Auttakaa mua tekemään vaikea päätös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaxxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaxxxx

Vieras
Eli. Tapasin erään miehen 4kk sitten. Se oli samantien rakkautta ensisilmäyksellä. En ikinä ikinä ikinä ole tuntenut mitään sellaista, ja vielä että toinen tuntee aivan samalla tavalla. Meidän välillä on ihan älytön vetovoima, rakkaus ja toisen arvostus. Molemmat pitää toista täydellisinä ja juuri sellaisena mitä on "etsinyt" (kumpikaan ei siis etsinyt ketään, oikeasti).

No, eli siis. Mies on varattu. Ei naimisissa, ei lapsia. Pitkässä parisuhteessa, jossa on ollut pieniä töyssyjä tässä lähiaikoina. No anyways.

3kk me viestiteltiin joka päivä, kokoajan. Heti aamulla huomenet, viimeiseksi hyvät yöt. Näemme joka viikko, ja teemme paljon asioita yhdessä. Olemme kuin pari jo. Olen tavannut hänen ystäviään, ja niistä on jo tullut mun ystäviä.. Jos meidät näkee yhdessä jossain, meitä luullaan heti pariksi, vaikka emme tee julkisilla paikoilla mitään.

Voisi oikeasti sanoa, että olemme rakastuneita. Kaikki tuntuu niin luonnollisesti, niin pyytettömältä ja aidolta.

No mutta vasta nyt ollaan lähennetty fyysisesti, ja tietenkin se on tuonut omat ongelmansa, kun tunteet vaan syvenee.

No ongelma on se, ettei mies halua loukata tyttöystäväänsä, jättämällä hänet. Tai hän ei oikein osaa tehdä päätöstä. Mä olen se mitä hän haluaisi, ja toivoisi, mutta ei uskalla tehdä päätöstä tähän suuntaan, koska koko elämä muuttuu. Mutta mä en taas ymmärrä että me ollaan jo aikalailla sitouduttu toisiimme ja... tyttöystävää on jo loukattu.

Mitä mä teen? Mä en halua menettää miestä. Ollaan puhuttu monta kertaa jo näistä, ja ymmärrän että päätös on sairaan vaikea.. mutta. Jos se ei pysty tehdä päätöstä, niin kai mun täytyy? Ei paska. Miks mä olen joutunut tähän tilanteeseen :(

No johan oli helppo. "Välit" poikki saman tien.

Mies pettää naisystäväänsä, muttei halua jättää häntä.

Kuka tuollaisen luuserin kanssa edes haluaisi olla??

No johan oli helppo. "Välit" poikki saman tien.

Mies pettää naisystäväänsä, muttei halua jättää häntä.

Kuka tuollaisen luuserin kanssa edes haluaisi olla??

No kun mä oikeasti ymmärrän kyllä miksi se on vaikeaa. Itse olin 6v naimisissa ja mietin 2v eroa, ennen kuin edes uskalsin tehdä mitään. 3v meni meillä todella huonosti ja oikeasti vaan haluisin pois suhteesta, mutta se pelotti aivan sairaasti, kun oli tottunut yhteiseen elämään kuitenkin. Sen takia käsitän kyllä miehen puolen. Etten pidä häntä luuserina, moraalittomana paskana tai minään muunakaan. Elämä ei kuitenkaan ole niin musta-valkoista.

No kun mä oikeasti ymmärrän kyllä miksi se on vaikeaa. Itse olin 6v naimisissa ja mietin 2v eroa, ennen kuin edes uskalsin tehdä mitään. 3v meni meillä todella huonosti ja oikeasti vaan haluisin pois suhteesta, mutta se pelotti aivan sairaasti, kun oli tottunut yhteiseen elämään kuitenkin. Sen takia käsitän kyllä miehen puolen. Etten pidä häntä luuserina, moraalittomana paskana tai minään muunakaan. Elämä ei kuitenkaan ole niin musta-valkoista.

Mieshän on jo tehnyt päätöksensä. Ei sinun sitä tarvitse tehdä. Hän ei halua jättää naisystäväänsä. Jos haluaisi jättää, ja haluaisi olla kanssasi, olisi hän sen tehnyt.

Ei siinä ole mitään harmaata välissä.

Ja edellisiin viesteihin lisään vielä sen, että miten voit olla sellaisen ihmisen kanssa joka pystyy loukkaamaan omia rakkaimpiaan noin pahasti kun tuo mies tekee avovaimolleen. Se minusta kertoo jo ihmisestä jotain. En itse pystyisi elämään ja uskoutumaan täysin ihmiseen jonka "ominaisuuteen" kuuluu valehtelu ja pettäminen. Pystyisitkö luottamaan tääläiseen ihmiseen. Ja siihen on turha vastata, että mies kyllä muuttuu kun on sinut tavannut.

