Kun rakastut vieraaseen mieheen....ja tarinalla ei olekaan se onnellisin loppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, no mistäpä hänellä olisi rahaa ollut. Eikä nyt kuitenkaan puhuta isoista rahoista...leffalippujakin sain töistä säännöllisesti että eipä niihinkään eurot uponneet
Olisihan minulla ostatettu puhelimet, läppärit sun muut ja ennen joulua pyydettiin ensin lainaan 500€, sitten 1000€ ja lopulta olisi pitänyt jo lainaa pankista hakea...ja huom, näihin en ole suostunut. Niin sinisilmäinen en sentään ollut
Sitä seksiä jää kyllä ikävä, ei oikeastaan muuta...sain sentään tänään mieheltäni, seuraavaa kertaa saakin odottaa taas pitkään...jos en muuta keksi

En millään jaksa uskoa, että seksi matun kanssa voisi olla hyvää. Tuskin edes tietävät, että nainenkin voi saada orgasmin.

Voi, voi elämä on.

En tiä, mitään matujen kanssa seurustelusta, enkä etes halu tietää... Hyi hele!

tais jäähä :poop: käteen.

Eipäs jäänytkään
Tuo apina se vielä laitteli viestiä kun mimmi siellä päässä oli alkanut pihtaamaan saatuaan tietää meistä, kovasti siellä piparia mouruttiin vaan nuolkoon näppejään. Mä löysin ihan suomimiehen seuraa, eikä jätä tämäkään jamppa kylmäksi....kevättä rinnoissa ja mieli korkeella
-Ap

Eipäs jäänytkään
Tuo apina se vielä laitteli viestiä kun mimmi siellä päässä oli alkanut pihtaamaan saatuaan tietää meistä, kovasti siellä piparia mouruttiin vaan nuolkoon näppejään. Mä löysin ihan suomimiehen seuraa, eikä jätä tämäkään jamppa kylmäksi....kevättä rinnoissa ja mieli korkeella
-Ap

Varo vaan, ettei sulle käy samoin kuin Porin lenkkeilijätytölle. Olet saattanut myös perheesi vaaraan vastuuttomalla käyttäytymiselläsi. Matujen omatuntoa ei paina, vaikka jonkun vääräuskoisen huoran lapselta katkaistaisiin kaula.

Eipäs jäänytkään
-Ap

Niin sitä pitää, mitäs sen väliä vaikka petätkin miestäsi. Kuinkahan mones on jo kierroksessa.

Allekirjoituksen saat hyvinkin nopeasti, kun vain kerrot totuuden seikkailuistasi. Kehota samalla miestä käymään sukupuolitautitesteissä.

Mieheni tietää, törmäsimme viikonloppuna kaupungilla kun tulimme uuden miesystävän kanssa leffasta.
Otin silloin eron puheeksi samalla kun kerroin kaiken, mutta hän ei halua erota vaan pitää perheen kasassa.
Ja miksi hänen missään testeissä pitäisi käydä? Jos hän ei ole vierasta piparia maistanut niin mitään tautivaaraakaan ei ole

Nyt täytyy kyllä sanoa että pahasti narsistiselta kuulostaa tämä touhu. Piittaamattomuus toisen ihmisen tunteista ja normaalin kunnioituksen puute on juurikin sitä. Narsisti ei kykene empatiaan eivätkä normaalisti moraalittomat teot ole niitä narsistille. oman edun tavoittelu, valehtelu, pettäminen ja itsensä parempana näkeminen ovat juuri niitä narsistin perusominaisuuksia. Valehtelu ja pettäminen eivät ole väärin koska narsisti ei ihan oikeasti tunne niiden suhteen mitään, tietää kyllä oikean ja väärän mutta kyseiset toimet eivät herätä mitään tunteita, omatunto ei ns. Soimaa kuten ihmisillä joilla ei persoonallisuushäiriötä ole.
Todennäköisesti tämä aviomies on kaikkea muuta kuin sinut tämän kuvion suhteen jos siis tietää, narsistl toki vain esittää asian joko niin että mies ei välitä, tai niin että hän on itseasiassa tässä se uhri.
Teot ovat täysin oikeutettuja narsistille itselleen, ihailun ja huomion tarve ajaa edelle.
Jos ei avioliitolla ole väliä..
Niin lasten psyykkisen kehityksen ja hyvinvoinnin suhteen olisin huolissani, narsistisen vanhemman lapset kohtaavat elämässään turhaa psyykkistä pahoinvointia ja ongelmia jotka voivat olla hyvin vaikeita.

