Kykenevätkö naiset rakastumiseen/romanttisiin tunteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ätmi92
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ätmi92

Vieras
Naiset tahtovat miehiä joilla on mahdollisimman suuri tulotaso ja korkea status, joten kysynkin, kykenevätkö naiset edes rakastumaan? Eivät ainakaan samalla tavalla kuin miehet. Yleensä miehet ilmaisevat rakkautensa eri teoin, yleensä jakamalla resurssinsa kyseisen naisen kanssa (antamalla rahaa, lahjoja) ja suojelulla. Naiset taas käyttävät miehiä hyväksi tämän takia, esimerkiksi vastaanottamalla lahjoja ja aterioita vaikka eivät olisi mitenkään kiinnostuneita miehestä. Naisilla ei ole juuri mitään moraalikäsitystä mitä tulee miesten hyväksikäyttämiseen, sillä naimisissakin oleva nainen on näköjään valmis laittamaan aviomiehensä elättämään jonkun toisen miehen lapsen.

Olen jo varma ettei naiset pysty rakastumaan miehiin, ainakaan samalla irrationaalisella tavalla kuin miehet naisiin, vaan naiset koittavat saada miehiltä resursseja sitten vaihdossa vaginan vuokrauksestaan, mutta mitä mieltä te olette?

Kuvauksesi pätee ainoastaan hyvännäköisiin naisiin, joiden ympärillä on tusina miehiä pörräämässä kaiken aikaa. Kokeile huviksesi seurustella ruman tai ylipainoisen naisen kanssa, ja huomaat, että tunteita ja uskollisuutta löytyy hyvinkin paljon.

Kuvauksesi pätee ainoastaan hyvännäköisiin naisiin, joiden ympärillä on tusina miehiä pörräämässä kaiken aikaa. Kokeile huviksesi seurustella ruman tai ylipainoisen naisen kanssa, ja huomaat, että tunteita ja uskollisuutta löytyy hyvinkin paljon.

Korjaahan lausuntosi muotoon "pätee ainoastaan osaan hyvännäköisistä naisista".

Tai muutoin väitän sun puhuvan pelkkää paskaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Otsikkoon viitaten vastaus: Kyllä nainen kykenee rakastamaan ja rakastumaan ilman mitään taka ajatuksia tai miehen hyväksikäyttöä.

Toki löytyy niitäkin naisia jotka käyttävät miehen hyvää luonnetta hyväkseen saadakseen hyödyn omiin tarkoituksiinsa ja haluihinsa, on se sitten taloudellinen tai mikä muu tahansa...mutta tuollaisia ihmisiä löytyy myös miehistä.

Ihan puppua. En mä eikä mun tutut naiset ole mitään hyötymiskoneita, vaan tunteita löytyy paljonkin.

• Tykkää
Harvassa rakastavat naiset on mutta kyllä niitäkin on, joku onnekas löytää voi löytää. Useimmitenhan se on niin että mies ilman vaimoa on kuin hevonen ilman kivirekeä.

omistamisen halu, ahneus, mustasukkasuus. kateus, ja muutamia muunnoksia näistä.
tuota esiintyy myös miehissä...mustasukkaisuuteen olen itse sortunut (mutta siitä onneksi eroon päässyt), mutta en kateuteen, ahneuteen tai omistamisen haluun...koska ihmistä ei voi omistaa.

Miehissä tunnen noiden piirteiden tyyppejä, joten edelleen tuo lista liittyy molempiin puoliin :)

Taitaa ap vain provota koska ei kukaan voi olla noin tollo, että luulee kaikkien naisten olevan tuollaisia. Toki osa on tuollaisia, mutta samanlaisia löytyy myös miehistä.

Itse en voisi koskaan olla miehen kanssa jota en rakasta. Mä ahdistuisin sellaisessa suhteessa ja voisin henkisesti todella pahoin. Suhteen alussa täytyy olla kiinnostusta ja tykkäystä, rakkaus kasvaa ajan myötä. Jos mies ei kiinnosta mua, niin suhde loppuu hyvin nopeasti. Siihen ei vaikuta mitenkään se paljonko miehellä on rahaa vai onko rahaa ollenkaan. Ei auta miljoonat jos mies ei kiinnosta mua. Mitä iloa olisi olla parisuhteessa miljonäärin kanssa jos voisi henkisesti todella huonosti kun on väärän ihmisen kanssa? Oksettava ajatus, että pitäisi rahan takia olla jonkun kanssa.

Ap:n logiikan mukaan kaikki duunarimiehet ovat sinkkuja. :ROFLMAO: Oma aviomieheni on duunari ja duunari olen itsekin. Ihan yhdessä me maksamme omakotitaloa ja tätä elämää eikä eletä vain miehen tuloilla. Jos jotakin isompaa haluamme, esim. ulkomaille, niin säästämme rahaa yhdessä.

• Tykkää

Yhteistyössä