V
vierailija
Vieras
Eli kun olette olleet vähentämällä lopettaneet kys lääkitystä kuinka kauan olet syönyt pienempää annosta ja kuinka kauan lop jälkeen mennyt että huomaa että oliko aiheellista edes lopettaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse olet ääliö, LOL. Edelleenkin toisten KOKEMUS kiinnostaa sillä lääkäreillä ei ole itsellään käyttökokemusta, tietämystä kylläkin. eikö nämä palstat ole nimenomaan tarkoitettu että täällä voi kysellä asioita ja mielipiteitä toisilta?Juu tietenki paras paikka lääkehoitoosi on kysellä keskustelupalstalta käyttäjä kokemuksia LOL ääliö
Älä vaan ota lääkäriisi yhteyttä, hän ei varmasti monen vuoden opintojen ja työkokemuksensa jäljiltä ole oikea henkilö ottamaan kantaa lääkehoitoosi - siihen tarvitko lääkkeitä ollenkaan tai pitääkö niitä nostaa vähentää tai vaihtaa kenties toiseen.
Tällaisella palstalla on siihen niin niin paljon parempi tieto
Itse olet ääliö, LOL. Edelleenkin toisten KOKEMUS kiinnostaa sillä lääkäreillä ei ole itsellään käyttökokemusta, tietämystä kylläkin. eikö nämä palstat ole nimenomaan tarkoitettu että täällä voi kysellä asioita ja mielipiteitä toisilta?
Miksi se sinulle määrättiin?Lähetän kommenttini vielä Venlafaxinista, vaikka tämä ketju onkin jo aika vanha.
Vähentäminen on vaikeaa! Puolittaminen tehty 150-75-37,5 g todella pitkällä aikaväillä n. 1/2 vuoden välein. Sähköiskut ja päänsärky ollut kamalia, ainakin minulla. En tunne olevani masentunut enää, enkä edes alakuloinen. Mutta tästä lääkkeestä vaikea päästä eroon.
Asiani ja mielialani ollut heti paremmin, kun lääkettä vähennetty (esim seksiäkin tekee jo mieli ekan kerran 6 vuoteen)..
Älkää aloittako tätä lääkettä. En suosittele!