Exäni kylmä käytös, mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkä siis erottiin poikaystäväni kanssa n. kuukausi sitten. Syynä tähän oli riitely, jotai tapahtui lyhyen ajan sisään liikaa. Exäni vaan ilmoitti, että hän on väsynyt riitelyyn ja thats it. Emme ole vielä tähän päivään mennessä puhuneet asioista kunnolla koska hän välttelee minua. Olen tehnyt suhteemme aikana virheitä, mutta en viime aikoina mitään ihmeempiä. Olen koittanut ottaa exääni yhteyttä, mutta hän vaikuttaa koko ajan tosi vihaiselta mua kohtaan ja muistelee jatkuvasti jotai mun melkeen vuoden takaisia virheitä ja raivoaa minulle niistä. Olen sanonut hänelle etten voi jatkaa elämääni ennenkuin olemme puhuneet nämä asiat kunnolla läpi. Hän sanoo kyllä että voidaan nähdä ja puhua sitte ku hän kerkee, mutta kuitenkin aina kun kysyn tapaamista niin hän sanoo että tänään ei sovi. Itse haluaisin palata yhteen hänen kanssaan, mutta jos se ei ole mahdollista niin ainaki haluan puhua ja selvittää asiat ennen kuin annan olla. Ilman riitoja parisuhteemme oli tosi onnellinen ja rakastimme toisiamme. Exä on eron jälkeen sanonut että hänellä on kyllä edelleen tunteita mua kohtaan. Hän on aina ollut huono puhumaan asioista ja tälläisessa tilanteessa se tulee hyvin ilmi. Mitä minun pitäisi mielestänne tehdä? Vältteleekö hän minua sen takia, että tietää etten anna olla ennenku ollaan nähty ja hän haluaa nyt miettimisaikaa ennenku on valmis näkemään ku tietää että en ota häneen yhteyttä enää sen näkemisen jälkeen jos eropäätös pitää? Hän on kuitenkin sanonut et jatkuvat yhteydenottoni ahdistavat häntä, mutta kun oon koittanu sanoa että mun ei tarvi enää ottaa yhteyttä ku ollaan nähty ja puhuttu niin hän kyllä sanoo että nähdään, mutta joka kerta ku kysyn sitä niin hän sanoo että tänään ei jaksa. Mitä teen?

Miksi ihmeessä ex suostuisi uudelleen aloittamaan sen riitelyn? Ei ole hänen ongelmansa, jos "et voi jatkaa elämääsi ennenkuin olette puhuneet asiat läpi" eikä hänellä ole mitään velvollisuutta antaa sinulle synninpäästöä mokistasi. Hän luultavasti näkee tuo puhumisen vain taas uutena riitana, jossa sinä yrität selitellä tekemisiäsi. Anna miehen elää omaa elämäänsä ja tee itse samoin, opi virheistäsi.

odotat rauhassa. tuolla käytöksellä ajat hänet vaa kauemmas!
omapa on päätöksesi kuinka paljo haluut häntä ahistaa.
Eiköhän tuo ole yhteydessä jos haluaa sut takaisin.
Tekis iha hyvää sulle opetella ajattelemaan ettette enää palaa yhteen eikä vinkua jostaki puhumisesta vielä jos olette ERONNEET.

Ettei vaan teijän riidat johtunu siitä, että sä huomasit jonkin jo aikaisemmin muuttuneen ja mies ahdistui kun tiesi jo haluavansa eroa. SItten tietty koitit päästä "lähemmäs" ja eksä pisti syyksi vain riitelyn, ei sen sisältöä? Koska ei ilmeisesti halunnut vastata kysymyksiisi joissa saattoikin olla perää?

Vai mistä aiheista riitelitte? kuinka kauan olitte yhdessä?

Helppo tapa säästää aikaa ja karsia silmistään nopeasti täysin turhat foorumipostaukset aiheesta riippumatta on ohittaa kokonaan ne, jotka alkavat "elikkä" tai "elikkäs" jonka jälkeen lukemisen voi lopettaa ja siirtyä eteenpäin.

"Olen tehnyt suhteemme aikana virheitä, mutta en viime aikoina mitään ihmeempiä. "

:laugh:

Tarinan exälle jää opittavaksi se asia joka jokaisen nuoren ja vanhemmankin miehen tulee tietää. että kun suhde naisen kanssa päättyy tai kun nainen hölmöilee päättämättömyytensä tai jonkun muun teinimäisen motiivin ajamana, ainoa oikea toimintatapa on katkaista yhteydet kokonaan lopullisesti. Täysin.

Facebook, puhelut, whatsappit, tekstiviestit, vierailut, kaikki. Kaikki numerot ja kontaktit poistoon ja blokkiin kyseisen naisen osalta. Täydellinen radiohiljaisuus loppuelämäksi. Se on ainoa tapa välttyä päänsäryltä ja lisädraamalta jota on taatusti luvassa. Maailma on naisia täynnä, yhden pirkon hölmöilyjen, lapsellisuuden, draaman tai päättämättömyyden takia ei tarvitse elämäänsä pilata tai alistua lisämanipulointiin.

