V
vierailija
Vieras
Mä kyllä vetelisin ihan omakätisesti mun poikaa ympäri korvia jos tuollaista mainitsisi.
Olisi häpeä jos olisin kasvattanut noin munattoman miehen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä kyllä vetelisin ihan omakätisesti mun poikaa ympäri korvia jos tuollaista mainitsisi.
Olisi häpeä jos olisin kasvattanut noin munattoman miehen.
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä. Täällä mä oon ihan paskana, mutta varmana että tein oikein päätöksen. Tuntuu vaan että menetän jotain suurta. Mutta en mä voi menettää mitään mikä ei koskaan ollut mun. Se oli vain varastettua joltain toiselta.
Mä olen vähän tossa tilanteessa, paitsi että mä olen se tyttöystävä/vaimo. Mies halusi tauon ja munattomana pelkurina ei kertonut sitä kasvotusten vaan silloin kun olin tuhansien kilometrien päässä.
Meidän suhteessa on pitkään ollut ongelmia, ja joo tauko tekee ihan hyvää kummallekkin että voi miettiä haluaako olla vielä yhdessä.
Mies kerto samalla kun kertoi tauosta, että on ollut tinderissä jo jonkun aikaa ja tavannut sinä päivänä kahvilla jonkun. Sitten kun pääsin kotiin ja ajattelin että päästään puhumaan ihan kunnolla näistä jutuista niin se oli koko viikonlopun pois kotoa. Sunnuntaina kun tuli kotiin, juteltiin ja selvisi että oli ollut yökylässä sen tytön luona.
Nyt viikon oon yrittänyt puhua, mikä on vaikeaa kun oon niin vihainen ja pettynyt. Ja tänä viikonloppuna ihan samanlainen pakeneminen.
En nyt muuta tiedä kuin että en jaksa tätä pellenä kohtelua ja jos se mies on ainoa joka saa päättää tauon säännöistä , niin sitten on parempi olla ilman. Vaikka kuinka vuosikymmen menis hukkaan.
Ei nyt kyllä juurikaan liittynyt apn aloitukseen, kunhan teki mieli avautua
Hyvin sanottu, olet ap fiksu. Vielä kun saat pidettyä kiinni tuosta...
Jos kotona on ongelmia, niin silloin ei missään nimessä ainakaan saa lähteä hakemaan kolmatta pyörää suhteeseen tai käyttää siihen aikaa, kuten teidän tapauksessa on selvästi toimittu. Mies selvästi laskee sen varaan, että lankeat hänee kuitenkin, mikäli kerran tulette olemaan paljon yhteisissa tilaisuuksissa ja reissuilla. Mikäs sen mukavampaa kuin, että töissäkin (?) on oma viihdyttäjä.
Kyllä mä yritän kovasti. Yleensä olen todella järkevä, enkä sekaannu kehenkään joka on varattu tai edes jotain draamaa elämässä.
Eikä mieskään ole mikään munaton idiootti. On vain sekaisin, kun voi yhtäkkiä "rakastua" toiseen tällä tavoin, vaikka kotona periaatteessa kaikki on ihan ok. On siis jotain ongelmia, mutta ei kohdella huonosti tai riidellä. Ja sen takia onkin ihan paskana itsekin tästä, että mitä tekisi, mikä on oikein, mitä haluaa ja ketä satuttaa.
Mutta, nyt ei tartte satuttaa ketään, kun tein sen ihan itse. Paitsi onhan se jo satuttanut sitä tyttöä jo aika pahasti, vaikka ei sitä suoraan ole sanonut.
Harmi vain, että tullaan näkemään paljon tässä vuosien saatossa, ja tähän näkemiseen kuuluu paljon myös ulkomaanmatkoja, hotelleja ja ja.. Pitää olla tiukkana ettei mitään tapahdu.
Tekstistäsi pursuu yli ja läikkyy tuo sun ihastumisesi. Et sä miehestä irti pääse, vaikka muuta väität. Kuukauden kuluttua olet jo oravanpyörässä takaisin![]()
Veikkaan, että kotona on jotain seksiin liittyvää ongelmaa, niin mies on alkanut lämmittelemään varapatjaa itselleen.
Jotain tälläistä, ja sitä ettei kelpaa sellaisena kun on, kotona. Ovat olleet nuoresta asti yhdessä, ja kummatkin muuttunut tosi paljon.
Mutta ihan samanlaiset ongelmat oli mullakin, joten pystyn samaistumaan. Sitä jotenkin odottaa, että toinen muuttuisi samanalaiseksi kuin ennenkin. Periaatteessa ei ole ongelmia, mutta kuitenkin kaikki on vialla.. Sen takia mulla kesti 3v erota mun avioliitosta. Odotin vain että joku muuttuisi.. Oisi helppoa jos toinen oli ihan kauhea kumppani, oisi edes "syy" lähteä.. mutta ei.
No sanopa miehelle hei hei, ja että ottaa yhteyttä kun asuu toisessa osoitteessa nykyisen kanssa, ja lopullisesti eronnut. Sanoisin sinuna vielä, että katsotaan sitten oletko sinä siinä tilanteessa vielä että haluaisit seurustella, jos noin siis tapahtuu.