• Tykkää
Reactions: papumössö
Miehelle oikien hyvä tilanne, saa pillua kahdelta naiselta. Tuosta kannattaa nauttia niin kauan kuin saa vedätettyä, sitten uutta kehiin. Ap ei taida mikään järjen jättiläinen olla vaan pienellä lepertelyllä hoidettavissa.

Tosissaan rakastunut (tai edes ihastunut) ei kyllä montaa yötä tulevan eksänsä vierellä vietä.

Mun mies kävi kahdesti "kotonaan" mut tavattuaan. Ja ero tuli puhuttua sillä jälkimmäisellä kerralla. Ekalla ei oikein kehdannut kun oli lapsen synttäritkin.

Ne tunteet taitavat ikävä kyllä olla yksipuolisia. Unohda se mies, se ei ole sinun arvoisesi, eikä se ajattele, että sä olisit sen arvoinen.

No kun tämä ei ole seksisuhde.. Mies ei siis saa kahdelta naiselta. Eikä edes halua pettää sillä tavoin tyttöään.

Me vasta 3kk jälkeen pussailtiin kunnolla, ja olemme sitä tehneet paljon, mutta pidemmälle emme menee ennen kuin toinen vapaa.

Tiedän. Sen pitäisi jättää tyttöystävänsä. Ja oisi varmaan jättänyt jos haluaisi 100%, mutta kuitenkaan kun elämä ei ole niin yksinkertaista. En nyt enempää jaksa tai voi kertoa, mutta kotona kuitenkaan asiat ei ole niin yksinkertaista.

Enkä usko että tämä on yksipuoleista. En todellakaan. Mutta joo. Lopetin tämän nyt. Sattuu, ja sattuu vielä pitkään..

Eli. Tapasin erään miehen 4kk sitten. Se oli samantien rakkautta ensisilmäyksellä. En ikinä ikinä ikinä ole tuntenut mitään sellaista, ja vielä että toinen tuntee aivan samalla tavalla. Meidän välillä on ihan älytön vetovoima, rakkaus ja toisen arvostus. Molemmat pitää toista täydellisinä ja juuri sellaisena mitä on "etsinyt" (kumpikaan ei siis etsinyt ketään, oikeasti).

No, eli siis. Mies on varattu. Ei naimisissa, ei lapsia. Pitkässä parisuhteessa, jossa on ollut pieniä töyssyjä tässä lähiaikoina. No anyways.

3kk me viestiteltiin joka päivä, kokoajan. Heti aamulla huomenet, viimeiseksi hyvät yöt. Näemme joka viikko, ja teemme paljon asioita yhdessä. Olemme kuin pari jo. Olen tavannut hänen ystäviään, ja niistä on jo tullut mun ystäviä.. Jos meidät näkee yhdessä jossain, meitä luullaan heti pariksi, vaikka emme tee julkisilla paikoilla mitään.

Voisi oikeasti sanoa, että olemme rakastuneita. Kaikki tuntuu niin luonnollisesti, niin pyytettömältä ja aidolta.

No mutta vasta nyt ollaan lähennetty fyysisesti, ja tietenkin se on tuonut omat ongelmansa, kun tunteet vaan syvenee.

No ongelma on se, ettei mies halua loukata tyttöystäväänsä, jättämällä hänet. Tai hän ei oikein osaa tehdä päätöstä. Mä olen se mitä hän haluaisi, ja toivoisi, mutta ei uskalla tehdä päätöstä tähän suuntaan, koska koko elämä muuttuu. Mutta mä en taas ymmärrä että me ollaan jo aikalailla sitouduttu toisiimme ja... tyttöystävää on jo loukattu.

Mitä mä teen? Mä en halua menettää miestä. Ollaan puhuttu monta kertaa jo näistä, ja ymmärrän että päätös on sairaan vaikea.. mutta. Jos se ei pysty tehdä päätöstä, niin kai mun täytyy? Ei paska. Miks mä olen joutunut tähän tilanteeseen :(

Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 9,5 vuotta. Sinuna en todellakaan luottaisi keneenkään mieheen, joka pettää naisystäväänsä sinun kanssasi. Mitenköhän voisit luottaa siihen, että hän ei ole sinulle uskoton, kun ei ole jättänyt naisystäväänsä ennen sinun kanssasi pussailua yms. Vaikka hän olisikin vapaa, et voisi luottaa siihen, ettei hän pettäisi myös sinua.

