V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuuloke-Eskon![]()
Kirahvin. Ehkä sais jotain ideoita.
Kevytmaito on paremman makuista kuin täysmaito ja kevyt metwursti on parempaa kuin sellainen, missä on isoja rasvaklönttejä. Muihin hyviin kevyt tuotteisiin en ole törmännyt.
eikä kevyt sitäjatätä moskaa ei oo koskaan.
Onx ok?![]()
Kevytmaito on paremman makuista kuin täysmaito ja kevyt metwursti on parempaa kuin sellainen, missä on isoja rasvaklönttejä. Muihin hyviin kevyt tuotteisiin en ole törmännyt.

Samoin. Ei taida kaapissa olla muuta kuin ketsuppipullo.Rätti väsyneen
Jääkaapista oli vaan kysymys, huomasitko?Päätön ja Rättis. Epek on nähty.![]()
Niin? Haluaisin nähdä heidänkin jääkaapin sisällön. Mitä sä kuvittelet?Jääkaapista oli vaan kysymys, huomasitko?
Päätömän ja Rättiksen jääkaapit. Epekin jääkaappi on nähty.![]()
Näytä kuva sisällöstä?Tyttöystävä meinas etten saa näytellä jääkaappiani tahi sen sisältöä muille naisille![]()
Mulle siis voitTyttöystävä meinas etten saa näytellä jääkaappiani tahi sen sisältöä muille naisille![]()
Näytä kuva sisällöstä?![]()
En näytä muille.Noh, voin mie sen laittaa joskus yyveenä, jos muistat olla näyttämättä sitä muille, kellä onni on, se onnen kätkeköön, tjsp juu nou![]()
Mulle siis voit![]()
Samoin. Ei taida kaapissa olla muuta kuin ketsuppipullo.
Rättiksen. Haluaisin nähdä, onko Rättiksen jääkkäri täynnä roiskeläppäpitsoja ja puoliksi syötyjä viinereitä, vai onko jääkkärissä vain valo, mikä selittäisi Rättiksen ainaisen grillillä ravaamisen.
Elä huolehi, korkeintaan instaan ja faceen laitan!Voin mie sullekkin yyveenä, hmmm, muistathan, että tämän on luottamuksellista? Muistahan sie ja jos et muista, niin mie nyt muistutan ja mitähän tähän sanoisi, etten taas syyllisty laittomaan uhkaukseen, no en mie keksiny mitään, mutta sanotaan että, kirjotan puhelimella, niin en muista enää mitä olin sanomassa, ai niin sehän se oli ettet jaa sitä kuvaa ilman mun lupaa tai toisaaltaan voin ottaa, niin pieneltä alalta sen kuvan, että sen voi jakaakin, mutta ei siinä ole mitään järkeä.
Laitan yyveenä lähiaikoina, jos ei ala kuulumaan niin muistuta![]()
Varmaan eivät aja ulos sinua, jos menet katsomaan?Päätömän ja Rättiksen jääkaapit. Epekin jääkaappi on nähty.![]()