on rankkaa, saati kahden pienen. Enkä haluaisi tämän lapsen "isän" elämääkään pilata ja yhdessä emme tule koskaan olemaan.

Apuahan saa kun pyytää :) Lapset ei muutenkaan kauaa pieninä pysy. Mieti jaksatko sen aikaa kun lapset ovat pieniä, vai mieluummin mietitkö lopunikääsi millainen se toinen lapsi olisi ollut ja miten olisivat nykyisen lapsesi kanssa leikkineet ym. Itse en ole abortin kannalla, varmaan huomaa :D Onko muutto lähemmäs vanhempiasi ajatuksena mahdoton? :)

Niin ja eihän sen miehen siinä elämä pilalle mene, jos ei nytkään paljon lapsensa kanssa ole. En ole ikinä ymmärtänyt miksi miesten mielestä elämä menee pilalle jos lapsen saa??

Hei! Minä oon abortin kannalla, ensimmäinen lapsesi on vielä niin pieni että tarvii pitkään ja paljon apua ja jos siinä on vielä vauva ja olet suurimman osan aikaa yksin, niin se tulee olemaan todella raskasta. Keskity nyt vaan tuohon ensimmäiseen pieneen lapseesi ja joskus kun löydät vakituisemman suhteen niin ehkä sitten on toisen lapsen aika. Äläkä suotta pode huonoa omaatuntoa jos päädyt aborttiin, järjellä ajatellen se on sinun tapauksessa paras ratkaisu. Voimia eteenpäin!

Pakko kysästä, että onko suurin ongelma se, että ehkäisy ei ole hallussa? Se pitäisi jatkossa hoitaa kuntoon ja ottaa vakavasti, teit mitä tahansa. Eihän tuollasesta touhusta mitään tule, jos kuvitellaan, että voidaan harrastaa seksiä ilman huolen häivää raskaudesta.

a) et vastannut millään tavalla ap:n kysymykseen
b) viisastelu ei auta häntä mitenkään
c) ainut 100% varma ehkäisy on selibaatti

No, suurin osa ehkäisykeinoista oikeinkäyttettyinä on kuitenkin 98-99% varmoja :), että sen takia ei kannata jättää käyttämättä!!
Ehkä kannattaa tehdä se keskeytys, jos ei onnistu ehkäisystäkään huolehtiminen, miten huolehtia kahdesta pienestä lapsesta.....enkä kyllä tosiaan ole mikään abortin kannattaja

Todellakin abortti, ei edes kahta puhetta.

Haluaisitko todella olla parikymppinen kahden lapsen yh ja lapsilla vieläpä eri isätkin?
Eieieiei...kamalalta kuulostaa.

Abortti ehdottomasti paras ratkaisu tässä tilanteessa,vaikka se kuulostaakin kamalalta jne..mutta kannattaako ihan oikeasti synnyttää lasta maailmaan jonka isää olet vain pari kertaa tapaillut!Kannattaa miettiä tarkoin....Abortti on aika iisi juttu (ainakin mulle oli) että sitä on turha pelätä!Tsempiä =)