Kuka nainen oikeasti haluaa tätä miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija876
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija876

Vieras
Siis kuka voi haluta seksiä Bull Mentulan kanssa?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001256197.html

Mun mielestä tuo mies on oksettava enkä voisi ikinä alentua harrastamaan seksiä tuollaisen miehen kanssa. Mentula muistuttaa gorillaa ja vaikuttaa yksinkertaiselta tapaukselta. Tuo ulkomuoto on kuvottava. En tajua kuinka kukaan voi haluta seksiä tuollaisen kanssa! Saati menee naimisiin tuollaisen ällötyksen kanssa. Tuollaiset järkelemäiset lihakset ovat kamalia.

Mun mielestä tuo mies on oksettava enkä voisi ikinä alentua harrastamaan seksiä tuollaisen miehen kanssa. Mentula muistuttaa gorillaa ja vaikuttaa yksinkertaiselta tapaukselta. Tuo ulkomuoto on kuvottava. En tajua kuinka kukaan voi haluta seksiä tuollaisen kanssa! Saati menee naimisiin tuollaisen ällötyksen kanssa. Tuollaiset järkelemäiset lihakset ovat kamalia.

No, suurin osa maailmassa olevista miehistä on sellaisia, joiden kanssa en haluaisi ikinä harrastaa seksiä tai olla parisuhteessa. En kuitenkaan vaivaa asialla päätäni enkä jää kummastelemaan, miten joku muu kuitenkin voi heidänkin kanssaan olla.

Päättömänä on näköjään normaalia tyhmempi eikä ymmärrä lukemaansa. Sähän tuosta Mentulasta tykkäät ja haluat sille antaa kakkosta joten anna mennä vain, puppelipoika. Sovitte Mentulan kanssa hyvin yhteen johtuen teidän alhaisesta äo:sta.
no sun mitätön mitättömän ihmisen mielipide ei vaikuta mun päivän kulkuun mitenkään. (y)

Ja vielä harvempi nainen haluaa harrastaa seksiä sun kanssa ja sekin on sulle fine.

Huomaan, että yrität ärsyttää mua, mutta se ei tuolla lailla onnistu ;) Harmittaako sua nyt kun kaikki eivät lähteneetkään mukaan sen jonkun äijän tai hänen naisystävänsä(?) haukkumiseen?

Kaikki on mulle oikein fine. En itsekään kovin monta naista myöskään halua seksuaalisesti, joten minulle on todellakin ihan fine, että halut kohtaavat niiden harvojen kanssa :D

(Olisihan se tietysti kiva, että maailma olisi täynnä ihania naisia ja miehiä, mutta niin se vaan on, että ne ihanat ovat harvassa...)

Huomaan, että yrität ärsyttää mua, mutta se ei tuolla lailla onnistu ;) Harmittaako sua nyt kun kaikki eivät lähteneetkään mukaan sen jonkun äijän tai hänen naisystävänsä(?) haukkumiseen?

Kaikki on mulle oikein fine. En itsekään kovin monta naista myöskään halua seksuaalisesti, joten minulle on todellakin ihan fine, että halut kohtaavat niiden harvojen kanssa :D

(Olisihan se tietysti kiva, että maailma olisi täynnä ihania naisia ja miehiä, mutta niin se vaan on, että ne ihanat ovat harvassa...)
Tuo joka soittaa suutansa sulle on eri henkilö kuin mä ketjun aloittaja. Kannattaisi vähän seurata millä nimimerkillä kirjoitetaan.

Kullakin on makunsa. Olen hurjan tyytyväinen, että niitä on monenlaisia. Kyseinen mies ei ole minun makuuni, mutta ei mua sen lihakset mitenkään ällötä. Kyllä mä mielummin katson vähän turhankin lihaksikasta miestä kuin jotain 30 kilon rimpulaa tai hyytelökasaa.

Sun pitäisi olla tyytyväinen, että Mentulalla on jo ottaja. Se on meinaan yksi nainen vähemmän sun miehesi kimpussa?
Eiks jeh?

No, noin niin kuin suoraan sanoakseni, en ehkä juuri hänen kanssaan. Sen verran julkkis että se tieto jos leviäisi niin pelkäisin olevani joka ikisessä iltapäivälehden kannessa.

Mutta minusta tuollainen "yli lihaksikas" ja äärimmilleen bodattu mies on todella kuuma pakkaus. Ja juuri heidän kanssaan irtoseksi on jostakin syystä parhaimmillaan kun siinä on jotain eläimellistä. Ja kokemus on osoittanut että heillä on yleensä kyllä kokemusta naisista, olisiko juuri maskuliinisen olemuksen ansiosta.

Mutta alkaisinko suhteeseen jonkun bodarin kanssa niin en tiedä. Ja vaikka itsekin salilla käyn ja lihasta haluan, en halua perheen pyörivän saman ajatuksen ympärillä.

Toi on totta mitä siitäkin tulisi jos kaikkia kohtaan tuntisi niin ei voisi lähteä ulos ovesta.
Harvempien kaa pysyy hyvin balanssi niissäkin tunteissa ja ne on yllätyksiä.

Sellainen nainen joka haluaa tuhota toisten parisuhteen. Näitä naisia on yllättävän monia. Ne on niitä jotka flirttaavat miehesi kanssa vaikka seisot vieressä. Ne on niitä jotka voivat vaikka panna miehen kanssa kun raskaana oleva tyttöystävä itkee olohuoneessa oven takana. Valtaa, valtaa. Ja kun saa aiheuttaa toiselle naiselle pahan mielen, siitä tulee niille kiva fiilis. Tortun jakaminen on siinä toissijaista.

Jokaiselle on ottajansa.

Löytyy jopa sellaisia jotka tykkäävät alentua niinko aapee asian ilmaisi.

Mä en näe, mitä alentumista siinä olisi, ei vaan oo muuten yhtään mun tyyppiä liian pullottavine lihaksineen.

Yhteistyössä