Vaiva ja kipu yhteyksien katkaisemisesta on todella pieni verrattuna siihen, mitä voi seurata jos antaa naisen viedä ja vedättää.

tieety jos myöns et on tunteita viellä sua kohtaan ni voihan se tarkottaa et teijän kohtaaminen sitten tuntuu lopulliselta ja sen takia haluaa siirtää kohtaamistanne? mut hei sä yritit ainakin ni anna sen ottaa yhteyttä jos haluaa kaippa sää oot ittekses analysoinnu omat virhees ni muistat sitten omalta osaltas tulevaisuudessa .

mistään teinisodasta ei ole kysymys. Itse olen 23 ja mies lähempänä 30. Pari vuotta oltiin yhdessä ja molemmin puolin olemme suhteen aikana virheitä tehneet. Olen hänelle omat virheeni myöntänyt ja pahoitellut niitä jo heti niiden tapahduttua. Suutuspäissäni olen siis sanonut rumasti mutta mitään sen ihmeellisempää en ole tehnyt. Ja hän tosiaan sanoi, että rakastaa minua edelleen ja tulee aina rakastamaan. Sitä itsekkin mietin että ajatteleeko hän nimenomaan, että se on sitten lopullista jos näämme. Kun olen kertonut hänelle, että en anna kaiken olla ennenkuin olemme keskustelleet asiat kunnolla läpi. Sen verran olemme kuitenkin kokeneet yhdessä, että omasta mielestäni olisi järkevää käydä asiat läpi ensin. -AP

mistään teinisodasta ei ole kysymys. Itse olen 23 ja mies lähempänä 30. Pari vuotta oltiin yhdessä ja molemmin puolin olemme suhteen aikana virheitä tehneet. Olen hänelle omat virheeni myöntänyt ja pahoitellut niitä jo heti niiden tapahduttua. Suutuspäissäni olen siis sanonut rumasti mutta mitään sen ihmeellisempää en ole tehnyt. Ja hän tosiaan sanoi, että rakastaa minua edelleen ja tulee aina rakastamaan. Sitä itsekkin mietin että ajatteleeko hän nimenomaan, että se on sitten lopullista jos näämme. Kun olen kertonut hänelle, että en anna kaiken olla ennenkuin olemme keskustelleet asiat kunnolla läpi. Sen verran olemme kuitenkin kokeneet yhdessä, että omasta mielestäni olisi järkevää käydä asiat läpi ensin. -AP
Mitä puitavaa teillä nyt oikein on. Vatvoa vanhat riidat taas kertaallee läpi, kinata niistä uudestan jne? Kyllä, toisesta voi vielä välittää, jopa jollain tasolla rakastaa, ja silti erota. Syy ylernsä se että se suhde vaan "hajottaa". Teillä esim tuo toistuva riitely. Vaikka ihminen olisikin merkityksellinen, ei omaa elämää monikaan halua hukata ainaiseen vääntöön. Kun tosiasia on se että hyvässä parisuhteessa vääntöjen määrä onnaika vähäistä. Toki moni jää suhteeseen jossa soudetaan ja huovataan koko elämä, vain siksi että luulee rakastavansa ja kuvittelee sen riittävän.

Jätä nyt hyvä ihminen toinen rauhaan. Jos olet kerta aikuinen niin osaat itsekin puida ongelmakohdat halki, poikki ja pinoon. Et voi vaatia exältäsi jotain synnin päästöä tai mitä lie itsellesi. Sinun tulee kipuilla eron tuskan läpi itse. Ja päästää irti.

Itse en naisena ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä "käydä asiat läpi" - juttua. Mitä se niinkuin pitää sisällään? - Oltiin yhdessä ja ei olla enää.

Itse en naisena ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä "käydä asiat läpi" - juttua. Mitä se niinkuin pitää sisällään? - Oltiin yhdessä ja ei olla enää.
Näinpä juuri. Ja oman kokemuksen perusteella ei se asioiden läpi käynti, jos niin tykkää, ei onnistu kuin vasta sit kun eron aiheuttama tunne kuohunta on laantunut. Itse kävin exän kanssa juttumme läpi pari vuotta eron jälkeen kunnosuimme vahingossa samoihin tupareihin. Siinä hetki istuttiin vierekäin ja tuumailtiin että näin jälkikäteen katsottuna ei meillä ollut toivoakaan. Oltiin liian erilaiset. Piste. En tosinntuota "closeria" olisi tarvinnutkaan, mutta kun kerta tulinpuheeks niin sama se vaihtaa sana kaksi

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Olette aivan mielettömän ilkeitä!! Tottakai on luonnollista että kun se oma rakas ja paras ystävä muuttuukin yhdessä yössä kylmäksi, on tosi hämmentynyt ja epätoivoinen olo. Ehkä viisainta onkin antaa olla mutta herranjumala voi asiansa hienovaraisemminkin esittää. Säälin teidän ystäviä jos annatte tuollaista ”tukea” silloin jos heidän elämänsä on kriisissä. Ap on varmasti päässyt elämässään eteenpäin, mutta jos joku näistä vastaajista joskus eroaa niin toivottavasti saatte samanlaista tylytystä kun kaipaisitte lohduttavia sanoja.