Läski lillui ruotsinlaivalla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2xvierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valitettavasti näinhän se on. Suomalaiset naiset, ja miehetkin, ovat enemmistö tyylittömiä ylipainoisia ja rasvaisia pullukoita. Kaikilla heillä on myös sama perustyyli hiuksissa lyhyet, sellaiset ei oikeen minkään näkoiseksi värjätyt .. ohuet hattarat. Silmälasien sangat heillä on kaikilla on samaa kapeaa ohutsankaista mallia.. niin, no joo... sellaista tarjahalonen-tyyliä. Jalassa suorat housut tai farkut, jotka on vaikea saada istumaan sellaiseen vartaloon... ja siksi makkarat heiluvat vyön päällä,,, käsivarret ovat niin pulskat, että takit puristavat hihoista... Näin on ollut vuosia, kymmeniä... mutta nyt samaa lookia on myös nuorilla naisilla. Hiukset heillä on kyllä pidemmät, meikkiä enemmän kuin vanhemmilla, ja vaatteet muodikkaammat, mutta kropan perusasetus on sama. Ennen näin ei ollut.

Millaisessa läski-tuttavapiirissä sinä oikein elät? Suomessa alle puolet naisista on ylipainoisia. Suurin osa on siis joko normaalipainoisia tai alipainoisia. Miehistä sen sijaan yli puolet on ylipainoisia.
 
Millaisessa läski-tuttavapiirissä sinä oikein elät? Suomessa alle puolet naisista on ylipainoisia. Suurin osa on siis joko normaalipainoisia tai alipainoisia. Miehistä sen sijaan yli puolet on ylipainoisia.

Riittää, kun istahtaa kahvin ja lohivoileivän ääreen pidemmäksi aikaa käytävän vierusbaariin kauppakeskukseen keskukseen ja antaa katseen levätä, tai katsoo Länsisatamassa laivan purkautumista , tai vaikka heti nyt: voi katselella facebookista jonkun savo-karjalan pikkukaupungin naisyrittäjien sivujen tapahtumakuvia. Siellä on totuus! Ja naisyrittäjät ovat keskenään sopeutuneet läskeihin niin hyvin, että he hymyilevät iloisina joka kuvassa.
 
Ehkä miljöö ja ne piirit missä liikkuu, todella vaikuttavat.

Mä olen normaalipainoinen naisyrittäjä ja mulla on aliurakoitsijanainen joka on kai alipainoinen. Mulla on myös ollut naispuolinen työntekijä joka oli hoikkaakin hoikempi. Ja työmaalla työnjohtaja on naiseksi jopa maskuliinisen lihaksikas sen lisäksi että painaa korkeintaan viiskyt kiloa.

Toisaalta, ei näissä duuneissa pääse lihomaan ellei syö koko aikaa.
 
Ehkä miljöö ja ne piirit missä liikkuu, todella vaikuttavat.

Mä olen normaalipainoinen naisyrittäjä ja mulla on aliurakoitsijanainen joka on kai alipainoinen. Mulla on myös ollut naispuolinen työntekijä joka oli hoikkaakin hoikempi. Ja työmaalla työnjohtaja on naiseksi jopa maskuliinisen lihaksikas sen lisäksi että painaa korkeintaan viiskyt kiloa.

Toisaalta, ei näissä duuneissa pääse lihomaan ellei syö koko aikaa.
Sulla on melko pieni otos. Mene lähimpään suureen kaupunkiin katselemaan ihmisvilinää. Yllätyt.
 
No, aasialaisiin on vähän tyhmää verrata suomalaisia, koska peritty ruumiinrakenne on suomalaisilla yleensä mallia työhevonen ja aasialaiset taas ovat kovin siroja.

Mutta totta on, että yli puolet suomalaisista naisista (ja vielä suurempi osa miehistä!) on ylipainoisia. Kuka sitten mistäkin syystä. Osa on tietysti vain syönyt syömisen ilosta, osalla on ahmimishäiriöitä tai muita psyykkisiä sairauksia, joita "hoidetaan" ruualla, osalla on elimellisiä sairauksia ja lääkityksiä, jotka saattavat lisätä ruokahalua tai kerryttää nestettä elimistöön. Ruokatottumukset ovat monilla mitä sattuu, mutta siihenkin vaikuttaa mm. terveystilanne jaksaako ravitsemusasioihin panostaa tai harrastaa säännöllistä liikuntaa.

