Mielensäpahoittaja on vanhan ajan palstailijoita. Muistan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kaunis hymy booty sulla ja lisäks aika vaihtuvat kasvotsiis mitä aiemmin nähnyt silmät pysyy samana kaunis kuva..
en tiiä mut tiiäks valittelin kansainvälisille malleille niitten sivuilla et kauniita hymyi olis mut on suut auki pepsodent hymys no sen jälkeen niillä ol isuut kiinni en tiiä lukiko mun tekstii mut sulla oli just sellanen hymy joka tukee silmii eli kiinni eikä väkisin väänetty tykkään luonnollisista hymyilyistä ilman teeskentelyyKiitos![]()
Mulla on aina melkeen tollanen irviatysen tiiä mut tiiäks valittelin kansainvälisille malleille niitten sivuilla et kauniita hymyi olis mut on suut auki pepsodent hymys no sen jälkeen niillä ol isuut kiinni en tiiä lukiko mun tekstii mut sulla oli just sellanen hymy joka tukee silmii eli kiinni eikä väkisin väänetty tykkään luonnollisista hymyilyistä ilman teeskentelyy
mä katoin et ootteko kkaksosii silmiltänne![]()
Minä ja kisumisu![]()
ei oo irvistys kun ei hampaat näy kaunis hymy ja silmät hymilee niin sehän on vaan luonnollista mut hei kuule mikäs siut sai noin hymyilemään?tai siis kun se tarttuuuMulla on aina melkeen tollanen irviatys
ei oo irvistys kun ei hampaat näy kaunis hymy ja silmät hymilee niin sehän on vaan luonnollista mut hei kuule mikäs siut sai noin hymyilemään?tai siis kun se tarttuuu![]()
mä katoin et ootteko kkaksosii silmiltännehieno kuva vaik kissas onkin ehkä tuittupäällä räppäskö sua ton kuvan jälkeen? mut jos joku saa kiltin hymyn päälle niin se oot sä
![]()
siis ookko sie menny tappaa sen kissan vaistot söpöstelylläsHahahKaapo on ihan superkiltti kissa, se on tossa vaan raukka tyytynyt kohtaloonsa kuvattavana ja rötköttää tolleen
![]()
![]()
Ihan totta? Kiitos!Sä oot ihan jonkun pitkänokkasen linnun näkönen. Ei pahalla, linnut on kivoja.
siis ookko sie menny tappaa sen kissan vaistot söpöstelylläsja luutu luutu puhella no ei vais . sille pitää jonkun paholaisen kuiskutella korviin et vähän pitää räppästä no ei mites sun skidit vetääkö kaapoa hännästä ja se on sillonkin ihan normi?
En mä kestä...