Mä sanoin tänä aamuna. Ja estin miehen joka paikasta. Nyt vain katotaan muuttuko mikään.
Ja siihen pettämiseen mitä kaikki ihmettelee. Eikö kukaan ole pettänyt joskus jotain kumppania, ja kuitenkin pystyy tasan olemaan uskollinen toiselle? Ei kaikki pettäjät petä aina... Hassu ajatusmaailma. Enkä todellakaan sellaista pelkää, tai jäisi miettimään. Jos pettäisi joskus mua samalla tavalla - en mä voi sitä mitenkään estää. Ei tälle nyt voinut mitään että ihastuttiin. Mutta en usko että meistä koskaan tulee mitään tätä enempää.
Jotain tälläistä, ja sitä ettei kelpaa sellaisena kun on, kotona. Ovat olleet nuoresta asti yhdessä, ja kummatkin muuttunut tosi paljon.
Mutta ihan samanlaiset ongelmat oli mullakin, joten pystyn samaistumaan. Sitä jotenkin odottaa, että toinen muuttuisi samanalaiseksi kuin ennenkin. Periaatteessa ei ole ongelmia, mutta kuitenkin kaikki on vialla.. Sen takia mulla kesti 3v erota mun avioliitosta. Odotin vain että joku muuttuisi.. Oisi helppoa jos toinen oli ihan kauhea kumppani, oisi edes "syy" lähteä.. mutta ei.
Eli tyypillinen kuvio. Alkuhuuma menee kaikista suhteista ohi ja sen jälkeen ei enää osata elää normaalia arkea. Jännitystä haetaan suhteen ulkopuolelta, kun ei vaivauduta enää panostamaan omaan suhteeseen.
Itsekin olen tähän ajautunut. Minulla oli pari vuotta kestänyt suhde mieheen, joka valitti myös seksiongelmista kotona. Toki jokaisessa suhteessa se jäähtyy ja halutaan ehkä eri asioita. Oletko ap varma, että sinä haluaisit samoja asioita miehen kanssa seksuaalisesti (vielä 10 vuodenkin päästä), kun kerran ette ole edes testanneet seksuaalista yhteensopivuuttanne.
Jännitys katosi sivusuhteesta parissa vuodessa. Sen jälkeen olikin aika etsiä taas uutta säpinää elämään. Onneksi meistä kumpikaan ei eronnut, eikä menty kimppaan, koska ero meillekin olisi tullut.
Näemme joka viikko, ja teemme paljon asioita yhdessä. Olemme kuin pari jo. Olen tavannut hänen ystäviään, ja niistä on jo tullut mun ystäviä.. Jos meidät näkee yhdessä jossain, meitä luullaan heti pariksi, vaikka emme tee julkisilla paikoilla mitään.
No ongelma on se, ettei mies halua loukata tyttöystäväänsä, jättämällä hänet. Tai hän ei oikein osaa tehdä päätöstä. Mä olen se mitä hän haluaisi, ja toivoisi, mutta ei uskalla tehdä päätöstä tähän suuntaan, koska koko elämä muuttuu.
Mä sanoin tänä aamuna. Ja estin miehen joka paikasta. Nyt vain katotaan muuttuko mikään.
Eikä mieskään ole mikään munaton idiootti. On vain sekaisin, kun voi yhtäkkiä "rakastua" toiseen tällä tavoin, vaikka kotona periaatteessa kaikki on ihan ok. On siis jotain ongelmia, mutta ei kohdella huonosti tai riidellä. Ja sen takia onkin ihan paskana itsekin tästä, että mitä tekisi, mikä on oikein, mitä haluaa ja ketä satuttaa.
Siis mä olin 6v naimisissa.. Eli sitä ennen seurusteltiin pitkään. Ja tuo on asunut yhdessä joku 7v.. Ja joo totta kai tunteet ja alkuhuuma voi jäähtyä. Mutta kun löytää sen oikein kunnon kipinä rouhun, missä tuntee että kaikilla saroilla matchaa.. Ei se niin vain sammu se kiinnostus. Ja tässä se onkin, kun kaikki on niin samanlaista meillä. Taustat, halut, huumori, tyyli käsitellä asioita.. Siitä ollaan puhuttu että miten voi olla niin samanalaista, mutta kuitenkin niin erilaista.
Eli, jos kerran vaihtaa kumppania, pitää sitä parin vuoden välein tehdä, kun on niin tyytymätön ihminen, että kaipaa säpinää? Entä jos kummatkin vain teki alkuaikoina valinnat väärin perustein, ja nyt löytyi se täydellinen toinen puolisko, vahingossa?
Kuitenkaan kumpikaan ei etsinyt mitään, eikä kumpikaan meistä iskenyt toista. Kaikki on tapahtunut niin vahingossa ja luonnollisesti. Juteltiin ja jäätiin koukkuun. Aivan samat halut on molemmilla. Paitsi että mies ei uskalla lähteä parisuhteesta, joten... En tiiä. Vaikeaa.
onhan tuo päättäny jo että 2 on parempi kun 1.No ongelma on se, ettei mies halua loukata tyttöystäväänsä, jättämällä hänet. Tai hän ei oikein osaa tehdä päätöstä.