V
vierailija
Vieras
Minulla oli tuossa viime pe sellanen tilanne että ajauduin puolivahingossa,huom.puolitiedottomassa tilassa eli aivan hirveessä humalassa harrastaan seksiä miehen kanssa jota olen tavannut vasta muutaman kerran. En oo tuollasessa humalassa ollut sitten teini-iän. Juhlittiin mun synttäreitä ja lähti tuo juominen ihan hanskasta. Päädyttiin sitte naimaan,ja mies tietenkin kysymättä ehkäisystä tuli melkein heti ja mun sisään. En edes tajunnut ku vasta päivällä tilanteen ku pää alko selkiytyyn. Hain heti su aamuna jälkiehkäisyn. Mutta mulla on tod. Näköisesti ollu ovulaatio just to ilalla ja mun kierto on 33-34pvä ja muistan et ois irronnut ovulaatio tuolloin. Tunnen sen oikein hyvin. Edelliset menkat ollu 4.3. Nyt mulla ke asti ollut ihme vatsanippailua ja kramppeja ja vihlomista jossain kohdus. Yleensä kärsin kroonisesta ummetutuksesta,mut ollu tää viikko maha ihan sekasin ja löysä. Sain myös jonku mystisen flunssan 3pvä sitte ja palelen ihan hulluna koko ajan ku ois tulossa kumetta mut ei kuitenkaa oo. Tänään mun rintoja oudosti poltellu/kuumottanut ym. Nälkä on myös ollu kova vaikka yleensä mulla ei oo nälkä. Oisko riski että olisin raskautunut je huolimatta ja voiko yleensäki tulla edes raskaaksi vrk vielä ovulaatiosta? Sillo to tuli sellanen ovulaatiolimakökkö.