Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kebabkiusausta nam![]()
Paremman saat kun unohdat valmispussin ja omin kätösin kuorit ja viipaloit ja suikaloit perunateli siis peruna-sipulisekoitusta kebablastuja ja ruokakermaa...
Vau, ihana ohje! Ehdottomasti kokeilen tuota kanssa.
haahuilija
Vau, ihana ohje! Ehdottomasti kokeilen tuota kanssa.
Hieno nähdä nuori kundi selostamassa tuollaista.
Levottomat jalat, levottomat jalat, leeevotttooomat....vai miten se Alanko lauloi kun olin lapsi.
Mä yritin kaupasta (meillä vaan tavis S--market ja K-market) katsoa kebab-kastiketta, mut en löytäny. Sillä videon hepulla oli semmoista. Mistähän sitä sais?Jee. Hyvä jos kelpasi x) Katsoin sen itse tänään aiemmin kun pomppas eteen ja heti kun näin tän ketjun niin pakkohan se oli tänne läimäyttää![]()
Mä yritin kaupasta (meillä vaan tavis S--market ja K-market) katsoa kebab-kastiketta, mut en löytäny. Sillä videon hepulla oli semmoista. Mistähän sitä sais?
No tuo on mulla pizzapohjan kastikkeen ohje.Teet itse. Sipulia, valkosipulia ja chiliä öljyyn ja kuullottelet, tilkka etkkaa, purkillinen tomaattimurskaa, ripaus sokeria ja mustaapippuria ja suolaa maun mukaan. Annat kiehua tovin ja lopuksi sauvasekoittimella sileäksi ja purkkiin.