Mitä appiukolle isänpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras..

Vieras
Ensinnäkin joo tiedän ei ole minun isä. Mutta on miehen isä ja lasten pappa. Miehellä on aina ennen juhlapyhiä ryysis töissä joten ei ehdi paneutumaan. Sit sunnuntaina kuitenkin alkaa kyselemään että onko jotain viemistä ja ite oon kyllästyny siihen että sit jostain s-marketista (ku ei täällä tuppukylällä muutakaan kauppaa ole) hakee jonku konvehtirasian.

Oon tänään lähdössä kaupunkiin muutenkin ostoksille eli sais hommattua tuon lahjan samalla.

Ei juo alkoholia eikä käy teatterissa/elokuvissa. Tulee hyvin toimeen eli on varaa ostaa se mitä tarvii ja haluaa. Harrastaa kiviä ja miinaharavointia mutten kyllä keksi noihin liittyvää mitään. Mutta siis liikkuu paljon luonnossa.

[QUOTE="Jeba";30406376]Meillä lapset teki omilla kädenjäljillä papoille pienet taulut, ostin vaan valokuvakehykset niihin ja oikein somat tuli.[/QUOTE]

Ei taitas enää kovin somia tulla ku nuo meidän pojat jo 14, 15 ja 17 v ;) . Aikanaan kyllä tehty vastaavia.

• Tykkää
Reactions: ilaria
[QUOTE="hehh";30406417]Vie joku arpa tai leffaliput[/QUOTE]

Ei käy leffoissa. Eikä juuri kyllä harrasta noita arpapelejäkään ettei taida paljoa välittää vaikka sellasen veiskin.

[QUOTE="Nuuh";30406432]Kuksa, nuotiokahvipannu, kylpylälahjakortti,

ja jos appi on huumorimiehiä niin kortti teidän poikien kädenjäljillä olis loistava :-)[/QUOTE]

Täältä ei saa kunnon kuksia. Siis nuo markettien kuksat ei kuulemma oo käyttökelposia ainakaan miehen mielestä. Kylpylöissä ei käy. Mutta pitää tuota nokipannua kattoa (kysyä mieheltä onko sellanen jo olemassa) .

Tuon kortin vois kyllä toteuttaakin :D . Ois kyl just hyvä huumori juttu.

Elävät siis anopin kanssa tosi vaatimatonta ja yksinkertasta elämää. Vaikka varaa olis elää vähän leveämminkin. Ovat siis vähään tyytyväisiä.
Viimeksi vaan tuossa katoin että oli hellan päällä lähes kymmenen käyttämätöntä kynttilälyhtyä kun saaneet niitä lahjaksi. Että ei haluais vaan viedä jotain kaapin täytteeksi vaan vähän miettiä että sais jotain sellasta vietyä mikä oikeasti ilahduttais. Toki ovat tyytyväisiä vaikkei mitään edes veis mutta tää oma luonto ei sit siihen taivu. Joskus oon leiponut jotain mut nyt ei oo aikaa ku oon la illankin töissä.

Mies tai pojat leipoo? Vähänkö ois isoisä polleena kun lapsenlapset ois vääntäny korvapuusteja korillisen. Reinot, pipo, nahkarukkaset, tulukset, termospullo...

Ei mitään. Ei ole sinun isäsi kuten mainitsitkin. Jos miehesi ei isäänsä muista, se on heidän välisensä asia. Jos urpo ei ehdi paneutua asiaan ennen ryysistä, niin sanot, että ei ole mitään viemistä.

Yhteistyössä