V
vierailija
Vieras
Mites, onko täällä muita hoitajia, jotka nauttivat hoitotyöstä ja asiakaspalvelusta, mutta eivät kestä kahvitaukokeskusteluja? Itse en vaan jaksa kuunnella sitä ikivalitusta ja työkavereiden haukkumista. Joskus tuntuu että se kanslian tai kahvihuoneen ilma ihan löyhkää siitä paskanpuhumisesta. En ymmärrä miksi kaikki täytyy nähdä negatiivisuuden kautta, kun kuitenkin jokainen hoitaja on vapaa milloin tahansa vaihtamaan työpaikkaa, ammattia tai asuinpaikkakuntaa jos niin kovasti kyrsii kaikki.
Itse pyrin välttämään näitä tilanteita, meillä onneksi niin kiire että se useimmiten onnistuu. Mut kuormitun hirveästi tuollaisen kuuntelemisesta, eikä minulla ole näihin aiheisiin mitään sanottavaa. Ei vaan kiinnosta.
Onko muita hoitajia samassa tilanteessa? Ootteko kiltisti hiljaa vai miten ihmeessä jaksatte ja kestätte?
Itse pyrin välttämään näitä tilanteita, meillä onneksi niin kiire että se useimmiten onnistuu. Mut kuormitun hirveästi tuollaisen kuuntelemisesta, eikä minulla ole näihin aiheisiin mitään sanottavaa. Ei vaan kiinnosta.
Onko muita hoitajia samassa tilanteessa? Ootteko kiltisti hiljaa vai miten ihmeessä jaksatte ja kestätte?