Kuukautiset myöhässä, raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiannica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miiannica

Uusi jäsen
09.03.2017
4
0
1
Eli kuukautiset on myöhässä nyt ollut kohta viikon, yleensä alkaa melkeen kellontarkasti (kiitos e-pillereiden). Tein eilen raskaustestin, näytti kumminkin negatiivista.
Syön siis Zoely-pillereitä ja tietoinen olen, että menkat saattaa jäädä joskus tulematta näitten pillereiden takia. Olen syönyt samoja pillereitä nyt yli 2vuotta, pidin taukoa ehkä jonkun 5kk näistä, ennen taukoa teki välillä että menkat ei joskus tulleet, mutta tauon jälkeen tulleet kyllä kellontarkasti pillereiden kanssa.
Välillä on sattunut että pillerit jääneet kotiin, jos päivällä ollut töihin lähtö ja mennyt seuraavaan päivään/iltaan ja olen sen silloin myöhässä ottanut.

Nyt myös viime kuussa oli kyllä ihme tunteiden vuoristorataa, kun tuntui että ihan pienetkin asiat itketti ja miehen kanssa tuli riitaa pienistäkin asioista, kun suutahdin kaikesta ja samoin oli välillä mahassa ihme kouristuksia, hyvä kun pystyi kävelemään, kesti max 15min. Rinnat ei oo kipeytyny, mutta väsymys tulee illasta kyllä ihan hyvillä ajoin ja aamulla sama.

Pitäskö tässä ootella vielä viikko tai pari ja tehdä uusi testi? Muilla samanlaisia kokemuksia, haluaisin kuulla niin saisin jotain mielenrauhaa

Yhteistyössä