Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vaikka tissien imeminen on enempi lapsia varten.
Onko tälle mitään tieteellistä selitystä?
Sama juttu kun esim. Miksi lintu lentää? Tai miksi kala ui? Samoin se tissin imeminen on perimään kirjoitettu
Minä nautin kun mieheni imee tai muuten "huoltaa" rintojani. En haluasi miestä joka ei näin tekisi. Eihän kaikki naiset ole äitejä, vaikka itse olenkin. Jokainen saa tehdä mitä itse haluaa.
Koska niistä voi hyvällä tuurilla tulla lämmintä maitoa.
Palstapari.Kyllähän se rintojen imeminen on ihanaa. Minäkin jo aikuinen mies tykkään imeä naisystäväni ihania rintoja ja hän tykkää ja omien sanojensa mukaan kiihottuu asiasta. Hyvä huomata, ettemme ole ainoat pervot tässä asiassa. Se on osa seksiämme, kummatkin siitä nauttivat joten keneltä se on pois..
Siihän = se naisen nautintoaare!! Nännit kovana ja alapää märkänä, oi sitä tunnetta! 158Kyllä olisi ikävää jos vaimo ei koskaan päästäisi rinta-apajille. Rinta huipentuu nänniin ja huipulle on päästävä. Näin se vain on!
Nainen riisuu rinnat paljaiksi,et niitä imetään ja saa siitä nautinnon.4Siihän = se naisen nautintoaare!! Nännit kovana ja alapää märkänä, oi sitä tunnetta! 158
Lesbot ei oivalla.?On. Vaan homot imee tupakkaa ja tekee hidasta itsemurhaa,
Heterot nuolee ja imee nännejä, koska niissä on valtavasti eroottista vetovoimaa. Ja sen oivaltaa vaan sukupuolisuuntaukseltaan normaalit, eli me heterot
Miksi mies haluaa nuolla pimppaa?no miksi naiset haluaa nuoleskella kusiletkua. en tiedä kai siihen tissin imemiseen on sama syy. tai sitten eivät ole saaneet olla rintaruokinnalla vauvana
Siksi että se kokematon mies on nähnyt niin tehtävän ja luulee että niin täytyy tehdä.Miksi mies haluaa nuolla pimppaa?
Entä isoäidin kysymys?Siksi että se kokematon mies on nähnyt niin tehtävän ja luulee että niin täytyy tehdä.