Mulla on 2 pussia kebab-lastuja. Mitä tekisin niistä, muuta kuin pizzaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 179
113
Tehtiin tässä hiljattain kebab-pizzaa ja siitä jäi pari pussia lastuja. Eli ei tällä kertaa pizzaa.

Mitäs muuta?

Mut käskettii takasin tänne kun hortoilin kebabbieni kanssa tuolla toisaalla. :D

Juu. Huomenna teen pitaleipä-kebabia, mut toi vieraan ehdotus kebabkiusauksesta on hyvä, pistän korvan taakse. :thumbsup:

Tortillaa,kebablastuja ja muita lempitäytteitä tai kebab pitaa

Jee. Hyvä jos kelpasi x) Katsoin sen itse tänään aiemmin kun pomppas eteen ja heti kun näin tän ketjun niin pakkohan se oli tänne läimäyttää :p
Mä yritin kaupasta (meillä vaan tavis S--market ja K-market) katsoa kebab-kastiketta, mut en löytäny. Sillä videon hepulla oli semmoista. Mistähän sitä sais?

Mä yritin kaupasta (meillä vaan tavis S--market ja K-market) katsoa kebab-kastiketta, mut en löytäny. Sillä videon hepulla oli semmoista. Mistähän sitä sais?

Teet itse. Sipulia, valkosipulia ja chiliä öljyyn ja kuullottelet, tilkka etkkaa, purkillinen tomaattimurskaa, ripaus sokeria ja mustaapippuria ja suolaa maun mukaan. Annat kiehua tovin ja lopuksi sauvasekoittimella sileäksi ja purkkiin.

Harva ruoka on niin äärimmäisä paskaa kuin kaupan valmiit kebab-lastut. Sellaisia paksuja viipaleita, ylisuolaisia ja hampaiden välissä jänteet narskuvia pahalle haisevia viipaleita. Hyi heeelvetti sentään!!

Teet itse. Sipulia, valkosipulia ja chiliä öljyyn ja kuullottelet, tilkka etkkaa, purkillinen tomaattimurskaa, ripaus sokeria ja mustaapippuria ja suolaa maun mukaan. Annat kiehua tovin ja lopuksi sauvasekoittimella sileäksi ja purkkiin.
No tuo on mulla pizzapohjan kastikkeen ohje. :) Tuo on se perusohje, mut se maistuu aina vähän kirpeältä.... mä haluaisin semmoisen mitä pizzerioissa on, se on tosi makea. Mitähän ne laittaa siellä?

medias

kWgpK_s-200x150.gif

Yhteistyössä