Modet arpoo taas mitä viestejä poistetaan ja mitä jätetään. Ei mulla muuta. Paitsi, että sille joka arvaa oikein, montako minuuttia tää ketju saa olla rauhassa, ilman poistoa rikollisten suojelijoilta, tarjoan pullakahvit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ketju säilyy maanantaihin moderoimatta, niin siit luopaan.kahvit ja pullat kaikkille poistoa vastaan veikanneille.Siis eihän tätä ketjua minnekään poisteta ellei joku linkitä jotain paskaa.
Ko ketjusta on poistunut mun viestejä, mutta siteerauksiin osa mun viesteistä on jäänyt. Samalla ko ketjuun on jätetty viestejä, jotka yllyttävät toimimaan lain kirjainta vastaan.Mikä ketju tai viesti sulta on poistettu?
Mä en oo huomannut että aikoihin ois mitään täältä kadonnut. oletko varma, etteivät vain ole tuolla jossain muiden viestien joukossa?
Menin laukomaan karkeita esimerkkejä siitä, että jonkun idiootin mielipiteet voisi olla järkevämpiä, jos omalle kohdalle sattuisi jonkun "verosuunnittelua" harrastavan vastuunpakoilijakaaharin aiheuttama onnettomuus.Mitä sä oot menny tekemään?
En ole Epek.Onks ap epekki?
Lähinnä vaan tuo epälinjakas moderointi ärsyttää. Välillä saa kirjoittaa mitä tahansa ja välillä taas ei. Ja tuossa ko ketjussa mut on leimattu suvakiksi, rasistiksi ja vihjattu, että olen homo, mikään noista ei kuitenkaan pidä paikkaansa, mutta en mä jaksa tuollaisista vetää herneitä nokkaan, enkä raportoida, mutta silti ihmetyttää, jos jotakin viestejä ketjusta poistetaan, ettei koko ketjua siistitä samalla kerralla. Käsittääkseni henk.koht. haukkuminen on edelleen palstalla kielletty.Aaaa. No sit uskon että viestejä on poistettu.
Ei kannata välittää, täällä on aina niitä jotka ymmärtävät joko tahallaan tai tyhmyyttään viestin väärin.