Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Epilepsia ei kai kuulu siihen kategoriaan?
Sun, ilmeisesti todella hyvän, kaverin elämä on ihan yhtä arvokasta, kuin omasi. Kannattaa vaan toivoa hänelle hyvää.Mun kaveri on tuollainen, ei ole saanut mitään koulua valmiiksi vaikka on tuettu ja autettu, on tehnyt lapsia randomien kanssa sillä lapset on söpöjä, ne on otettu huostaan. Nyt odottaa taas lasta, kauankohan saa pitää sen... Ei voi pakottaa käyttämään ehkäisyä kun ikää on yli 30v.
Eli tsemppiä jos lapsi on tyttö...
Heillähän on nykyään itsemääräämisoikeus, joka menee jopa turvallisuuden ja terveydenkin edelle. Saa syödä karkkia ja juoda limua mielin määrin, vaikka olisi diabetes.Mun kaveri on tuollainen, ei ole saanut mitään koulua valmiiksi vaikka on tuettu ja autettu, on tehnyt lapsia randomien kanssa sillä lapset on söpöjä, ne on otettu huostaan. Nyt odottaa taas lasta, kauankohan saa pitää sen... Ei voi pakottaa käyttämään ehkäisyä kun ikää on yli 30v.
Mun kaveri on tuollainen, ei ole saanut mitään koulua valmiiksi vaikka on tuettu ja autettu, on tehnyt lapsia randomien kanssa sillä lapset on söpöjä, ne on otettu huostaan. Nyt odottaa taas lasta, kauankohan saa pitää sen... Ei voi pakottaa käyttämään ehkäisyä kun ikää on yli 30v.
Niin, miten määritellään normaali elämä?
Sitä paitsi tiedän kaksi erittäin älykästä, "tervettä", koulussa todella hyvin pärjännyttä ihmistä. Toinen on töissä postinlajittelijana, toinen täysi rapajuoppo.
Pitemmälle tuntuu päässeen ne jotka oli koulussa keskinkertaisia tai jopa surkeita.