mikä minun miestä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon jo ihan loppu ja ahdistunu tämän takia..
Mies siis ollut varmaan aina samanlainen, ainakin tosi monta vuotta jo, ja ongelma siis se että mies syyttää MINUA KAIKESTA. Vaikka olen hyvällä tuulella ja halailisin miestä ym. niin jos miehellä sattuu olemaan huono päivä, niinku yleensä aina vapaa päivinä on tosi kiukkunen ja kärttynen. tiuskii kokoajan ym. niin mies syyttää että minä se olen pahalla päällä, ei hän. Ei koskaan pyydä anteeksi ja sano että oli pahalla päällä ja tiuski.. syyttää minua että minä olin pahalla päällä ja minun pitää pyytää anteeksi. Jos sanon jotain takaisin tai hermostun hänen tiuskimisesta ja turhasta kiukuttelusta sanoo että mikä minua riivaa, miksi oot tuommonen, miksi oot aina pahalla päällä ym. Ja sen jälkeen on itse niinku ei mitään ja minä olin pahalla päällä ja odottaa että meen tekemään sovintoa. En kestä oikeasti. Vaikka kuinka yritän hillitä itteni etten sanois mitään takasi niin en vaan jaksa hiljaa kuunnella kun toinen tiuskii.. nyt kun sanoin taas takas niin tuolla nyt vaan hyräilee itekseen ja on muka hyvällä tuulella. Ja tätä joka vkl vähintään. Yhdessä olemme olleet jo 11v ja lapsia 3 jotka pieniä. En halua lasten kärsivän tästä tilanteesta. Oon yrittäny puhua mutta mikään ei muutu. Ei myönnä mitään ja otan aina syyt niskoilleni tai sanoo että oli vähä huonol tuulel mut sama taas jatkuu.. anteeksi jos tekstini sekavaa, oon vaan niin surullinen ja ahdistunut taas. Mies tietää tasan tarkkaan etten ole mitenkään pahalla päällä, vaan hän. Aina saan kaikesta syyt niskoilleni. Onko kaikki miehet vaan tuommoisia?

Ei ole mun mies tuollainen. Syyllisten kaiveleminen on ihan turhaa.

Älä ota syitä niskoillesi, äläkä ala pyytelemään anteeksi. Voit vaatia miestä käyttäytymään aikuisen tavoin ja lopettamaan tuollainen lapsellinen kiukuttelu.

Sun pitää lopettaa se että otat aina lopulta syyn niskoillesi. Sanot mielipiteesi ja lopetat jankkamisen siihen. Kysy lähtiskö uko parisuhdeterapiaan. Joskus se ulkopuolinen saa avattua asiaa nin, että se toinenkin ymmärtää.

Ei ole mun mies tuollainen. Syyllisten kaiveleminen on ihan turhaa.

Älä ota syitä niskoillesi, äläkä ala pyytelemään anteeksi. Voit vaatia miestä käyttäytymään aikuisen tavoin ja lopettamaan tuollainen lapsellinen kiukuttelu.

Sitten meillä kinataan niin kauan että en tiedä ees kauan kestäis. Ja lapsethan siinä kärsii jos kireää kokoajan. Ja sanoin just että en ota syitä niskoilleni niin sanoo että höpötän vaan ja kiukuttelen ja pyydän myöhemmin anteeksi

Miksi sinun pitää tiuskia takaisin? Pyydä miestä lopettamaan tiuskiminen ja puhumaan ystävällisemmin jo ennen kuin sinulta palaa pinna ja alennut samalle tasolle.

Miksi sinun pitää tiuskia takaisin? Pyydä miestä lopettamaan tiuskiminen ja puhumaan ystävällisemmin jo ennen kuin sinulta palaa pinna ja alennut samalle tasolle.