Tiedän. Sen pitäisi jättää tyttöystävänsä. Ja oisi varmaan jättänyt jos haluaisi 100%, mutta kuitenkaan kun elämä ei ole niin yksinkertaista. En nyt enempää jaksa tai voi kertoa, mutta kotona kuitenkaan asiat ei ole niin yksinkertaista.

Enkä usko että tämä on yksipuoleista. En todellakaan. Mutta joo. Lopetin tämän nyt. Sattuu, ja sattuu vielä pitkään..

Tämä on paljon yksinkertaisempaa kuin kuvittelet ihastuspäissäsi.
Tiedän, että käännät kaiken omaksi eduksesi etkä kykene näkemään totuutta tuossa tilassa.

1.) Mies pettää avovaimoaan, on siis epäluotettava pettäjä joka ei kykene hoitamaan suhteen ongelmia kuten aikuinen ihminen = olet tietenkin vain niin poikkeuksellisen ihana että mies vain tämän kerran nyt on sortunut pettämään, mutta jos olisitte yhdessä niin ei TIETENKÄÄN enää tapahtuisi(koska olet niin paljon parempi ja sopivampi ja ihanampi kuin tämä nykyinen.) Totuus on että todennäköisesti pettäisi sinuakin, tuo on miehen tapa hoitaa suhdetta sittenkun ongelmia ilmaantuu ja ongelmiahan teillekin tulisi.

2.) Mies ei halua jättää avokkiaan koska ei ole varma olisitko kuitenkaan sen parempi kuin tämä nykyinen. Hän pelkää että tulisi katumaan valintaansa jos olisi sinun kanssasi ja että sinä olet vain hetken huumaa ja ihastus kun taas nykyinen on pysyvä rakkaus. = Ah kun kaikki on niin vaikeeta ja on hankala erota kun pelottaa, kyseessähän ei ole tietenkään se että miehellä olisi tunteita nykyistä kohtaan tai että hän epäröisi sinun suhteesi vaan on se vaan niin pelottavaa erota.

Tämä on paljon yksinkertaisempaa kuin kuvittelet ihastuspäissäsi.
Tiedän, että käännät kaiken omaksi eduksesi etkä kykene näkemään totuutta tuossa tilassa.

1.) Mies pettää avovaimoaan, on siis epäluotettava pettäjä joka ei kykene hoitamaan suhteen ongelmia kuten aikuinen ihminen = olet tietenkin vain niin poikkeuksellisen ihana että mies vain tämän kerran nyt on sortunut pettämään, mutta jos olisitte yhdessä niin ei TIETENKÄÄN enää tapahtuisi(koska olet niin paljon parempi ja sopivampi ja ihanampi kuin tämä nykyinen.) Totuus on että todennäköisesti pettäisi sinuakin, tuo on miehen tapa hoitaa suhdetta sittenkun ongelmia ilmaantuu ja ongelmiahan teillekin tulisi.

2.) Mies ei halua jättää avokkiaan koska ei ole varma olisitko kuitenkaan sen parempi kuin tämä nykyinen. Hän pelkää että tulisi katumaan valintaansa jos olisi sinun kanssasi ja että sinä olet vain hetken huumaa ja ihastus kun taas nykyinen on pysyvä rakkaus. = Ah kun kaikki on niin vaikeeta ja on hankala erota kun pelottaa, kyseessähän ei ole tietenkään se että miehellä olisi tunteita nykyistä kohtaan tai että hän epäröisi sinun suhteesi vaan on se vaan niin pelottavaa erota.

Me ollaan puhuttu kyllä nämä kaikki. Ei ikinä lupaile mulle mitään. Ollaan analysoitu ja pohdittu tätä. Sanoo että on tunteita avokkiaan kohtaan, siitä ei ikinä ole valehdellut. Ja sen takia tämä on niin vaikeeta, koska kumpaakin kohtaan on syvät tunteen + on sitoutunut tyttöystäväänsä. On todella sekaisin itsekin, eikä oikein tiedä mikä olisi oikein ketäkää kohtaan. Tietää kuulemma mitä haluaa, mutta ei osaa tehdä sitä ratkaisua siihen suuntaan. Sanoo itseään pelkuriksi. Ja kyllä, pelkää sitä jos vaihtaa muhun lennossa, se alkaa kaduttamaan, tai ahdistamaan uusi suhde ja satuttaisi mua. Ja sitä ei halua tehdä. Että kyllä me ollaan puhuttu AIVAN kaikki pettämisestä, seurusteluun ja seksiin. Ei ole mitään mistä emme olisi puhuneet. Sen takia tämä on hankalaa, koska mies ei ole mikään moraaliton paska, joka ei ajattelisi tätä tilannetta. Ja sitä juuri miettii että jos mä olen vain joku hetken huuma ja ... mutta ei usko että asia on näin.

