vai hoituuko homma jotenkin kevyemmin? Eettisesti olen sitä mieltä, että ammattiyhdistys ei voi pakottaa minua lakkoon etenkään sellaisen asian puolesta, jota en allekirjoita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse en kannata lakkoa ja tänään minulle selvisi ettei tarvitse osallistua kun olen virkasuhteessa. Ilmeisesti lakot eivät koske viranhaltioita.
Miksi ihmeessä kuulutte liittoon kun ette allekirjoita heidän tavoitteitaan???
Rusinat pullasta kermavaahdolla jne vai?
Nyt kannattaisi ottaa selville mitä tarkoittaa rikkuri.
vai hoituuko homma jotenkin kevyemmin? Eettisesti olen sitä mieltä, että ammattiyhdistys ei voi pakottaa minua lakkoon etenkään sellaisen asian puolesta, jota en allekirjoita.
Mikä sinua ja muita inisijöitä vaivaa, kun kerrankin mämmärien liitto järjestää lakkoa!!!! Olisi pitänyt jäjrestää jo ajat ajat sitten, ja monta monta kertaa, niin älkää nyt itkekö.
Minusta opettajien työehdot ovat varsin kohtuulliset nyt. Harvat hallituksen kaavailemista säästöistä koskevat opettajia millään tavalla, ja ateistina olisin valmis vaikka tekemään helatorstaista ja loppiaisesta aivan normaaleja arkipäiviä. Kristinusko on täysin vanhentunut reliikki sekin.
Lisäksi olen sikäli kapitalisti, että vaikka olisihan se kiva maksaa kaikille miljoonapalkkaa, niin jostain se raha on otettava, ja raha nyt ei ole varsinkaan viime aikoina kasvanut puissa.
Minusta opettajien työehdot ovat varsin kohtuulliset nyt. Harvat hallituksen kaavailemista säästöistä koskevat opettajia millään tavalla, ja ateistina olisin valmis vaikka tekemään helatorstaista ja loppiaisesta aivan normaaleja arkipäiviä. Kristinusko on täysin vanhentunut reliikki sekin.
Millä tavalla sitten! Laita nyt tälle palstalle lista toimenpiteistä, joilla saadaan vastaava vaikutus työn hintaan. Oppositiopoliitikot eivät tunnu saavan sitä aikaiseksi, ehdottelevat vain selvitysmiehiä/naisia eli lisää vetkuttelua.Tietystii tarvitaan leikkauksia mutta ei tällä tavalla.
Sellaista liittoa, puoluetta jne ei ole olemassakaan, joka täsmällisesti olisi samaa mieltä kanssani. Liityin Oaj:hin, koska se nyt oli opettajalle lähinnä tyrkyllä oleva, mutta jos jossain kohtaa elämää / uraa havaitsee, että tavoitteet eivät kohtaa, niin sitten täytynee erota. Erotaanhan sitä avioliitoistakin, jos nyt pieni rinnastus sallitaan.
En mäkään välittäisi lakkoilla vaikka kuulunkin yhteen liittoon. Mun mielestä se yhteiskuntasopimus olisi pitänyt ay-väen vaan hyväksyä, ja kun ei sitä tapahtunut, pakotetaan talkoisiin.Eiköhän nyt jokaiselle ajattelevalle ihmiselle ole selvää, että tuo aloittaja mikään opettaja ole vaan on kuntatyönantajan kätyri, joka koettaa tällä tavalla kylvää epäsopua työntekijöiden keskuuteen.
Ja mitä tulee "lakkoon", niin eihän sinne Helsinkiin nyt kaikki lähde muutenkaan. Kouluun jäävät ketkä jäävät, ellei koulua nyt sitten panna kiinni kokonaan.
Itse olen täysin valmis luopumaan 38 vuosilomapäivästä. Ei ole työni niin raskasta, ettei sitä jaksaisi vähemmilläkin lomapäivillä. Sairaanhoitajille ja muille raskasta kolmivuorotyötätekeville sen soisin hyvillä mielin.