Iskä yllätti harrastamasta seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Poikaystävä on meillä yötä joten tottakai me haluttiin harrastaa seksiä.mun huone on sellainen että nukkuma tilan ja muun tilan välissä on sellainen puolikas seinä. No sinä aikana kun me poikaystävän kanssa hommailtiin iskä oli hakenut sieltä muusta tilasta hänen tietokoneen joka oli mulla lainassa. Eli hän on jos ei Ole nähnyt niin ainakin kuullut meidät. Mua nolottaa niin paljon enkä tiiä mitä tehä

Ei sinulla ole syytä hävetä. Sen sijaan isälläsi on syytä hävetä, jos ei osaa varoittaa tulostaan toisen nukkumapaikkaan, joka on luonnollinen paikka seksin harrastamiseen.

Ei sinulla ole syytä hävetä. Sen sijaan isälläsi on syytä hävetä, jos ei osaa varoittaa tulostaan toisen nukkumapaikkaan, joka on luonnollinen paikka seksin harrastamiseen.

On tuo isä saattanut hyvinkin koputtaa oveen tullessaan, ehkä ap. ei ole asiaa vauhdin hurmassa kuullut. Isällä on ollut mielessä vain tietokoneen nouto. Jos/kun on jotakin kuullut, on tahdikkaasti poistunut. Mitään ongelmaa ei ole paitsi jos ap. yrittää ylläpitää illuusiota siitä, että hän on vielä pikkulapsi.

JOS ap olisi kuullut isän koputtavan, mitä hän olisi tehnyt? Huutanut: älä tule. Mikä olisi isän johtopäätös asiasta ollut - aivan niin, se sama minkä hän nyt kuulohavainnolla totesi.

Toihan meni ihan hyvin vielä,velipoik soit joskus mut keskel yöt hakemaa keskelt ei mittää,ko sen silloisen muijan ukko oli yllättänyt blowjobin.nakannu velipojan pihalle.