Onkohan Majuria lyöty lapsena liian usein halolla päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä olen saanut kuulla, niin aikaan isä-majuri oli raaka sodan käynyt mies joka ei säästellyt sen paremmin koivuhalkoa kuin rähinäremmiäkään kuritonta nulikkaansa kasvattaessaan. Tiettävästi ainoat kerrat kun isä-majuri osoitti jonkinlaista inhimillisyyttä olivat ne hetket, kun tämä keskellä yötä heräsi omaan huutoonsa sodanaikaisen kranaattikauhun tullessa mieleen. Ympäristö kyllä puisteli päätään moiselle, mutta mitä he olisivat mahtaneet korkealle upseerille, pataljoonan komentajalle, joka oli pienen varuskuntapaikkakunnan napamiehiä. Korkeintaan saaneet tämän vihat päällensä. Siihen hintaan pikku-majuri ja tämän tulevaisuus olivat helposti uhrattavissa.

• Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
Ma oon yrittänyt melkein vaikka mitä, muttahuonolla menestyksellä.
Ma oon ok siihen saakka ku nainen näkee mut, sen jälkeen jään aina yksin.
Moon aika vaatimattoman näköinen, melkein ruma.
Mä uskallan olla eri mieltä tossa asiassa koska ihmisen rumuus ei ole ulkonäössä vaan se mitä ihminen tekee toiselle elävälle olennolle (ihmiselle tai eläimelle) tuo esiin rumuuden...katoppa ihmisiä esim. jotka hymyilevät, sä huomaat sillon että sellanen ihminen ei voi olla ruma.

Mä uskallan olla eri mieltä tossa asiassa koska ihmisen rumuus ei ole ulkonäössä vaan se mitä ihminen tekee toiselle elävälle olennolle (ihmiselle tai eläimelle) tuo esiin rumuuden...katoppa ihmisiä esim. jotka hymyilevät, sä huomaat sillon että sellanen ihminen ei voi olla ruma.
Sinä olet kaunis,nopea ajatuksissa, vitsikäs, etkä kiusaa ketään, koskaan.

Yhteistyössä