Miksi miehet eivät osaa eivätkä ymmärrä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läheisyydenkaipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läheisyydenkaipuu

Vieras
Mulla naisena on jatkuva hellyyden kaipuu. Toivoisin, että mies silittelisi, pussaisi, ottaisi syliin ja hellittelisi. Mutta sitä tämä sankari vaan ei tee. Joten olen meidän suhteessa jatkuvasti se osapuoli, joka harrastaa kyseisiä asioita. Näen, että mies kyllä niistä nauttii, oikeen kehrää tyytyväisyyttään. Otan monesti yhtäkkiä suihinkin, seksiä on paljon. Mutta miksi hän ei koskaan oma-alotteisesti tee mulle näitä kivoja juttuja!? Ollaan puhuttu tästä, tai minä oon puhunu, mutta hänen mielestä meillä on läheisyyttä eikä mitään ongelmaa. Ei ymmärrä yhtään! Ja kyllä, oon kokeillu sitä, etten lääpi häntä, mutta ei mies silloinkaan mitään huomaa. Miksi miehille on niin vaikeaa osoittaa rakkautta? Tää asia on niin paha, että kohta jätän hänet, kun mä vaan annan ja annan enkä saa mitään.

Kaikki vaan ei ymmärrä. Jätä ja laita yyvee boksiin lähempiä tutustumistietoja :)

Hahah, kokeilin äsken että muistanko mun mustaa nikkiä vielä, tai siis sen salasanaa, ja jostain aivonystyrästä se löytyi! :) En oo kirjotellu aikoihin mustana, mutta sun ansiosta, Epek, kokeilin..en uskaltanu laittaa yyveetä.

Tuo biisi on mun mielestä aika rankka..aina oon tykänny tuosta alusta mut sit jotenki menee öykkämöykkä-puolelle..mut mahtavaa huomata että joku muukin on miettiny valmiiks oman hautajaisbiisinsä! Mullakin on semmonen. Näitten linkityksien jälkeen varmaan naurat, kun kuulet mikä mun kappale on....

Mulla naisena on jatkuva hellyyden kaipuu. Toivoisin, että mies silittelisi, pussaisi, ottaisi syliin ja hellittelisi. Mutta sitä tämä sankari vaan ei tee. Joten olen meidän suhteessa jatkuvasti se osapuoli, joka harrastaa kyseisiä asioita. Näen, että mies kyllä niistä nauttii, oikeen kehrää tyytyväisyyttään. Otan monesti yhtäkkiä suihinkin, seksiä on paljon. Mutta miksi hän ei koskaan oma-alotteisesti tee mulle näitä kivoja juttuja!? Ollaan puhuttu tästä, tai minä oon puhunu, mutta hänen mielestä meillä on läheisyyttä eikä mitään ongelmaa. Ei ymmärrä yhtään! Ja kyllä, oon kokeillu sitä, etten lääpi häntä, mutta ei mies silloinkaan mitään huomaa. Miksi miehille on niin vaikeaa osoittaa rakkautta? Tää asia on niin paha, että kohta jätän hänet, kun mä vaan annan ja annan enkä saa mitään.

="läheisyydenkaipuu, post: 31137951"]Mulla miehenä on jatkuva hellyyden kaipuu. Toivoisin, että naiseni silittelisi, pussaisi, tulisi syliin ja hellittelisi. Mutta sitä tämä prinsessa vaan ei tee. Joten olen meidän suhteessa jatkuvasti se osapuoli, joka harrastaa kyseisiä asioita. Näen, että naiseni kyllä niistä nauttii, oikeen kehrää tyytyväisyyttään. Sillon kun rohkenen tehdä aloitteen,vaikka usein saan pakit,niin JOS hänellä sattuu haluttamaan,niin hyväilyni kyllä kelpaa,myös antamani suuseksi,hänen karvatussuun käy hänelle erittäin hyvin. Ensimmäisen vuoden jälkeen seksiä on tosi vähän, kerran-kaksi /kk. Mutta miksi hän ei koskaan oma-alotteisesti tee mulle näitä kivoja juttuja!? Ollaan puhuttu tästä, tai minä oon puhunu, mutta hänen mielestä meillä on läheisyyttä eikä mitään ongelmaa. Ei ymmärrä yhtään! Ja kyllä, oon kokeillu sitä, etten lääpi häntä, mutta sitten nainen ihmettelee,minä mulla on? Ja kiskoo itse kättäni hänen ympärilleen. En vaan helkuti ymmärrä miksi on niin vaikeaa osoittaa rakkautta? Tämä ketuttaa minua aivan suunnattomasti, että kohta jätän hänet, kun mä vaan annan ja annan enkä saa mitään.. Oliskohan sittenkin minulle olemassa "sopivampi" nainen jossakin..??

no musta tuntuu, että se jatkuva lääppiminen ja helliminen ja pussaileminen käy ajan mittaan raskaaksi. vaikka toinen siitä näyttää tykkäävänkin. itse en ainakaan jaksais jos joku hengittäs niskassa aina vähän päästä. hellyyttä pitää olla mutta kohtuus siinäkin

Koska hän on idiootti. Minun "naiseni" ei tee koskaan mitään aloitteita, ja ihmettelen suuresti että miksi hän edes lähti suhteeseen.
Puhuu pikkuasioista jotka ovat tärkeitä, mutta ei itse tee hevonvittua asian eteen.

Moi. Olen mies ja edustan juuri etsimääsi. Itseäni harmittaa että vaimoni syyllistyy samanlaisiin virheisiin. Olen seksissä kylläkin aktiivisempi, mutta haluaisin häneltä enemmän hellyyttä ja mukavia sanoja, joita suhteessamme on erittäin harvoin. Ehkä juuri siksi seksiä janoaa kun ei ole oikein mitään muuta hellyyden muotoa.. Kyllä meitä olemassa siis on, vaihtamalla paranee.... Tsemppiä!

Yksi mies = miehet. Miksi pitää aina typerästi yleistää. En minäkään sano että naiset on typeriä, vain siksi että ap on.

Miksi olen typerä, jos haluan hellyyttä? Katson maailmaa ja ihmisiä omasta, subjektiivisesta perspektiivistäni. Kohtaamani miehet ovat olleet enemmän tai vähemmän läheisyys"kammoisia" tai ainakin alkuhuuman jälkeen ovat mörrimöykkyyntyneet. Miksi tällä palstalla yleistäminen on kuolemansynti? Tottakai tiedän, että varmasti on olemassa toisenlaisiakin miehiä. Kunhan nyt otsikkoon lykkäsin kysymyksen "miksi miehet..". Ei tarvitse aina sitä kuuluisaa hernaria nokkaan vetää.

No mutta enkö minä aloituksessani jo tehnyt selväksi, että sitä kyllä on tarjolla riittämiin? Siksi ihmettelin tuon yhden kommenttia.

Kyllä minä sen aloituksestasi ymmärsinkin.

Olet vaikeassa tilanteessa, minulla on vaimo joka muistuttaa miestäsi sillä erolla, että hänellä oli aiemmin myös kausia, jolloin kieltäytyi seksistä. Tuosta seksikammosta hän on pitkälti päässyt eroon, mutta muu käyttäytyminen on lähes entisellään.
Pidin aiemmin puolentoista vuoden aikana kirjaa vaimon aloittamista koskettamisista ja hellyyden osoituksista. Tuli varsin lyhyet muistiinpanot, yksi suudelma.

Ennusteeni siis on, että et onnistu muuttamaan miestäsi - sinun täytyy vain päättää jaksatko noin lopun elämääsi.

Yhteistyössä