mitä alkaa harrastaa aikuisena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fw

Vieras
miehellä harrastuksia ja on usein menossa. mimulla ei harrastuksia ja oon aina kotona. mies on monesti sanonu et senkun alat harrastaa joain, kyllä hän pojan kans osaa kotona olla.
mutta kun en keksi mitään harrastusta. mikään jumppa tms ei kiinnosta. harrastuksia minulla ei ole koskaan ollu muuta kun koirat ja nyt koiraa ei ole, enkä ole varma enää haluanko enää koskaan koiraa. kissat riittävät.
mutta mitä vois alkaa harrastaa....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olkapää vamma estää kuvanveiston ja puutyöt. hevosenselässä en ole ikinä ollu.

Oletko sä oikeasti noin saamaton? :( Mene kuntasi kotisivuille ja katso millaista toimintaa se tarjoaa. Sitten mietit omien kiinnostusten ja kykyjen puitteissa että minne menisit. Noi nyt oli varmaan lähinnä vaan esimerkkejä, joiden kautta voit miettiä että minkätyyliset jutut kiinnostaa.

Mene kirjoitusryhmään, ala mll:n joksikin vastaavaksi, hanki lähimmän teatterin tai kaupunginorkesterin kausikortti, mene puvustajaksi ja tarpeistonhoitajaksi kylän teatteriryhmään, ala partio-ohjaajaksi, spr:n vapaaehtoisystäväksi, joogaan kuntouttamaan kroppaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

No mitä väliä sillä on?

Huomhuom, aikuisillekin järjestetään ratsastuksen alkeiskursseja. Täällä paikallinen talli tarjoaa aikuisille 10 kerran kurssin, hinta n. 170 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

No mitä väliä sillä on?

Huomhuom, aikuisillekin järjestetään ratsastuksen alkeiskursseja. Täällä paikallinen talli tarjoaa aikuisille 10 kerran kurssin, hinta n. 170 ?.

Missä päin maailmaa noin halvalla pääsee takaisin hevosen selkään? Mäkin haluan.

No mitä väliä sillä on?

Missä päin maailmaa noin halvalla pääsee takaisin hevosen selkään? Mäkin haluan.

Seinäjoki ja Tiinan Talli. Saattaa vaan olla että kurssi on jo ehtinyt alkaa, en ole varma.

Seinäjoki ja Tiinan Talli. Saattaa vaan olla että kurssi on jo ehtinyt alkaa, en ole varma.

Kappas, kurssin ajankohta on vielä avoin, eli vielä ehtii:

http://www.saunalahti.fi/malaika/Tiinan%20talli/kurssit.php

Kappas, kurssin ajankohta on vielä avoin, eli vielä ehtii:

http://www.saunalahti.fi/malaika/Tiinan%20talli/kurssit.php

Pikkasen on matkaa tonne Seinäjoelle... Tommoset balttiarallaa 250 kilsaa, että se siitä.

No oikeestaan ihan mitä vaan mikä kiinnostaa... Kansalais- ja työväenopistot on pullollaan erilaisia kursseja. Liikuntalajeja voi harrastaa melkeen mitä vaan ihan aloittelijatkin.
Lähe liikkeelle siitä, että mitä haluat tehdä/mitä oisit aina halunnu kokeilla: sitten vaan vaik kunnan nettisivut esille tai googletat harrastuksen ja paikkakunnan niin eiköhän löydy.

No jos jumppa ei kiinnosta niin mites olis kuntosali? Se ei ole sidottu muihin kellonaikoihin kuin aukioloihin ja siinä on mahdollista asettaa erilaisia tavoitteita itselle. Erilaisten vammojen kanssa varsinkin siitä on paljon apua. Itse toivuin pahasta välilevyn pullistumasta vain ja ainoastaan kuntosalin ja uinnin avulla. Se on myöskin kohtuullisen halpaa verrattuna tohon ratsastukseen :)

Mie oon paininut just saman ongelman kans..miehellä on vielä vuorotyö, niin hankala on mitään viikonpäivään ja kellonaikaan sidottua harrastusta aloittaa, en tosin oikeen tiedä mikä kiinnostaiskaan :/
No, nyt sit ajattelin että käsitöitä yrittäisin alkaa harrastaa jollain tavalla. Neulepuikot löysin eilen, kattoo saisko niillä jotain aikaseks:)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:/
No, nyt sit ajattelin että käsitöitä yrittäisin alkaa harrastaa jollain tavalla. Neulepuikot löysin eilen, kattoo saisko niillä jotain aikaseks:)

Oi, neulominen on ihanaa! Mäkin aina välillä yritän sitä harrastusta pitää yllä.

En mie paljoa kyllä osaa, viimeks kokeillut ees useita vuosia sitten..mutta jospa sitä harjoittelemalla oppis vielä jotain.. :D

Minä olen aikuisiälläni harrastanut ohjatusti Latinosta (tanssiseuran), Bailatinoa (tanssiseuran), vatsatanssia (kansalaisopiston) ja pilatesta (kansalaisopiston). Lisäksi olen käynyt valokuvauskurssilla (kansalaisopisto) ja puhe-englannin kurssilla (kansalaisopisto). Teen vapaaehtoistyötä imetystuessa, harrastus sekin, ja sisältänyt perus- ja täydennyskoulutusta. Liikunnan osalta tällä hetkellä valikoimaan kuuluu vain aikatauluttomia: kävelylenkkejä naapurin kanssa, hiihtoa, joogaa, uintia ja kesällä pyöräilyä. En todellakaan ole mikään superliikkuja vaan fiiliksen mukaan liikkuja, siksi lajivalikoima :)

Eilen kävin kokeilemassa avantouintia ja juuri äsken selailin missä pääsisi kokeilemaan riittävän helppoa kiipeilyä! :D

Mikä sinua kiinnostaa? Liikunta, kielet, taide, käsityö...?

Yhteistyössä