Nyt täytyy kyllä sanoa että pahasti narsistiselta kuulostaa tämä touhu. Piittaamattomuus toisen ihmisen tunteista ja normaalin kunnioituksen puute on juurikin sitä. Narsisti ei kykene empatiaan eivätkä normaalisti moraalittomat teot ole niitä narsistille. oman edun tavoittelu, valehtelu, pettäminen ja itsensä parempana näkeminen ovat juuri niitä narsistin perusominaisuuksia. Valehtelu ja pettäminen eivät ole väärin koska narsisti ei ihan oikeasti tunne niiden suhteen mitään, tietää kyllä oikean ja väärän mutta kyseiset toimet eivät herätä mitään tunteita, omatunto ei ns. Soimaa kuten ihmisillä joilla ei persoonallisuushäiriötä ole.
Kuvailit juuri exäni (y)

Kellariseksiä jonkun turvapaikkaa haluavan huijarimamun kans? :sick:

Tää kuvastaa nykyaikaa: toinen osapuoli voi olla vaikka mikä iilimato mutta sen perään itketään, "kun se seksi oli niin hyvää..."

Todennäköisesti tämä aviomies on kaikkea muuta kuin sinut tämän kuvion suhteen jos siis tietää, narsistl toki vain esittää asian joko niin että mies ei välitä, tai niin että hän on itseasiassa tässä se uhri.
Teot ovat täysin oikeutettuja narsistille itselleen, ihailun ja huomion tarve ajaa edelle.
Jos ei avioliitolla ole väliä..
Niin lasten psyykkisen kehityksen ja hyvinvoinnin suhteen olisin huolissani, narsistisen vanhemman lapset kohtaavat elämässään turhaa psyykkistä pahoinvointia ja ongelmia jotka voivat olla hyvin vaikeita.

En ole uhtiuttamassa itseäni tilanteessa, vaan yritän päästä tästä sotkusta eroon ettei lapsille enää tarvitsisi esittää "onnellisia vanhempia".
Ei liene minun syyni tai ongelmani jos perheen isä ei halua eroa, vaan mieluummin jatkaisi kulissien kannattelua.
Meistä kun kumpikin tietää että parisuhteemme ei tyydytä kumpaakaan...minä en saa sitä mitä tarvitsen, ja tuskin tuo ukonturjakekkaan onnellinen on kotona möllöttäessään.

Hassua että mut kivitetään kun kerron pettäväni miestäni ja kun yritän pyristellä tästä huonosta suhteesta eroon niin sitten olenkin narsisti

Mutta kuten joku jo sanoikin niin saanhan minä eroa haettua yksinkin....

En ole uhtiuttamassa itseäni tilanteessa, vaan yritän päästä tästä sotkusta eroon ettei lapsille enää tarvitsisi esittää "onnellisia vanhempia".
Ei liene minun syyni tai ongelmani jos perheen isä ei halua eroa, vaan mieluummin jatkaisi kulissien kannattelua.
Meistä kun kumpikin tietää että parisuhteemme ei tyydytä kumpaakaan...minä en saa sitä mitä tarvitsen, ja tuskin tuo ukonturjakekkaan onnellinen on kotona möllöttäessään.

Hassua että mut kivitetään kun kerron pettäväni miestäni ja kun yritän pyristellä tästä huonosta suhteesta eroon niin sitten olenkin narsisti

Mutta kuten joku jo sanoikin niin saanhan minä eroa haettua yksinkin....

