Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:samantien kun menkat piti alkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Mulla on testi näyttäny plussaa jo ennen,kun menkat oli myöhässä. Kaverilla on kummastakin raskaudesta testi näyttäny plussaa vasta viikolla 9,vaikka on aikasemminkin testin tehny,negoja vaan tuli.
ootko siis raskaana vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mulla näkyi yksi keskenmennyt raskaus rv 6. Näytti armotta negaa sitä ennen ja lopulta sain haalean haamun. Saman viikon lopulla raskaus keskeytyi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Mulla on testi näyttäny plussaa jo ennen,kun menkat oli myöhässä. Kaverilla on kummastakin raskaudesta testi näyttäny plussaa vasta viikolla 9,vaikka on aikasemminkin testin tehny,negoja vaan tuli.
menkkoja ei vaa näy.. tosin menkkojen ois pitäny alkaa viimestää viime la.. mut silti.. kunhan kyselen :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Mulla on testi näyttäny plussaa jo ennen,kun menkat oli myöhässä. Kaverilla on kummastakin raskaudesta testi näyttäny plussaa vasta viikolla 9,vaikka on aikasemminkin testin tehny,negoja vaan tuli.
menkkoja ei vaa näy.. tosin menkkojen ois pitäny alkaa viimestää viime la.. mut silti.. kunhan kyselen :xmas:![]()
ootko tehny testiä?
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:no ei labraankaa voi luottaa.. ne ei ainakaa näit mun hormonei näyttänyt yhtää aiemmin viikkoa kuus.. ei kaikil vaa näy
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Vitut mä vihaan koko raskausaihetta. Ite en ainakaan halua lapsia yhtään alle 30v.
Alkuperäinen kirjoittaja Nintsquuu:Mulla näkyi esikoisen kohdalla jo raskausviikolla 4. Nyt seuraavaa ollaan yritelty, oon testaillu ja menkat myöhässä 3 vko eikä näy mitään viivoja/plussia missään.