Miten usein sairastatte flunssaa eskarilaisen äidit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairastatouhua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairastatouhua

Vieras
Mielenkiinnosta kysyn, että montako flunssaa te itse sairastatte? Mulla jo kolmas flunssa tämä vuonna ja ensin eskarilainen on sairastanut ja sitten tartuttanut muun perheen Eskarilainen on astmaatikko, niin vielä pitenee toipumisaika.

Nyt oli peräkkäin ensin influenssa ja sitten epämääräinen/lievä flunssa mutta kauhea yskä ja ääni lähti. Tätä aikaisemmin nuha pari vuotta sitten ja influenssa 6vuotta sitten.

Mulla oli syksyllä kauhea flunssa, ääni lähti ihan kokonaan. Eskarilainen sen meille kotiin toi. Sen jälkeen eskarilainen on sairastanut ilmeisesti kahta eri RS-virusta ja yhden keuhkoputkentulhduksen korvatulehduslisällä, joku flunssa vaan siis. Itse en ole näitä sairastanut.

Ja mikä hitto siinä on että ihmiset ei ota kasi-influenssarokotetta? Kaikki saa sen ilmaiseksi kun vaan menee ottamaan. Nyt on tulossa vielä B-influenssa aalto keväälle että pahimmassa tapauksessa influenssan saa sairastaa 2 kertaa tai jopa 3. Viruksiahan on useampaa liikkeellä kokoajan. Kolmea vastaan sentään saisi helposti ja turavallisesti suojan.

Mulla oli syksyllä kauhea flunssa, ääni lähti ihan kokonaan. Eskarilainen sen meille kotiin toi. Sen jälkeen eskarilainen on sairastanut ilmeisesti kahta eri RS-virusta ja yhden keuhkoputkentulhduksen korvatulehduslisällä, joku flunssa vaan siis. Itse en ole näitä sairastanut.

Ja mikä hitto siinä on että ihmiset ei ota kasi-influenssarokotetta? Kaikki saa sen ilmaiseksi kun vaan menee ottamaan. Nyt on tulossa vielä B-influenssa aalto keväälle että pahimmassa tapauksessa influenssan saa sairastaa 2 kertaa tai jopa 3. Viruksiahan on useampaa liikkeellä kokoajan. Kolmea vastaan sentään saisi helposti ja turavallisesti suojan.
Ei tule mieleen ottaa, kun ei itse juuri koskaan sairasta eikä lapsikaan. Lisäksi rokote suojaa vain hetken ja pian se on taas hyödytön ja voit rokotteesta huolimatta sairastaa yhen tai pari influenssaa talven aikana. Täällä myös tosi huono julkinen terveydenhuolto ettei mihinkään pääse sen kuin menee vain. Joten kunnon käsienpesua saippualla ja oikeat vitamiinit. Suurin syy siihen, että meillä sairastelut loppuneet vuosikausiksi on se, että ruvettiin pumppaamaan vessanpöntön kansi kiinni. Loppui se vähän väliä kaiken räkätaudin sairastelu.

Yhteistyössä