V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se tietää, että naiset ovat heikkoina pahiksiin. Siitä ne rumat jutut johtuvat.höpöhöpö majuri pelleilee valtaosan ajastaan ja on oikeesti aivan mahtava pikku ukkeli josta ei voi kuin tykätä![]()
Ootkos sä pahis?Se tietää, että naiset ovat heikkoina pahiksiin. Siitä ne rumat jutut johtuvat.
Tottelematon se on vielkin, ei ehkä nulikka enää.Äh, tuskin on...persuksille korkeintaan... ja varmaan ihan ansaitusti. Kumminkin ollut tottelematon nulikka nuorempana![]()
Mä tajuan aina mitä Majuri tarkoittaa.Kun se puhuu niin sekavia? Vaikea keksiä muutakaan selitystä.
Luuletko, että majuri keittäis Sulle pulla kafeet tuosta hyvästä?Mä tajuan aina mitä Majuri tarkoittaa.
Hmm, olenko mäkin sekava?![]()
Luuletko, että majuri keittäis Sulle pulla kafeet tuosta hyvästä?
Oijoi!Keitän ja paistan myös korvapuustit ja tarjoon ison lautasellisen lihasoppaa![]()
höh mä kehuin sua täällä ja joka paikassa mut ei mulle vaan mittää tarjota ikinäKeitän ja paistan myös korvapuustit ja tarjoon ison lautasellisen lihasoppaa![]()
höh mä kehuin sua täällä ja joka paikassa mut ei mulle vaan mittää tarjota ikinä![]()
Kynttilät on ihan jepujee mutku toi pekoni....Paistetaan me pekonia kynttilän valossa![]()
Niin tietääMajuri tietää tien naisten sydämiin.
Kyllähän minä sen tiedän, mutta täytyyhän lapsella nimi olla.Niin tietääpaitsi mun kohalla se ei todellakaan ole pekoni
![]()
mikäs sun taktiikka on löytää tie naisen sydämeen?Kyllähän minä sen tiedän, mutta täytyyhän lapsella nimi olla.
Tottumaar majurilia on muuta mielessä ja tarjottavaa.
Ma oon yrittänyt melkein vaikka mitä, muttahuonolla menestyksellä.mikäs sun taktiikka on löytää tie naisen sydämeen?Äläkä vaan sano että mango
![]()
Mä uskallan olla eri mieltä tossa asiassa koska ihmisen rumuus ei ole ulkonäössä vaan se mitä ihminen tekee toiselle elävälle olennolle (ihmiselle tai eläimelle) tuo esiin rumuuden...katoppa ihmisiä esim. jotka hymyilevät, sä huomaat sillon että sellanen ihminen ei voi olla ruma.Ma oon yrittänyt melkein vaikka mitä, muttahuonolla menestyksellä.
Ma oon ok siihen saakka ku nainen näkee mut, sen jälkeen jään aina yksin.
Moon aika vaatimattoman näköinen, melkein ruma.
Sinä olet kaunis,nopea ajatuksissa, vitsikäs, etkä kiusaa ketään, koskaan.Mä uskallan olla eri mieltä tossa asiassa koska ihmisen rumuus ei ole ulkonäössä vaan se mitä ihminen tekee toiselle elävälle olennolle (ihmiselle tai eläimelle) tuo esiin rumuuden...katoppa ihmisiä esim. jotka hymyilevät, sä huomaat sillon että sellanen ihminen ei voi olla ruma.
paitsi sillon kun heittelen viattomia audotomia hedelmilläSinä olet kaunis,nopea ajatuksissa, vitsikäs, etkä kiusaa ketään, koskaan.