H
hakkeroija
Vieras
Mä uskon, että hän on senverran nykyaikainen mies, että katsoo tissit ja pyllyt pädiltä ja mielummin liikkuvana kuvana.
Kaappasin AivanSaman selfievideon Eskolle. Kaunis nainenhan hän on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä uskon, että hän on senverran nykyaikainen mies, että katsoo tissit ja pyllyt pädiltä ja mielummin liikkuvana kuvana.
Kaappasin AivanSaman selfievideon Eskolle. Kaunis nainenhan hän on
Pieleen män, Esko saa sen satasen![]()
Sinä pirulainen! Kuinka saatoit?
Joo joo.... vaikka kuten eskolle jo eilen sanoin, en usko, etteikö sitä kalenteria jostain jemmasta löytyisi. Ei välttämättä tämän vuoden painosta, mutta kyllä sieltä samantha foxin ja sabrinan tissijulisteiden joukosta vintiltä joku tyttökalenterikin varmasti löytyyEli pistis on mulle satkun velkaa!!!!
Olen mustasukkainen ja kade, kun huomioit hänet tuolla upealla videollasi![]()
Joo joo.... vaikka kuten eskolle jo eilen sanoin, en usko, etteikö sitä kalenteria jostain jemmasta löytyisi. Ei välttämättä tämän vuoden painosta, mutta kyllä sieltä samantha foxin ja sabrinan tissijulisteiden joukosta vintiltä joku tyttökalenterikin varmasti löytyy![]()
Äh, lupasin jo, että menemme illalliselle eskon kanssa, ja rahat hassataan siihen.Älä selitä. Rahat tänne!
Älä selitä. Rahat tänne!
Äh, lupasin jo, että menemme illalliselle eskon kanssa, ja rahat hassataan siihen.
Mulle kans, Pirkko. Kun ei sitä oo
Pistis saiskin piffata koko illan meille kaikil siel Sipulis. Vois ne velat niinki hoitaa![]()
Ei oo, ku just ehotin kolmen kimppaaMää arvasin, että syöt sanasi. Ihme liittoutumista sulla ja Eskolla.
Ei kun sinut on myös kutsuttu mukaan.Mää arvasin, että syöt sanasi. Ihme liittoutumista sulla ja Eskolla.
Kuten sanoin...Ei oo, ku just ehotin kolmen kimppaa![]()
Ei oo, ku just ehotin kolmen kimppaa![]()
Ei kun sinut on myös kutsuttu mukaan.
Ei kai eskolle nyt yksi palstamamma riitä.
Kuten sanoin...
Psst, Eskolla harittaa silmät sen verran pahasti, että kai se riittää, että jompikumpi menee paikalle... näkee kuitenkin kahtenaNäh... ei tällasia kimppahoitoja. Yhessäkin on tarpeeksi tekemistä![]()
Psst, Eskolla harittaa silmät sen verran pahasti, että kai se riittää, että jompikumpi menee paikalle... näkee kuitenkin kahtena![]()
Joo, yritän nyt kuitenkin ensin päästä ratsaamaan sen kämpän, jotta voidaan varmistua tästä asiasta.Mee sä, kun oot kerran mulle velkaa...
Psst, Eskolla harittaa silmät sen verran pahasti, että kai se riittää, että jompikumpi menee paikalle... näkee kuitenkin kahtena![]()
Joo, yritän nyt kuitenkin ensin päästä ratsaamaan sen kämpän, jotta voidaan varmistua tästä asiasta.
Hyvä suunnitelma.
Miten tämäkin aloitus kääntyi keskusteluksi panemisesta?
Hyvä suunnitelma.
Miten tämäkin aloitus kääntyi keskusteluksi panemisesta?
Puhu vain itsestäsi.
Me olemme eskon kanssa puhuneet kyllä ihan vain herkullisesta illalisesta.
Ehkä tdellakin parempi, että minä menen sinne syömään, niin ei tarvitse eskon pelätä, että käyt kimppuun![]()