mieheni ei tahdo saada eikä antaa suuseksiä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
olen seurustellut ihanan mieheni kanssa vähän aikaa eikä hän tahdo saada minultasuuseksiä eikä antaa minulle.nyt tuntuu pahalta, kun minulle suuseksi on todella tärkeää ja seksi ilman suuseksiä ei mielestäni tuota tarpeeksi nautintoa :(
minulle kyllä olisi ihan ok jos en ota mieheltä suihin, mutta minä todella haluaisin että hän nuolisi minua. tilanne ollut tämä lähes koko viiden kuukauden seurustelumme ajan ja nyt oikeasti harkitsen jutun lopettamista, kun minulle se suuseksi on kuitenkin tärkeä osa seksielämää. Kannattaako minun vaihtaa miestä vai mitä pitäisi tehdä, kun mies ei missään nimessä halua minun antavan hänelle suuseksiä eikä hän myöskään galua antaa minulle??

Vaiha ukkoa

olen seurustellut ihanan mieheni kanssa vähän aikaa eikä hän tahdo saada minultasuuseksiä eikä antaa minulle.nyt tuntuu pahalta, kun minulle suuseksi on todella tärkeää ja seksi ilman suuseksiä ei mielestäni tuota tarpeeksi nautintoa :(
minulle kyllä olisi ihan ok jos en ota mieheltä suihin, mutta minä todella haluaisin että hän nuolisi minua. tilanne ollut tämä lähes koko viiden kuukauden seurustelumme ajan ja nyt oikeasti harkitsen jutun lopettamista, kun minulle se suuseksi on kuitenkin tärkeä osa seksielämää. Kannattaako minun vaihtaa miestä vai mitä pitäisi tehdä, kun mies ei missään nimessä halua minun antavan hänelle suuseksiä eikä hän myöskään galua antaa minulle??

Sulla on 2 vaihtoehtoa, opettele panemaan tai laita nuoleva ukko.

Meillä nainen on se vastahakoinen, ennen oli ok, nyt ei enää.

Vaihdetaanko päittäin? :sneaky:

Sinustahan se on kiinni. Pystytkö olemaan tyytyväinen elämääsi ilman suuseksiä vai et? Sehän sen määrittää, kannattaako lähteä vai jäädä.
Kyllä miehelle varmasti ottajia löytyy, ei hän ole ainoa, jota ei suuseksi nappaa.

Sinustahan se on kiinni. Pystytkö olemaan tyytyväinen elämääsi ilman suuseksiä vai et? Sehän sen määrittää, kannattaako lähteä vai jäädä.
Kyllä miehelle varmasti ottajia löytyy, ei hän ole ainoa, jota ei suuseksi nappaa.
no siis mies on muuten ihan kaikinpuolin täydellinen, mutta hän vihaa suuseksiä joka taas minulle on tärkeätä. en oikeasti tiedä mitä tehdä. ap

no sitten ei harrasteta suuseksiä, seksi voi olla hyvää ilman sitäkin. sama asia, kuin se, että joku ei halua persepanoa, eikä häntä siihenkään voi eikä saa pakottaa.

Ei se ole lainkaan sama asia. Suuseksi tuottaa vain nautintoa, ei kipua. Ketään ei saa pakottaa mihinkään, mutta ei kannata olla sellaisen kanssa joka ei pidä suuseksistä, jos se itselle on tärkeätä.

Ei se ole lainkaan sama asia. Suuseksi tuottaa vain nautintoa, ei kipua.
On muuten tismalleen sama asia. Vaikka sinulla suuseksi tuottaa nautintoa ja peppuseksi kipua, ei sinulla ole mitään varmuutta, että sama pätisi johonkin toiseen henkilöön. Et vain voi tietää. Mikä tuottaa yhdelle nautintoa, voi toisesta tuntua kamalalta. Sen vuoksi jokainen saa ihan itse päättää tämänkin asian, eikä siinä ole muilla nokan koputtamista.
Jos jollekin jokin tietty seksiakti on niin tärkeä, ettei ilman sitä voi olla, kannattaa se mainita jo seuranhakuilmoituksessa.

Ilman oloon tottuu, vaikka välillä harmittaakin. Mutta minulle suuseksi ei ole ollut tärkein osa seksissä. Ap:lle tuntuu olevan, joten mieti pystytkö elämään ilman loppuelämäsi muuten täydellisen miehen kanssa vai vaihdatko nuolijaan, joka ei muuten ehkä ole niin täydellinen.

no sitten ei harrasteta suuseksiä, seksi voi olla hyvää ilman sitäkin. sama asia, kuin se, että joku ei halua persepanoa, eikä häntä siihenkään voi eikä saa pakottaa.

Sinusta seksi on ehkä hyvää ilmankin, mutta jos ap:n mielestä ei ole, niin sitten se on niin. Kaikki eivät tykkää niin paljon vaikkapa penetraatiosta ja jonkun klitoris on niin herkkä, ettei sitä voi stimuloida sormilla. Ja joku taas saa orgasmin yhdynnässä vain, jos on ensin saanut klitorisorgasmin. Että silleen. Yhdyntäkeskeinen seksikäsitys vähättelee suuseksiä, mutta monelle se on ensisijainen seksin harrastamisen muoto.

No onhan se kyrsää kun joutuu olla ilman ihanaa namia, jonka tietää olevan olemassa...
Mutta ilmankin elää. Mä sentäs joskus saan. En ole harkinnut vaihtoa asian vuoksi.

Yhteistyössä