Tapa jolla tilanteen hoidat on itsekäs ja ajattelematon. Et myöskään ajattele lastesi parasta. Vaikka onnellista vanhempaa ei tarvitse esittää, voi olla tasapainoinen, reilu ja muita kunnioittava siitäkin huolimatta, että haluaa suhteen päättyvän eroon. Uskon, että tällainen on lapsillekkin parhaaksi.

Tapa jolla tilanteen hoidat on itsekäs ja ajattelematon. Et myöskään ajattele lastesi parasta. Vaikka onnellista vanhempaa ei tarvitse esittää, voi olla tasapainoinen, reilu ja muita kunnioittava siitäkin huolimatta, että haluaa suhteen päättyvän eroon. Uskon, että tällainen on lapsillekkin parhaaksi.

Tämä pitää paikkansa. Noinko ap haluaa lapsiensakin tulevaisuudessa hoitavan eronsa?

Käydä köyrimässä vähän kählämiä, niinhän se ero onnistuu.

Harmi ettei omena kauas puusta putoa. Oli meinaan oman kaverinikin äidillä moista matuhistoriaa... Joten en ihmettele tyttärensäkin niistä innostuvan :D

Nimenomaan. Jos olisit selittänyt alunperin tilanteen niinkuin nyt tuossa edellä, suhtautuminen voisi olla eri. Sensijaan välitit asiasi kehuskellen pettämistäsi , välinpitämättömyys avioliittoa ja sitä myöten lastenkaan hyvinvointia kohtaan näkyi selvästi. Yleisesti ottaen ihmisillä ei juuri ole tapana ja ensimmäisenä mielessä kovinkaan suureen ääneen kehuskella niitä tekojaan jotka ovat moraalisesti arveluttavia, ja äitinä yleensä ajaa vielä lasten etua omansa yli.vaikka jokaisella on oikeus onneen niin lasten edessä en kovin avoimesti pettäisi ja valehtilisi, näin annat esimerkkiä kun lapset kuitenkin katsovat sinua ylöspäin.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Nimenomaan. Jos olisit selittänyt alunperin tilanteen niinkuin nyt tuossa edellä, suhtautuminen voisi olla eri. Sensijaan välitit asiasi kehuskellen pettämistäsi , välinpitämättömyys avioliittoa ja sitä myöten lastenkaan hyvinvointia kohtaan näkyi selvästi. Yleisesti ottaen ihmisillä ei juuri ole tapana ja ensimmäisenä mielessä kovinkaan suureen ääneen kehuskella niitä tekojaan jotka ovat moraalisesti arveluttavia, ja äitinä yleensä ajaa vielä lasten etua omansa yli.vaikka jokaisella on oikeus onneen niin lasten edessä en kovin avoimesti pettäisi ja valehtilisi, näin annat esimerkkiä kun lapset kuitenkin katsovat sinua ylöspäin.

Siinähän se tuli (y)

Ap on tehnyt väärin kun on pitänyt avioliiton ulkopuolista suhdetta, mutta mitä itsekästä ja ajattelematonta siinä on jos hän nyt haluaakin päästä elämään omaa elämää ilman miestään?

Ei ajattele lapsiaan? Mitä muuta hän tässä tilanteessa tekee, jos haluaa lopettaa kulissiavioliiton? Lapset eivät ole tyhmiä, kyllä ne vaistoaa jos isi ja äiti ei olekaan onnellisia.

Ja eihän eroa ole edes mietitty tuon ulkomaalaisen aikaan, vaan ilmeisemminkin ajatus on tullut nyt tämän uuden miesystävän löydyttyä.
Minä ainakin toivon ap:lle sisukkuutta ja voimia viedä eroprosessi maaliin. Jokaisella meillä on oikeus olla onnellinen ja elää suhteessa joka antaa yhtäpaljon kuin ottaa

Ap on tehnyt väärin kun on pitänyt avioliiton ulkopuolista suhdetta, mutta mitä itsekästä ja ajattelematonta siinä on jos hän nyt haluaakin päästä elämään omaa elämää ilman miestään?