Ja kuka vaan voi pettää? En mä sitä voisi mitenkään estää, tai alkaa pelätä. Eikä se että joskus pettää jotain, tarkoita että pettää jokaista, hitto soikoon :D olen minäkin joskus pettänyt, mutta naimisissa 6v enkä ikinä edes ajatellut muita...

Mutta nyt mä tosiaan sen lopetin.

Kerran nyt vaan annat sille, niin näet itsekkin kuinka helposti päätös sen jälkeen tapahtuu.
Varsinkin miehen puolelta.

Ei näy ennää..

Viel oot ihan kiinnostava ku kielletty hedelmä.

Valta on jännä juttu, se vie ihmisen äkkiä mukanaan. Mun kaveri alkoi noin 30v. seurustelemaan 60v. naimisissa olevan miehen kanssa. Monen lapsen isä ja isoisä. Suhde kesti vajaat 10 vuotta, mun kaveri odotti ja oli kärsivällinen, kun mies ei taloudellisten syiden takia voinut erota vaimostaan.

Sitten mies erosi, ja meni naimisiin aika nopeasti toisen naisen kanssa, ei siis mun kaverin. Tämä 60v. mies piti vaan mun kaveria leikkikaverinaan, mutta ei viitsinyt lopettaa suhdetta, koska nuori nainen oli aina saatavilla.

Ap, se mies nauttii siitä kun tietää, että sinä olet rakastunut häneen. Se antaa valtaa ja paljon. On kiva olla haluttava.

miten tää libero voi näyttää paljasta lapsen takapuolta mainoksissaa, onko se tarkotettu pedofiileille iloksi.ja puhutaan vielä rakkaudesta,kyllä pitäää riittää pelkkä kuva vaipasta.
ajattelematomta,tai sitten tyhmyyttä,sitten vielä lapsen naamakuva,ja sylissä vielä???ja vielä televisiossa samaa.outoo kyllä tänäpäivänä tuommonen.

Niin. Kai mä oon se kielletty hedelmä. Ollaan kyllä siitäkin keskusteltu. Mutta tässä on niin paljon muutakin. Ja mies sanoo ettei tässä iässä se ole se mitä se haluaa, vaan mun kanssa on hyvä olla. Ja.. Tiiän. En ole ikinä ollut tässä tilanteessa. ON vaan niin sekava olo. Kuitenkin sen kaveritkin on tullut mukaan kuvioihin, ja niiden kanssa ystävystytty ja ... on jo maininnut musta sen vanhemmille ja selkeästi haluaisi olla mun kanssa. Ei uskalla vain tehdä sitä päätöstä.

Mutta laitoin sille nyt viestin, että mä teen sen päätöksen sen puolesta ja poistun kuvioista. Huoh. En mä halua olla se toinen. En ikinä.

Kaikki vaan alko niin luonnollisesti. Tai kaikki on ollut niin helppoa. Paitsi ei kuitenkaan.

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä. Täällä mä oon ihan paskana, mutta varmana että tein oikein päätöksen. Tuntuu vaan että menetän jotain suurta. Mutta en mä voi menettää mitään mikä ei koskaan ollut mun. Se oli vain varastettua joltain toiselta.

No enemmänkin kyse on ehkä siitä, haluatko ottaa riskin, että jatkaisit suhdetta joka ei oikeastaan ole suhde, ja jonka toinen osapuoli on yhä yhdessä avopuolisonsa kanssa.

Sinä olet ainoa joka tässä pidemmälle tulee tulevaisuudessakin kärsimään.
Vaikka halusi olisi kova, se ei muuta tosiasioita.
On eriasia uskoa mahdottomuuksiin kuin epätodennäköisyyksiin.
Ja sinun kohdallasi tilanne on mahdoton siltä osalta että mies ei kohtelisi sinua myöhemmin samalla tavalla vaikka nykyinen hänet huom HÄNET jättäisikin.

Koska jonain päivänä toivon myös tämän avopuolisonsa heräämään asiaan, millainen mies hänellä todellisuudessaan on.

Sinä nyt olet sivutuote, varmaan muiden joukossa.

Hyvä että tulet järkiisi ja lopetat suhteen.

Mutta nämä vain mielipiteitä.

Yhteistyössä