Miehet eivät pidä itseään älykkäämmistä naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iqman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli ne miehet jotka ovat oikeasti tosimiehiä eivätkä epävarmoja omasta maskuliinisuudestaan sietävät tai jopa himoavat :D älykkäämpää naista.
Oma ukko on ihan kiitettäävästi mua katsellut jo pitkään. Tosin älykkyys tuo tullessaan myös muita avuja kuten hyvät tulot...hmm, onkohan se muka kans vaan rahan takia *raaps päätä*

Eli ne miehet jotka ovat oikeasti tosimiehiä eivätkä epävarmoja omasta maskuliinisuudestaan sietävät tai jopa himoavat :D älykkäämpää naista.
Oma ukko on ihan kiitettäävästi mua katsellut jo pitkään. Tosin älykkyys tuo tullessaan myös muita avuja kuten hyvät tulot...hmm, onkohan se muka kans vaan rahan takia *raaps päätä*
Eikö hänen miehisyytensä kärsi kun tienaat enemmän?
Vai onko teillä joku kompensoiva tekijä suhteessa?:D

Eikö hänen miehisyytensä kärsi kun tienaat enemmän?
Vai onko teillä joku kompensoiva tekijä suhteessa?:D

No eipä ole ihme, että minulla ei ole mahdollisuuksia naisten suhteen. Veikkaisin, että 99,9% naisista on älykkäämpiä kuin minä :)

Sehän olis ihan mahtavuutta jos nainen olis mua älykkäämpi ja vielä tienais ihamperhanasti.
Sit mä voisin keskittyä ihan vaan hieromaan hartioita, kantamaan kaupasta kukkia ja suklaatia ja tarvittaessa leikkimään kania.

Olen aika konservatiivinen, nuoresta iästäni huolimatta, mitä tulee ihmissuhteisiin. Mies näyttää kaapin paikan.
Tykkään fiksummista miehistä, joten ei ongelmaa asian kanssa.

Ei muakaan. Opettaisin sen vaihtamaan autoon renkaat ja öljyt. Ohjauskulmin säädöt, konerempat ym. vaativammat hommat tietty pitäisi jatkossakin tehdä itse.
Höpsistä, jokainen itsenäinen ja älykäs nainen oppi tekemään nuo jo lapsuudessaan. Sen vuoksi nykyajan miehille voi antaa tehtäväksi jokapäiväisen ruoanlaiton, siivoamisen, tiskaamisen ja lastenhoidon, ja me naiset hoidamme nuo perinteisesti miestenhommiksi luettavat tehtävät. Se se on tasa-arvoa, kun miehetkin joutuvat kodinhoidon päivittäiseen orjatyöhön, ja naiset huoltavat autoa kerran kuussa, ja lopun aikaa harrastavat.

Höpsistä, jokainen itsenäinen ja älykäs nainen oppi tekemään nuo jo lapsuudessaan. Sen vuoksi nykyajan miehille voi antaa tehtäväksi jokapäiväisen ruoanlaiton, siivoamisen, tiskaamisen ja lastenhoidon, ja me naiset hoidamme nuo perinteisesti miestenhommiksi luettavat tehtävät. Se se on tasa-arvoa, kun miehetkin joutuvat kodinhoidon päivittäiseen orjatyöhön, ja naiset huoltavat autoa kerran kuussa, ja lopun aikaa harrastavat.
Teen noi kaikki ihan itse. Tosin noi harrastushommat jää vähemmälle.

Naiset ovat kautta aikojen tienneet, että miehet haluavat päteä parisuhteessa(kin).
Näin ollen lähes jokainen nainen osaa antaa miehen kuvitella olevansa naistaan älykkäämpi.
Tuo palkkahomma on vaikeampi, sitä kun ei voi aina valehdella. Miesten heikko miehinen itsetunto ei vain kestä sitä, että nainen tienaa enemmän. Moni mies lörpöttelee, että "joo joo, tottakai on ok, että nainen tienaa enemmän", mutta oikeasti sellaiseen tilanteeseen jouduttuaan, alkaa miehen itsetunto rapistua pikkuhiljaa, eikö mene kauaa, kun on kokonaan romahtanut.

Ei muakaan. Opettaisin sen vaihtamaan autoon renkaat ja öljyt. Ohjauskulmin säädöt, konerempat ym. vaativammat hommat tietty pitäisi jatkossakin tehdä itse.
Heh heh, idioottikin osaa vaihtaa renkaat, ja muut auton huoltohommat hoitavat pääsääntöisesti miehetkin huoltamossa. Ja itseasiassa aika moni mies nykyään (ainakin pääkaupunkiseudulla) vaihdattaa ne renkaatkin liikkeessä.

Älä liioittele. Auto vaatii toimenpiteitä ehkä neljä kertaa vuodessa. Silti miehet aina menestyksekkäästi vetoavat tähän "miesten hommaan".

Tässä tutkimuksessa olisi mielenkiintoista tietää, että mitä älykkyydellä tarkalleen ottaen tarkoitetaan. Ihminenhän voi olla hyvinkin älykäs, mutta olla tuomatta sitä varsinaisesti esille tai tuoda se esille nostamatta itseään. Onko älykkyys se määrite mitä miehet karttavat, vai onko se esim. älykkyydestä johtuva itsevarmuus, tilanteen hallinta tai itsekorostus, minkä taas mies yhdistänee maskuliinisuuteen?

No oli miten oli, mutta itse en karsasta naisissa älykkäitä. En tosin karsasta vähemmänkään älykkäitä, kunhan ei saapas ole. Sosiaalinen älykkyys tulee olla toki hyvä, mutta koska tapanani ei ole jutella Nietzschen filosofiasta, eikä liioin yrittää ratkaista Riemannin hypoteesia lauantai-iltani ratoksi, niin eipä kyseinen älykkyys heilauta vaakakuppia suuntaan tahi toiseen.

• Tykkää
Reactions: endis
Tässä tutkimuksessa olisi mielenkiintoista tietää, että mitä älykkyydellä tarkalleen ottaen tarkoitetaan. Ihminenhän voi olla hyvinkin älykäs, mutta olla tuomatta sitä varsinaisesti esille tai tuoda se esille nostamatta itseään. Onko älykkyys se määrite mitä miehet karttavat, vai onko se esim. älykkyydestä johtuva itsevarmuus, tilanteen hallinta tai itsekorostus, minkä taas mies yhdistänee maskuliinisuuteen?

No oli miten oli, mutta itse en karsasta naisissa älykkäitä. En tosin karsasta vähemmänkään älykkäitä, kunhan ei saapas ole. Sosiaalinen älykkyys tulee olla toki hyvä, mutta koska tapanani ei ole jutella Nietzschen filosofiasta, eikä liioin yrittää ratkaista Riemannin hypoteesia lauantai-iltani ratoksi, niin eipä kyseinen älykkyys heilauta vaakakuppia suuntaan tahi toiseen.
Hyvä pointti!

Komppaan hra Kapteenia. Pitäs enteks tietää, mitä älykkyydellä tässä tarkoitetaan ennen kuin vois sanoa ei tai joo. Enivei, kyllä vaimo on monellakin mittarilla mua älykkäämpi, mutta mä osaan olla siitä ylpeä enkä lainkaan pahoillani.

• Tykkää
Reactions: AivanSama ja endis

Yhteistyössä