Ei ajattele lapsiaan? Mitä muuta hän tässä tilanteessa tekee, jos haluaa lopettaa kulissiavioliiton? Lapset eivät ole tyhmiä, kyllä ne vaistoaa jos isi ja äiti ei olekaan onnellisia.

Ja eihän eroa ole edes mietitty tuon ulkomaalaisen aikaan, vaan ilmeisemminkin ajatus on tullut nyt tämän uuden miesystävän löydyttyä.
Minä ainakin toivon ap:lle sisukkuutta ja voimia viedä eroprosessi maaliin. Jokaisella meillä on oikeus olla onnellinen ja elää suhteessa joka antaa yhtäpaljon kuin ottaa

Jos ajattelen asiaa omakohtaisesti, niin muotoilisin sen näin:

Minä itse valitsin mieheni ja halusin hänestä lasteni isän. Hänen hyvinvointinsa on minulle tärkeää, jotta minun lapsenikin voivat nauttia läsnäolevasta isästä. Siksi pidän tärkeänä sitä, että vaikka suhde päätyisikin eroon, sen osapuolet kuitenkin tekisivät parhaansa ollakseen asiallisissa väleissä. Kahden aikuisen suhteen päättyminen ei tarkoita sitä, että toista osapuolta voi vapaasti nöyryyttää ja kohdella julmasti.

Milestäni en sanonut, että vanhempien pitäisi esittää olevansa onnellinen perhe. En myöskään sanonut, että heidän pitäisi jatkaa suhdettaan lastensa takia. Kerroin mielipiteeni ap:n käytöksestä.
Hän on täysin vapaa ottamaan eron. Hän ei tarvitse siihen miestänsä. Sensijaan hän on päättänyt esiintyä julkisesti rakastajansa kanssa jopa esitellyt tämän miehelleen ja setvinyt rakastajan läsnäollessa avioliittoaan ja eroaikeitaan.
Miten paljon huonommin enää voi kohdella ihmistä, jonka itse elämäänsä valitsi?
Mikäli et lastesi isää tai äitiä osaa kohdella edes jollakin tapaa inhimillisesti tai välittää vähääkään hänen tunteistaan, niin miten sen kunnioituksen kenellekkään muullekkaan osoittaa?

Lapsia tähän ei ole sotkettu millään tavalla. He eivät ole tietoisia seikkailuistani. Sen myönnän että en ole rehellisesti aina kertonut minne menen ja kenen kanssa, lasten mielestä olen käynyt ulkona ystävieni kanssa.
Tästä uudesta miesystävästä kuulevat heti kun saan eroasian käyntiin, sitä en meinaa salailla yhtään pidempään. On heidän tiedettävä kenen kanssa pääsiäislomaa lähdetään viettämään :)

Lapsia tähän ei ole sotkettu millään tavalla. He eivät ole tietoisia seikkailuistani. Sen myönnän että en ole rehellisesti aina kertonut minne menen ja kenen kanssa, lasten mielestä olen käynyt ulkona ystävieni kanssa.
Tästä uudesta miesystävästä kuulevat heti kun saan eroasian käyntiin, sitä en meinaa salailla yhtään pidempään. On heidän tiedettävä kenen kanssa pääsiäislomaa lähdetään viettämään :)
Voi pääsiäismuna sentään. Anna nyt lasten sulatella erouutista ensin rauhassa ennenkuin kyöräät jonkun uuden "herrasmiehesi" niiden eteen pääsiäiseksi.

Miltä lapsista tuntuu kun sanot suunnilleen samassa lauseessa:"No nii me erotaan teidän isin kanssa mut hei, tässon tilalle Einari jonka kanssa meillä on toooosi kivaa yhdessä pääsiäisenä!"
Taas ajattelet vaan itseäsi.

Yhteistyössä