V
vierailija
Vieras
Ei ollutkaan ilmeisesti ei.Mä en kyllä höpise. En ikinä!
Eikä toi ilmeisesti ollut edes ystävä koska meni ja laverteli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ollutkaan ilmeisesti ei.Mä en kyllä höpise. En ikinä!
Eikä toi ilmeisesti ollut edes ystävä koska meni ja laverteli.
Eikö sun mies saa kaverilleen kertoa vaikka kuinka rakastaa sua?Mä en tykkää jos musta puhutaan selän takana. Puhutaan sit hyvää tai pahaa niin EN tykkää. Mulle toi ois hyvä syy lopettaa suhde oitis.
Siis ihan vaan se että tapailemani ihminen lörpöttelisi jollekulle tunteistaan mua kohtaan.
Eikö sun mies saa kaverilleen kertoa vaikka kuinka rakastaa sua?
Ihmisellä on muitakin syviä ihmissuhteita kuin puoliso/seurustelukumppani, ja koska parisuhde on iso elämänalue niin olisi hassua että ystävien kesken ei sivuttaisi niitä asioita.
Ja jos puoliso on ollut kamala, niin ystäville voi siitä puhua ja ne laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Olisi kamala pantata joitain isoja aviokriisejä sisällään.
Itse käsitin kyllä niin ettei ap ollut valittanut parisuhteestaan vaan nimenomaan puhunut siitä hyvästä puolesta ja vaikutteista ja omista (positiivisista) tunteistaan. Eihän siinä mitään pahaa voi olla jos naiset keskenään juttelee?? Se ns. ystävätär kyllä saisi mennä itseensä ja miettiä tekojaan, samoinkuin se mies voisi miettiä mikä motiivi sillä eukolla oli joka kanteli hänelle sen miehen naiskaverin seläntakana yhtään mitään?Kai se just ja just saisi kertoa rakastavansa. Muttei sen tarkemmin tarvitse hölistä.
Ei mulla oo tapana puida parisuhdeongelmia muiden kanssa. Sit jos puin tarkoittaa se sitä että olen jo eroamassa.
Itse käsitin kyllä niin ettei ap ollut valittanut parisuhteestaan vaan nimenomaan puhunut siitä hyvästä puolesta ja vaikutteista ja omista (positiivisista) tunteistaan. Eihän siinä mitään pahaa voi olla jos naiset keskenään juttelee?? Se ns. ystävätär kyllä saisi mennä itseensä ja miettiä tekojaan, samoinkuin se mies voisi miettiä mikä motiivi sillä eukolla oli joka kanteli hänelle sen miehen naiskaverin seläntakana yhtään mitään?
Eikös ap kirjoittanut jossain etteivät he olleet pari vaan ennenkaikkea ystäviä ja joku tuli siihen väliin ja rikkoi sen ystävyyden?![]()
Ootko nyt ihan varma, että tunteet olivat molemminpuoleisia? Välien viilenemiseen on varmasti syynä kolmas osapuoli, ei mikään tai kukaan muu? =)
Kerro tuo niille tuhansille skottimiehille, jotka niin mielellään tänäkin yönä tanssisivat unissasi kilteissään ja juuri sinulleKuka luonnehtii rakastettuaan "kiltiksi"? Mä vihaan "kiltti"-sanaa, ei sovi aikuisen suuhun.
En mä mun miestä ottanu sen takia että kun se oli kiltti.
Ihan kuin ap olisi joku samettihousu-villaslipoveri-keskijakaus-mies joka 20 vuoden tuskailujen jälkeen on saanu naisen, joka just ja just jaksaa häntä. Miehellä hirmuinen menettämisen pelko ja kaikki pelissä, ja tuskailee jokaista mokaansa.
Sit ulkopuolelta tulee joku normaali tyyppi ja avaa sen naisen silmät.
Sori, saat ap inhota mua vapaasti.
Niin no jos tuo oli keissi niin sitten en ymmärrä minäkään, että miksi se ystävyys piti katkaista jos mies löysi toisen? Aika raukkamaista mieheltäkin.Ap mainitsi tuolla aiemmin, että he olivat ennenkaikkea muuta ystäviä. Itselleni tuli mieleen että myös se ystävyys on mennyt poikki ja ap toivoisi saavansa edes sen kuntoon?
Taas.Kerro tuo niille tuhansille skottimiehille, jotka niin mielellään tänäkin yönä tanssisivat unissasi kilteissään ja juuri sinulle
![]()
Tiedät senkin?Ei täällä Kaksplussalla niin paljon porukkaa käy että sun viesti tavoittaisi sen mielitiettysi.