V
vieras..
Vieras
Ensinnäkin joo tiedän ei ole minun isä. Mutta on miehen isä ja lasten pappa. Miehellä on aina ennen juhlapyhiä ryysis töissä joten ei ehdi paneutumaan. Sit sunnuntaina kuitenkin alkaa kyselemään että onko jotain viemistä ja ite oon kyllästyny siihen että sit jostain s-marketista (ku ei täällä tuppukylällä muutakaan kauppaa ole) hakee jonku konvehtirasian.
Oon tänään lähdössä kaupunkiin muutenkin ostoksille eli sais hommattua tuon lahjan samalla.
Ei juo alkoholia eikä käy teatterissa/elokuvissa. Tulee hyvin toimeen eli on varaa ostaa se mitä tarvii ja haluaa. Harrastaa kiviä ja miinaharavointia mutten kyllä keksi noihin liittyvää mitään. Mutta siis liikkuu paljon luonnossa.
Oon tänään lähdössä kaupunkiin muutenkin ostoksille eli sais hommattua tuon lahjan samalla.
Ei juo alkoholia eikä käy teatterissa/elokuvissa. Tulee hyvin toimeen eli on varaa ostaa se mitä tarvii ja haluaa. Harrastaa kiviä ja miinaharavointia mutten kyllä keksi noihin liittyvää mitään. Mutta siis liikkuu paljon luonnossa.