Valmentaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kellään kokemusta valmentamisesta?
Millaista se on? Onko haasteellista?
Hyvät ja huonot puolet.

Ja tarkoitan siis eri urheilulajien valmentajia esim. uinti-, yleisurheilu-, telinevoimistelu-, uimahyppy valmentajia

Olisin siis kiinnostunut valmentamisesta niin haluaisin vähän enemmä tietoa siitä millaista se on, mitä se vaatii, kuinka paljon aikaa menee treenien suunnitteluun ym. tarpeellista tietoa. Itse siis haluaisin uimahyppy valmentajaksi ja haluaisin kuulla teidän kokemuksi valmentamisesta.

Ja kiitos vastauksista jo etukäteen!

Onko kellään kokemusta valmentamisesta?
Millaista se on? Onko haasteellista?
Hyvät ja huonot puolet.

Ja tarkoitan siis eri urheilulajien valmentajia esim. uinti-, yleisurheilu-, telinevoimistelu-, uimahyppy valmentajia

Olisin siis kiinnostunut valmentamisesta niin haluaisin vähän enemmä tietoa siitä millaista se on, mitä se vaatii, kuinka paljon aikaa menee treenien suunnitteluun ym. tarpeellista tietoa. Itse siis haluaisin uimahyppy valmentajaksi ja haluaisin kuulla teidän kokemuksi valmentamisesta.

Ja kiitos vastauksista jo etukäteen!
minulla on kokemusta joukkuelajien valmennuksesta. Paljon riippuu siitä minkä ikäsiä ajattelit valmentaa. Jos on kovin nuoria niin ilon ja tekemisen kautta. Ja aikaa vie niin paljon kun sulla sitä on.

Yhteistyössä