Naiset ovat lähtökohtaisesti tällä "alemmalla tasolla", sillä joka nainen tulee built-in vittuiluominaisuuksin :)

Mielen puolella taitaa olla ongelmia..en jaksais tuollaista äijää kovin kauaa katsella yök

Aika monet naiset panneet miehen kiertoon testo-ongelmien vuoksi ... seuraava nainen ollut viisaampi, vienyt miehen testiin ja testot kohdilleen ja avot, mies on taas kuin enkeli! Mutta jos haluaa olla kierrätyskamaa ja laittaa miehenkin kierrätykseen, niin mikäpäs siinä.

Sut vois laittaa kierrätykseen hajoamaan.

Eiköhän me kaikki päädytä hiileksi lopulta kuitenkin.... eli joko palamisen tai mätänemisen kautta -> CO2/CH4 -> kasveihin jotka nappaa C pois ja tulemme osaksi sokeriketjuja (jota kasvi tuottaa) -> eläimen syövät kasvit ja sitä rataa.

Eiköhän me kaikki päädytä hiileksi lopulta kuitenkin.... eli joko palamisen tai mätänemisen kautta -> CO2/CH4 -> kasveihin jotka nappaa C pois ja tulemme osaksi sokeriketjuja (jota kasvi tuottaa) -> eläimen syövät kasvit ja sitä rataa.

Mee jo nyt testaamaan miten kauan sun hajoamiseen menis. Olet typerin kirjottelija täällä, ei sua kukaan jaksa. Sulla ei ole yhtään omaa ajatusta, pelkkää copy pastea googlesta.

Mee jo nyt testaamaan miten kauan sun hajoamiseen menis. Olet typerin kirjottelija täällä, ei sua kukaan jaksa. Sulla ei ole yhtään omaa ajatusta, pelkkää copy pastea googlesta.

Ihanko tosi? Kokeileppas etsiä googlesta hiilen kierto esittämälläni tavalla. Mahtaako löytyä?

En oikein usko että mistään testo jutuistakaan kyse. Vasta otettu työn puolesta kaikki mahd verikokeet

Ei niitä mitata rutiinisti, koska setti maksaa n. 200 euroa. Tässä lisää tietoa http://www.seksuaaliterveysklinikka...riot/testosteronivaje/yleisyys_syyt_ja_oireet

... ja vaikka peli soisi, voi olla psyykkisiä oireita:
  • Psyykkiset ja vegetatiiviset oireet
    • lisääntynyt hikoilu
    • kuumat aallot
    • aloitekyvyttömyys
    • ahdistus
    • masennus
    • unihäiriöt

Mutta eik se oo hyvä että palstalla on nyt ihan oma Palstaläkäri, joka hallitsee googlen ja antaa vastukset lääketieteen lisäksi myös biologiaan, biokemiaan ja sosiaalipolitiikkaan liittyviin kysymyksiin.

Mutta eik se oo hyvä että palstalla on nyt ihan oma Palstaläkäri, joka hallitsee googlen ja antaa vastukset lääketieteen lisäksi myös biologiaan, biokemiaan ja sosiaalipolitiikkaan liittyviin kysymyksiin.

Ihan vain mielenkiinnosta: mitä pahaa siinä on, jos antaa vastauksia, osaa googlata ja perustella vastaukset? Vai onko tässä se ilmiö, että totuus sattuu enemmän kuin pää perseessä eläminen?

Loppuun palanut. Masentunut. Alhainen testosteronin määrä.
Yksi defensseistä on kieltäminen (mielen suojakeino, ei välttämättä tietoinen tapa) itse tiuskin jos olen joutunut tekemään enemmän kuin jaksan. se ei ole henkilökohtaista. Eikä tahallista. Anteeksi pyytäminen on vaikeeta monestakin syystä mutta mm.siksi että koen että olen miehen silmissä liian huono. Voisitko kokeilla a.pariterapiaa b.sitä että et ota itseesi jos mies tiuskii vaan koettaisit ymmärtää mistä se johtuu oikeesti.

Yhteistyössä