Teurastakaa vääräuskoiset!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palstapersu varmaan tykkäisi siitä. Voisi taas tehdä uuden aloituksen palstalle, ja mikäs sen kivempaa. Ei varmaan ole helppoa olla pitkäaikaistyötön, jonka ainoa elämänsisältö on mamujuttujen kirjoittaminen nettiin.
 
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001223228.html

Näin uhosi Saksan junaterroristi.

Nytkö sitten vain odotamme kunnes mekin teurastetaan? Vai pitäisikö jonkun päättäjän vaikka oikeasti tehdä jotain?

Kyllä odetellaan. Koska kaikki muslimit eivät halua teurastaa, niin kyse on ääriaineksen yksittäistapauksista. Niiden perusteella ei saa tuomita muita. Toteamme vain, että tämä on isku demokratiaa vastaan ja pelolle ei saa antaa valtaa.
 
Palstapersu varmaan tykkäisi siitä. Voisi taas tehdä uuden aloituksen palstalle, ja mikäs sen kivempaa. Ei varmaan ole helppoa olla pitkäaikaistyötön, jonka ainoa elämänsisältö on mamujuttujen kirjoittaminen nettiin.
En tosiaankaan odottanut mitään järkevää vastausta sinulta, en kommenttia missä olisi edes jotain älykästä. Miksi avaat jos ei kiinnosta? vai oletko liian tyhmä ymmärtääksesi luettua?
 
MITEN TOIMIA TERRORI-ISKUN JÄLKEEN

CndA7x2XYAENIZX.jpg
 
Mikä sinua vaivaa? Tämä uutinen on ihan suomalaisesta ns valtamedian lehdestä linkitetty, luulisi kelpaavan, mutta ei päät vaan alas kohti seuraavaa iskua. Oletko nyt suvakki tyytyväinen Euroopan tilaan? Olet vihdoinkin saanut mitä niin olette haluneet.

Oletko sä vähän tyhmä? Kommentoinko uutista tai Euroopan tapahtumia??

Ap kirjoittaa "Nytkö sitten vain odotamme kunnes mekin teurastetaan?"

Kyllä se kuulostaa aika huolestuttavalta. Sinusta ilmeisesti ok..
 

Yhteistyössä