Läski ei ole kaunista, ja myönnän, että minua saattaa kuvottaa, jos oikein ylipainoinen ihminen vielä anteliaasti esittelee liikakilojaan. En silti halua tuomita tietämättä syitä lihavuuden taustalla. Vaikka lihavuus johtuisi puhtaasta mässyttämisen ilosta, niin periaatteessa ei sekään ole minun tai muiden asia. Itse se lihava toimintansa seuraukset kantaa. Mutta mitään lihavuuden ihannointia ja glorifiointikampanjoita en ymmärrä, se on sairasta.
Ihanaa pohdintaa!
 
Suomalaisen kyllä tunnistaa maassa kuin maassa, oomme ensinnäkin isopäisiä ja perjalkaisten heimoa, helposti pyöristyviä.. geenimme luotiin selviämään talvisessa metsässä, mutta nykyään kun emme tarvitse voimaa, paksu luustomme ja lihaksemme eivät joudu töihin ja vantteran sijaan veltostumme ja rasvoitumme.
Onneksi suomalaiset eivät kuitenkaan ole pinnallisia, eivät häpeile rumuuttaan verrattuna muihin kansoihin, tämän vuoski suomalainen uskaltaa myös pukeutua mauttomasti niin halutessaan.
Suomalaista ei tuulet heilauttele, eikä homomuotigurujen aivoitukset. Kun suomalainen löytää tyylinsä (tyylittömyytensä), se pysyy siinä vuosikymmeniä.
Perkele.
Juuri näin. :D
 
Laivareissuja tehneenä tukevahkona naisihmisenä voin sanoa, että kyllä suomalaisnaiset, ja miehet myös, ovat sitä painoluokan yläpäässä olevia. Se on raaka totuus. Sitä olen ihmetellyt, miten virolaisnaiset ovat ylipäätään sutjakkaan oloisia. Ruokaa siellä on ja rasvaisia lihoja. En ole mitään kasvisfriikkejä heidän joukoissaan ravintoloissa nähnyt. Samaa tirisevää he syövät kuin minäkin.
 
Ikävä totuushan tuo on. Suomalaiset naiset - sekä nuoret että vanhemmat - ovat ylipainoisia. Ja kun tuohon vielä yhdistetään huono pukeutumismaku tyyliin farkkulegginsit ja ylipieni takki/pusero joka loppuu vyötärölle, on näky aika kauhea.
Kesällä on vielä hirveämpää kun ne leggarit/salitrikoot on seitinohuet ja niin kireät että saumat huutaa hoosiannaa ja paljastaa ylikilot todella rumalla tavalla. :confused:

Suomalaisten naisten huonosta pukeutumismausta puhuttiin jo 80-luvulla tuulipukujen yhteydessä, mutta eipä tuota ole paljon edistystä tapahtunut vieläkään. Miksi suomalaisen naisen on niin vaikea pukeutua siististi ja muita kunnioittaen. On lähinnä noloa ja epähienoa esitellä läskejään ja intiimipaikkojaan kaiken kansan edessä.

Muutama päivä sitten Lidlissä seisoi kassajonossa edessä kolmikymppinen, ylipainoinen nainen, jolla ne trikoot oli niin kireät, että "kamelinvarpaat" ja persposket näkyi anteliaasti. Kuvottavaa! :eek:
 
Onhan ne kuvottavia tapauksia ne laivaristeilijänaiset, ja -miehetkin joita joukossa näkyy, ja paljon. Olut ja siideri maistuu ja posket kiiltävinä hehkuu. Läskit tursuaa vyötäröillä ja hyllyvät persposket varttia vaille etteivät saa saumoja ratkeamaan. Ei kyllä missään niissä maissa joissa olen käynyt, ole vastaavaa ellotusta nähnyt. En tosin monessa Euroopan maassa ole tutkaillut, olisiko jotain 10-11, niin kyllä jotenkin tyylikkäämpiä ovat kaikki.
 

Yhteistyössä